niedziela, 22 stycznia 2017

Szybkie rozdanie z Balea część II .

Hej myszki !

Przy tak pięknej niedzieli postanowiłam zorganizować małe rozdanie ;)
Wiecie dobrze że kocham Baleę ♥ 
A lubię bardzo dzielić się kosmetykami które kocham !! :) 
A wiem że wiele z Was niestety nie ma możliwości przetestowania tych kosmetyków ;) 
Więc ja postanowiłam obdarować jedną z Was kosmetykami tejże firmy ;)



Zasady są bardzo proste :) 
Sami wybieracie który punkt zrobicie ;) A są tylko trzy ! ;)
1. Obserwacja bloga suchockapaula - 1 los 
2. Obserwacaja Instagram ---> TUTAJ <---  - 2 losy
3. Dodać banner z odnośnikiem do tego wpisu - 3 losy 
DODATKOWO
4. Osoby które obserwowały mnie przed rozdaniem otrzymują ode mnie jeden dodatkowy los ;) 
Gorąca prośba : byście podawały swoje adresy e-mail - jest on tylko dla mnie bym mogła zweryfikować zwycięzce - brak adresu mail oznacza dyskwalifikacje .

To Wy decydujecie który punkt zrobicie ! ;) Możecie oczywiście wszystkie trzy punkty - wtedy otrzymacie 6 losów ;) Plus los dla osób które mnie obecnie obserwują ;) 

Jeszcze pokrótce opowiem Wam co możecie wygrać ;) 
1. Mydło piankowe
2.Żel pod prysznic Mango 
3. Szampon do włosów brzoskwinia kokos.
4. Krem do rąk maślanka&cytryna
5. Woda termalna
6. Mleczko pod prysznic imbir&cytryna 

Kochani zapraszam do wypełniania formularza ;)) 

 Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga suchockapaula
2. Sponsorem nagród jest Paula Suchocka
3. Konkurs trwa od 22.01.2017 do 13.02.2017 do godz. 23:59. Po tej godzinie zgłoszenia nie będą uwzględniane.
4. Nagrodą jest zestaw kosmetyków Balea, zakupionych przeze mnie. 
5. Konkurs wygrywa 1 osoba.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 16.02.2017
7. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz .
8. Jeżeli w przeciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy dane adresowe nie będą wysłane na mój adres e-mail, zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.
9. Nagroda zostaje wysłana w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania danych do wysłania.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
11. Rozdanie nie odbędzie się gdy nie przystąpi do udziału minimum 25 osób. 
12. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
13. Do konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Powodzenia ;* 

Buziaki ;*



92 komentarze:

  1. Oczywiście się zgłaszam :) Tyle cudowności że warto powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nagroda przypadła do gustu :* Powodzenia :*

      Usuń
  2. Zgłaszam się i ja :) może akurat się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję swoich sił ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim powodzenia. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w produkty Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagroda warta grzechu :) Zgłoszenie wysłane. Szkoda, że DM tak daleko jest :( Byłam w sopockim sklepiku z niemiecką chemią, jednak tam bida jest, nic ciekawego i z tego co pamiętam, ceny wysokie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życze powodzenia ;) Ja jak tylko zajeżdżam do dm to szaleje hehe ;) Buziak

      Usuń
  6. Biorę udział z przyjemnością :) bo nie mam dostępu do kosmetyków balea a raz miałam przyjemność testować je i się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to z nimi jest, raz się użyje i miłość ♥ ;D Więc życzę powodzenia ;)

      Usuń
  7. Poszło:D Super zestaw:) Nigdy nic nie wygrałam, oby tym razem się udało:) Powodzenia wszystkim :)
    Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. great post!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! :)

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja podziekuje bo mam sporo do zuzycia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim życzę powodzenia :) sama niestety nie mogę wziąć udziału, ponieważ balea podraznia mi skórę ale trzymam kciuki za wszystkie dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo szkoda :( jak dobrze że mnie nie podrażnia bo uwielbiam ;D

      Usuń
  13. Mega nagroda! Ja chcę :D Zgłoszenie poszłooo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia wszystkim <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłaś mnie do wzięcia udziału :) Przeważnie nigdzie się nie zgłaszam, ale ten raz spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogłabym się nie zgłosić!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział :) baner na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki Balea uwielbiam, więc musiałam wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki tej firmy już od dawna chciałam wypróbować wiec na pewno się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja sobie tez jutro powalczę :-P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłoszenie wysłane <3 Uwielbiam Balea, żałuję że tak słabo dostępna jest w Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety z dostępnością słabo ;) Tak więc powodzenia życze ;)

      Usuń
  23. Wzięłam udział ;) Super nagroda

    OdpowiedzUsuń
  24. Udział wzięty ;) Nigdy nie miałam produktów Balea gdyż nie mam do nich dostępu. Warto zawalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rozdanie - biorę udział :)
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    - Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja biorę udział w rozdaniu, to będzie moje pierwsze łiiii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ;) Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłoszenie wysłane, powodzenia dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę udział. Mam wodę termalną, bardzo fajnie spisuje się w gorące dni.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.