czwartek, 1 czerwca 2017

Denko & Nowości Maja.

Hej ;)

Dziś na szybciocha ! Ostatnie dni były na szybkich obrotach ! Pobudki o  6 rano nie sprzyjają ;( I w momencie, w którym wpadam na niższe obroty ( a tak mi się przynajmniej wydawało ! ) to mam więcej pracy i obowiązków niż do tej pory ;D Zapowiada się parę fajnych projektów, kursów ♥ Jestem nakręcona bardzo pozytywnie ! ;) A teraz zapraszam na denko ♥

 
Zasady są takie jak zawsze :

Zielone będą kosmetyki, które spisały się u mnie na medal.
Niebieskie, te które były przeciętne, ale nie były bublem.
Czerwone, te które nie spisały się w ogóle - buble !!



1. Rituals - Himalaya Scrub - RECENZJA  
2. Isana - Forbidden Apple - żel pod prysznic, cudownie pachnie, oczyszcza, fantastycznie się pieni, dla mnie finezja♥


3. Lovingeco - Balsam do ciała - RECENZJA
4. Rituals - balsam do ciała - RECENZJA  
5. Stara mydlarnia - masło do ciała arganowe. 


6. Got2b - pianka do włosów .
7. L'biotica Biovax - Intensywnie regenerujący szampon - RECENZJA
8. L'biotica Biovax - Maska do włosów - RECENZJA
9.  Olive- Szampon do włosów farbowanych z olejkiem arganowym - RECENZJA 
 

10. Ziaja - zimowe mydło w piance - bardzo słabe mydło ! Wysuszało dłonie :( Prócz zapachu nie ma żadnych walorów :)
11. Rexona - Stress control.
12. La Nature - Olej makadamia - RECENZJA 
13. Blistex - pomadka do ust. 


14. Balea - mydło papaya & buttermilch 
15. Equilibra - maska do ciała  - zakochałam się ! Skóra po masce naciągnięta , wygładzona , mięciutka ♥ Na pewno kupię produkt pełnowymiarowy !
16. BeBeauty - płatki kosmetyczne. 
 
 I to by było na tyle ! ;) 
Udało mi się w tym miesiącu niewiele zdenkować  ! Ale przy tym nie wpadło nic ! No dobra pasta do zębów czarna :D  Tak więc jestem zadowolona :D

A jak u Was ? 
Denko czy Nowości są większe ? ;)

Uciekam na bierzmowanie siostry ;* 
Buziaki ;*

24 komentarze:

  1. Taka proporcja zużyć do nowości powinna i u mnie zagościć 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Denko przede mną:) To macie uroczystości dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele pod prysznic z Isany, prawie wszystkie mają cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką maskę do ciała z Equilibra muszę ją w końcu zrobić :)
    milutkiego popołudnia po bierzmowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) Żele Isana bardzo lubię i jestem z nich mega zadowolona. Fajne żele za małe pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie tak patrzę, patrzę gdzie te nowości, a tu taka nowina:D Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musimy koniecznie poszukać jabłuszkowej Isany!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mydle z ziaji niestety mam takie samo zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam mydło o tym samym zapachu, co Ty żel z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko biedronkowe płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile denka :D chyba niczego nigdy nie miałam z Twojego denka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Balea mydło papaja bosko pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta papaja i maslanka z Balea ma śliczny zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo Ci się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zawsze nowości większe od denka :) Też używam płatków z BeBeauty i je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach mydła Balea i Isany znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wszystkie produkty na bieżąco denkuje :) sporo tego u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam żel Isana oraz płatki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile balsamów! :3 Na pewno przyjrzę się bliżej dla Himalaya Scrub. Ostatio pokochałam peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze ze zdecydowana większość się spisała. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam nic z tych rzeczy. No, poza zapachem Isany Forbidden Apple.

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne denko, sporo ciekawych rzeczy :) mnie również Biovax przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.