wtorek, 30 maja 2017

Smoczy owoc w zakamarkach ♥

Hej ;)

Tydzień zaczął mi się wyjątkowo aktywnie ! Mnóstwo spraw do załatwiania ! Praca , obowiązki ! Uwielbiam takie dni w których mam mało czasu na wypicie kawy ! ♥ Ale jeszcze troszkę i będę sobie odpoczywała ♥ ;) A dla Was mam pachnący post ! Ale taki na maxa pachnący !! :D



Wosk, klasycznie dla YC zamknięty w foli w formie tarty. Mnie ta tarta zawsze rozczula ♥ I ta opcja mi się bardzo podoba ! ;) Zawsze po otwarciu wosku, przekładam pozostałą część do torebeczki zamykanej na klik ( wiecie na pewno jakie torebeczki mam na myśli ! :P ) . Aby zapach i aromat mi nie uciekł ♥


Co producent mówi o tym zapachu ? 
"Pitaja zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast – kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców. To właśnie one – truskawkowe gruszki – zebrane zostały na meksykańskich wakacjach, doskonale spreparowane i zamienione w sporą ilość wonnych olejków. Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku – aromatycznego, słodkiego, egzotycznego. Pink Dragon Fruit to zapachowy monochromatyzm w najlepszym wydaniu – długo wyczekiwana randka z meksykańską królową nocy, pachnąca aromatem truskawkowej gruszki i czarująca minimalistyczną formą zaklętą w różowym wosku." 


Przyznam się Wam, że smoczy owoc nie jest przeze mnie zgłębiony ! Więc nie wiem jak pachnie ani jak smakuje ! Ale powiem Wam jedno ! Gdy powąchałam na sucho ten wosk - to wiedziałam że będzie to miłość , i to nie byle jaka miłość !! 
Zapach jest słodki ! Ale nie jest to słodycz mdląca ani przyprawiająca o ból głowy ! Jest to cudowny aromat który rozpieszcza nasze zmysły ! Nie jest to zapach przytłaczający ♥ Zapach bardzo długo unosi się w powietrzu !  Wkrada się w zakamarki i zostaje tam na długo ;) Jestem oczarowana i jest z tego wielka miłość ♥
Ten wosk , oraz inne pachnidła umilające nam czas kupicie na goodies.pl TUTAJ za 9 zł . 

Znacie ten słodki zapach ? ;) 
Lubicie ?
Co obecnie rozpieszcza Wasze wnętrze ? :) 

Buziaki ; * 

16 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten wosk i bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jestem zadowolona z tego zapaszku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go niestety nie znam :D Ciekawa jestem jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię woski, ale tego zapachu nie znam :) Kupię i sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, że zapach nie przyprawia o ból głowy. Często mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nigdy nie jadłam i nie wąchałam smoczego owocu, ale taki wosk to na pewno jakieś przybliżenie :) Sama woków nie palę, ale kuszą mnie, bo też podoba mi się ten kształt tart.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wosku nie znam natomiast smoczy owoc już jadłam i to nie raz, ma w sobie to coś ale jego nuty zapachowe i smakowe są bardzo subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wosku nie znam, ale wyobrażam sobie jak pachnie i wiem, że byłby dla mnie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejku, jejku! chyba również się w nim zakocham <3 uwielbiam słodkie, owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam woski Yankee Candle, ale tego zapachu jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.