sobota, 20 maja 2017

Olej makadamia i moje domowe s.o.s ♥

Hej ! ;) 

Sobota rozpieszcza nas piękną pogodą ! ;)  Więc chwilkę Wam tylko zajmę ! Obiecuję ! ; ) Ale będzie ciekawie, pomocnie i awaryjnie ! ;) Nie będę przedłużała i od razu przejdę do sedna ♥





Olej makadamia jest zdecydowanym ulubieńcem w mojej pielęgnacji! Kochają go moje włosy, dłonie, buźka i ciało ! Odkąd poznałam jego zbawienne działanie, odstawiłam wszystkie drogeryjne oleje i olejki ( które w swoim składzie olej miały często bardzo daleko ! ) sięgam tylko po te które w swoim składzie mają olej ! ;)
Olej makadamia stosuję głównie na włosy ! ;) Ale tym razem też rozpieszczałam nim swoją buźkę ! :) Zacznę od zbawiennego działania na moje włosy ! ;) 
Włosy po olejowaniu są cudowne ♥ Pamiętajmy by włosy olejowane nie były myte szamponami z SLS, bo nasze olejowanie nie będzie miało kompletnie sensu ;) 
Olej ma konsystencję po prostu olejową ! :P
Jeżeli chodzi o zapach to dla mnie jest on praktycznie bezwonny :) 


Ale przejdźmy do tego co ten olej robi  z moimi włosami ! Kochani wiecie że mam blond czuprynę, i dbam o nią jak mogę, żeby wyglądała zdrowo i pięknie ;) A kto jest posiadaczem blond włosów ( farbowanych ) wie że trzeba o nie dbać wyjątkowo ! ;) A olejowanie moje włosy kochają ♥ Po zmyciu oleju, moje włosy są tak miękkie, że mogłabym je dotykać i dotykać♥ Są cudownie nawilżone ! Błyszczą się pięknie ! Przede wszystkim włosy wyglądają zdrowo ;) Moje włosy kochają olej makadamia ! ♥ 
A buźka ? Czy też kocha ? To nie jest pierwszy raz z olejami na twarzy, kiedyś bardzo się bałam ! Że się zapcha mi buźka, że się nie spisze ! Ale moje obawy były bezpodstawne ! ;) 
Olejowałam buźkę codziennie na noc ! Żeby olej mógł działać na moją cerę długo i dobrze ! Moja buźka nabrała zdrowego blasku ! Jest promienista ♥ Nawilżenie bardzo dobre ! Skóra się lekko ujędrniła ♥ Olej stosowałam również na szyję i dekolt  ( nie zapominajmy o szyjce, mówi się że wiek kobiety nie tylko po dłoniach widać ale również po szyjce ! ) .  Lekkie  mimiczne zmarszczki zostały leciutko wygładzone i naciągnięte ♥ 
Jak widzicie, nie tylko włosy ale i buźka kocha olej makadamia !
Go się nie da nie kochać ♥ 
Znajdziecie Go  TUTAJ 30 ml/ 49,00 zł



Słoiczek z masłem shea jest dla mnie niezbędnikiem w mojej pielęgnacji / kosmetyczce ! 
Nie wyobrażam sobie by zabrakło mi tego cuda ;) Ale zanim przejdę do tego gdzie się u mnie sprawdza to opowiem Wam co nie co o zapachu i konsystencji ! 
Masło shea dla mnie jest bezwonne , a jego konsystencja to po prostu gęsta mazia, śmieszkuję czasem że troszkę to smalczyk :D


A działanie ? 
Dla mnie zbawienne ! ;) 
Masło shea jest ideałem w sytuacjach kryzysowych !
Wiecie ( Ci co mnie czytają :) ) wiedzą że moje newralgiczne sfery to łokcie i kostki. O ile łokcie lubią ze mną współpracować to kostki  niestety są bardzo kapryśne :( I często i gęsto buntują się i po prostu wyglądają źle ! O ile w sezonie zimowo-jesiennym nie jest to mocno uciążliwe ( chociaż nie myślcie sobie że w tym okresie nie dbam o te strefy ) , to w okresie wiosenno-letnim jest to moją bolączką ;( Ale bez przesady ! Z masłem shea nie jest mi to straszne ! Bo nawilża mi te strefy bardzo dobrze i wyglądają dobrze ;) Że nie muszę chować się w butach za kostkę albo długich spodniach ! 
Czasami pojawiają mi się liszaje uczuleniowe ;) Najczęściej na opryskiwane warzywa - idealnie spisuje się też na nie , tak na prawdę po paru chwilach liszaj jest złagodniały, a po chwili po prostu niknie ! ♥ A wiecie co jest najlepsze na poparzenia słoneczne  ? Śmietana tak tak , ale masło shea jeszcze lepsze ♥ Masło jest bardzo gęste i tłuste, nie lubię, nie cierpię tłustego filmu ale przy maśle shea wcale mi nie przeszkadza ♥ A wydajność .... ogromna !!
Masło shea to takie moje S.O.S domowe ♥ 
Zawsze jest w mojej kosmetyczce !
Znajdziecie ją TUTAJ  15g / 17,50 zł

Jak widzicie oba produkty spisały się u mnie mistrzowsko ♥ 
Jestem przekonana, że większość z Was zna te dobrodziejstwa ♥ 
A te które jeszcze nie znajdą - koniecznie zaopatrzcie się w nie ! 
Nie pożałujecie ! :* 

Lecę łapać promienie słonka ;*
Ściskam i całuję ;*

25 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe rzeczy :D
    Masełko bym chętnie zakupiła :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu się skusić na masło shea :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentują :) Moja skóra nie lubi Shea :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś blond i wiej jaki to wymagający kolor.
    A masełko shea to coś idealnego. Uwielbiam na skórki i d ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej makadamia służy moim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ani oleju, ani masełka, ale bardzo zainteresował mnie olej i chętnie w niego zainwestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masełko shea miałam i bardzo je lubiłam;) Nawet czasem stosowałam na buzie na noc i bardzo lubiła takie rozpieszczanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę je wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze tego olejku jeszcze nie używałam, ale na pewno przetestuje. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ale mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masło shea i olejek makadamia znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej makadamia ma moc. Stosowałam kiedyś na włosy i lubiłam tę formę.
    A taki maluszek z masłem shea super na problematyczne, wysuszone miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny duet lubię naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear, amazing product :*
    I'm now following your blog, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam olejek z orzechów mcadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że podkreślasz konieczność dbania o szyję - ja przez długi czas o tym nie pamiętałam, a potem długo tego żałowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ok, czeka na mnie, czas otworzyć i stosować! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. o zbawiennym działaniu obu produktów już słyszałam. Ale nigdy ich nie używałam. Muszę koniecznie wypróbować olej makadamia na włosy. Może ten sprawdzi się u mnie lepiej niż kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie olej macadamia tak średnio się sprawdza, ale shea mam zawsze w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy by się u mnie sprawdziły te produkty.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.