niedziela, 14 maja 2017

Łąka, słoneczniki i rumianki ♥

Hej ;) 

Powiedzcie mi jak to jest, że człowiek zaplanuje sobie na weekend żeby wyspać się za codzienne ranne wstawanie w tygodniu, a gdy przyjdzie weekend to budzi się człowiek przed 7 !! Wczoraj śmigałam już po domu o 6.40, dziś od 8 ! Co to się dzieje ze mną to ja nie wiem ! :D  W końcu Białystok odwiedziło słońce i można się pławić w jego blaskach ♥ Tak więc ja zapraszam Was do słonecznego wpisu, a ja lecę delektować się kawusią ! :)



Świeczuszka jest zamknięta w małym okrągłym opakowaniu. Ma 52 g. Bardzo poręczna i uroczo wyglądająca . Na wieczku widzimy piękny słonecznik ♥ Jako ich miłośniczka, nie mogło być inaczej - prędzej czy później wpadłby w moje łapki


Zapach, który czuję gdy tylko otworzyłam wieczko to bardzo kwiatowa kompozycja, aczkolwiek na sucho nie czuć czy jest to akurat słonecznik, co mnie bardzo zaintrygowało, bo nie wiedziałam czego się spodziewać po odpaleniu ! No ale nadszedł w końcu ten czas, że zapaliłam ! I wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy po rozpaleniu się znalazłam się na łące pełnej słoneczników i rumianków ! Tak tak, poczułam przeplatające się rumiankowe nuty, które bardzo lubię ♥ Łąka, słońce, lato, finezja ! Tak widzę i czuję ten zapach ♥


Rozpieszczałam się tym zapachem i bardzo smutno mi było gdy świeczuszka się wypaliła. Jestem zauroczona i zakochana! Przywiało mi lato ( które nie do końca jeszcze odwiedziło nas ! ) Mogłam w ponure i deszczowe wieczory cieszyć się latem i łąką ! Kocham takie zapachy !
Ten wosk oraz inne możecie kupić na goodies.pl  TUTAJ za 12 zł .
 A ja czuję że to jest początek przygody z Kringle Candle ! Już sobie upatrzyłam parę pachnidełek ♥

A Wy co polecacie od Kringle Candle ? ;>
Macie jakichś faworytów ? ;)
Podpowiedzcie mi po co warto sięgnąć ? :)


I jeszcze tak przy niedzieli, chciałam ogłosić wyniki rozdania z JOICO POLSKA !;) 
Rozdanie wygrywa : Kinga Gorzela
Gratuluję :* i czekam 3 dni na adres do wysyłki ( po 3 dniach ponowne losowanie ! ) 
--> paulusia_s@op.pl <-- 

Ściskam i całuję ;*

41 komentarzy:

  1. Oj znam to. Mój organizm po kilku męczących, porannych budzikach przestawił się tak, że w każdy wolny dzień budzę się między 6:30 - 7:00 i koniec spania :) Niezależnie o której się położyłam.

    Ja jakoś nie mogę się przekonać do palenia świec a intensywne zapachy mnie męczą. Wciąż mam jeszcze niewypalony wosk z listopada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, i zapomniałabym! Gratuluję zwyciężczyni :)

      Usuń
  2. Czuję, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej świeczki i koniecznie muszę wypróbować, bo bardzo lubię świeczki zapachowe :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tych świeczuszek od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kindze. bardzo lubię zapachy kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym wstawaniem mam podobnie...
    Co do zapachu to może ie skuszę na woska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoooo :D ja muszę go poznać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kringle Candle nigdy jeszcze nie miałam jedynie znam je z blogów natomiast może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę poznać ten zapach :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli łąka pełna kwiatów, to na pewno to są moje klimaty;) Ja w weekend jednak mam inaczej, wysypiam się za każdą niedospaną godzinę w ciągu tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako maniaczka świeczek zapachowych, z chęcią bym się skusiła! Uwielbiam:) Też tak czasem mam, w czasie szkoły wstac nie moge, a w weekend na nogach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnej świeczki z Kringle Candle, ale ta mogłaby mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu świeczuszki :D Chciałabym poznać się z tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jej nie miałam,ale brzmi super.Chciałabym poczuć ten zapach rumianków w pokoju ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. To tak jak ja dzisiaj. Do prsyc na 14 a obudziłam się o 6 :D
    Interesujący zapach :)
    Kindze gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko mi sobie wyobrazić to połączenie, ale mogłoby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze w weekend staram się wstawać rano, koło 6-7, ale dobrze bo szkoda mi dnia na spanie. Szczególnie latem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachęciłaś mnie do zakupu tego pachnidełka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy produkt! ;) Mam nadzieję że ta piękna pogoda zostanie z Nami trochę dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. och, ja osobiście wolę słodkie owocowe zapachy ;) ale grunt, że Tobie przypadła do gustu ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy produktów tej firmy, więc nie mogę nic polecić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te Daylighty :) Nawet nie wiem jak pachną słoneczniki...:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że ten zapach raczej by mi się nie spodobał :D A co do tych weekendów to mam tak samo, budzę się zawsze dużo wcześniej jak mogę sobie pospać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle się naczekałyśmy na słońce... ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. W Lublinie też w końcu! wreszcie, nareszcie słońce, i ciepło i alergia :D heheeh, czasem lepiej powąchać łąkę przez szybkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. z chęcią skusiłabym się na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja w sobotę długo śpię razem z córką ;) w niedziele za to nie mogę tylko wcześnie wstaje, zapach musi być cudny i mnie kusisz ;))
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejny zapach na mojej liście, który koniecznie muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja do tej pory ich nie testowałam. Czytam mnóstwo opinii na ich temat, raczej pozytywnych, ale jako że nie są dostępne wszędzie, to najczęściej wpadają mi w ręce zwykłe, zapachowe podgrzewacze, bo mam mnóstwo ozdobnych pojemniczków na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi współlokatorka nie dawała ostatnio spać i już po 16 mnie muliiiii ;/
    A zapach widzę bardzo letni!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale miła wiadomość! Dziękuję :* mail z danymi poszedł :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam tak samo jak Ty z tym wstawaniem :-)) Czuję, że ten zapach przypadłby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. To musi być bardzo ciekawy zapach :) Mam tak samo jak Ty (chociaż na szczęście nie zawsze), że jak mogę się wyspać, to budzę się rano, a jak trzeba wcześnie wstać, to ledwo z łóżka wyjdę :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.