środa, 17 maja 2017

Duet do włosów farbowanych z olejem arganowym .

Hej ;) 

 I znowu mamy środę ♥ Mój ukochany dzień ! ;) Połowa tygodnia dodaje mi zawsze wielkiego powera do działania ! Dziś wcale nie jest inaczej ;) Działam jak szalona ! ;)
A dla Was przygotowałam dziś coś włosowego ;)) Na spotkaniu Blogerek z Okazji Dnia Kobiet w Białymstoku otrzymałyśmy  upominki od Biofemina . Każda z nas dostała coś innego ;) Mi się w paczuszce trafił duet ! Szampon z odżywką ! ;)


Zarówno szampon jak i odżywka znajdują się w takich samych plastikowych opakowaniach. Są one wykonane z miękkiego plastiku, co nie utrudnia wydobywania resztek produktu.  
Buteleczki zamykane są na klik.
 
Standardowo zacznę od szamponu .


Co producent mówi o szamponie ? 

" Produkt o 87% zawartości składników pochodzenia naturalnego. Organicznej oliwy z oliwek, olejek arganowy, witaminy A i E oraz panthenol o antyoksydacyjnych i nawadniających właściwościach chronią włosy i pomagają zachować ich kolor i blask. 
Aktywne składniki : wyciąg z jabłek, olejek arganowy, panthenol, organiczna oliwa z oliwek, filtry przeciwsłoneczne. Nie zawiera parabenów, silikonu i glikolu propylenowego. "

Skład :
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, TEA- Lauryl Sulfate, Sodium Chloride, Panthenol, Pyrous Malus (Apple) Fruit Extract, Olea Europaea (Olive*) Fruit Oil, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, Glycerin, Parfum (Fragrance), Disodium EDTA, Polyquaternium-7, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Linalool

Zacznę od tego, że szampon bardzo dobrze się pieni. Zapach jest bardzo cierpki. Mało wyczuwalny, aczkolwiek jest, i nie jest to zapach, który przypadł mi do gustu ;) Szampon bardzo ładnie oczyszcza włosy, świetnie zmywa oleje. No i to by było na tyle plusów tego szamponu. Niby spełnia swoje zadanie, ale niestety bardzo wysusza włosy, plącze je i bardzo ciężko je rozczesać! Zawsze czeszę włosy na mokro, a tutaj niestety nie jestem w stanie tego zrobić ! Włosy myję co drugi dzień, niestety w tym wypadku już na drugi dzień moje włosy mają wątpliwą świeżość :( 
Niestety ale szampon nie stał się moim ulubieńcem :( 
Szampon można kupić TUTAJ za 14,98 zł / 200 ml. 

Odżywka do włosów farbowanych z olejem arganowym .




Producent mówi że 
" Jest to produkt o 99% zawartości składników pochodzenia naturalnego. Organiczna oliwa z oliwek, olejek arganowy, witaminy A i E, filtry przeciwsłoneczne oraz panthenol o antyoksydacyjnych i nawadniających właściwościach chronią włosy i pozwalają zachować ich kolor i blask. "

Skład: 
Aqua (Water), Cetyl Alcohol, Panthenol, Pyrous Malus (Apple) Fruit Extract, Aloe* Barbadensis Leaf Juice Powder, Olea Europaea (Olive*) Fruit Oil, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Parfum (Fragrance), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Linalool

Osoby, które mnie czytają wiedzą że używam duetów ;) Rzadko używam szamponu z innej firmy a odżywki z innej. Więc moje opinie są stricte duetowe ;)  Odżywka ma bardzo wodnistą konsystencję, czasami zanim nałożę ją na włosy to mi z rąk ucieknie :( Niestety odżywka nie ułatwia rozczesywania :( Nie czuję żeby moje włosy były nawilżone ani odżywione. Jestem bardzo rozczarowana tym duetem :( Moje włosy po wysuszeniu są lekko sianowate ! Wyobrażacie sobie blond włosy z nutką sianka ? ;] Bardzo nieatrakcyjnie uwierzcie !!
Odżywkę można kupić TUTAJ za 14,98 / 200 ml. 

Duet niestety nie spisał się u mnie idealnie ;( Nie spisał się w ogóle. Przyznam że używanie tego duetu nie sprawiało mi przyjemności, za każdym razem czekałam aż się szampon i odżywka skończą. A nastąpiło to bardzo szybko gdyż oba produkty są mało wydajne. Myślę że może przy włosach cienkich by się lepiej spisał ? Hmm nie wiem. Ja na pewno po ten wariant nie sięgnę już ;)
Aczkolwiek jest też pozytyw ! Poznałam stronę Biofemina, na której jest mnóstwo cudownych rzeczy, na które mam straszną ochotkę !! :) 

Może Wy znacie te produkty ?
Co o nich sądzicie ?

Buźka ;*

16 komentarzy:

  1. środa, środa :) zaraz piątek ♥
    szkoda, że produkty okazały się nietrafione ..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że duet nie spełnił Twoich oczekiwań:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda. Szukam czegos co uratuje moje przesuszone włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak tobie nie przedłużył świeżości a zazwyczaj myjesz co dwa dni to ja chyba myjąc rano na wieczór miałabym oklapnięte.. szkoda że odżywka również się nie popisała..

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdził, jednak to zawsze fajnie przetestować nowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może moje cienkie włosy lepiej by przyjęły ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że się nie sprawdził, dla mnie chyba najgorszy by był ten problem z rozczesywaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, u mnie też ostatnio Babuszka się nie sprawdziła, mimo, ze miałam milion różnych wersji i były super, włosy mają foszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam, bo mam mydełko od nich :) Jednak ten duet jest mi obcy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem na etapie szukania czegoś bardzo nawilżającego do bardzo suchych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, nie ma nic gorszego jak siano na głowie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć. Będę unikać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kojarzę, ale w sumie widzę, że powinnam ich unikać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że takie buble :/ będę wiedziała czego unikać.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.