wtorek, 17 stycznia 2017

Pudło zdrowia ♥

Hej ;)

Lubię wtorki, na prawdę je lubię ;) To już nie poniedziałek ale jeszcze nie środa ;) 
U mnie dni mijają pod hasłem choroby, więc troszkę charczę i burczę ;) 
Delektuje się jeszcze świątecznym nastrojem ♥ Zachwycam się choinką ;D Rozpieszczam się świątecznymi zapachami ! ;) Ale już w ten weekend planujemy złożyć i wynieść ten cały świąteczny akcent ! ;) Tak więc jeszcze parę chwil na cieszenie się nim mi zostało ! ;) A u Was ? Choinki już pochowane ;> 
A ja mam dla Was dziś coś zdrowego, smacznego  i cieszącego nie tylko brzuszek ale i oko ;)
Moje trzecie pudełeczko healt box ♥  I powiem Wam szczerze że z tego jestem w 200  % zadowolona ;) Zachwyciło mnie pod każdym względem ;) Jest w nim wszystko co kocham i wszystko co mnie bardzo ciekawi! ;)


Wiecie już na pewno że jestem ogromnym, łasuchem, i w momencie gdy otwieram pudełko i widzę jakiegoś batonika to on w sekundzie ląduje w moim brzuszku ♥ 
Batonik Raw Paleo Protein to połączenie owoców, orzechów i białka wegańskiego. Mój batonik to Peanut Volcano ♥ prócz niego jest jeszcze Blood Orange ,Jungle Banana , Cashew Coconut , Coco Hazelnuts, Apple Cinamonn ;) Powiem  szczerze że wypróbowałabym chętnie wszystkie ;) 
Sam w sobie baton jest o dziwo bardzo dobry ! ;) Lekko słodki, konsystencja mogłaby wskazywać na ciągłą konsystencję, ale nic bardzie mylnego jest on " kruchy " .  Powiem szczerze że jest tak dobry że planuję zakup innych smaków ! ♥






Kolejny produkt to Słonecznik ;)
Co tu się będę dużo rozwodziła na temat słonecznika ;) Jest to produkt który zawsze w naszym domu jest ;) Dodaję do musli , sałatek, dodaję do chleba . A czasami mam ochotę po prostu podjeść pestek ;) I tyle ! ♥


CHIA - wszystkim znane i lubiane ;) 
A ja nie znałam do tej pory ! Więc jest to dla mnie nowość ! ;)

Porcja 15g nasion chia zawiera:

  • 8 razy więcej kwasów Omega-3 niż dziki łosoś losoś
  • 15 razy więcej magnezu niż brokuły brokula
  • 6 razy więcej wapnia niż mleko mleko
  • 3 razy więcej żelaza niż szpinak szpinak
  • 4 razy więcej selenu niż len len
  • 2 razy więcej błonnika niż otręby otręby
Nasiona CHIA
  • zawierają leptynę, która ma właściwości zwiększajace poziom energii
  • dzięki zawartości kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6 poprawiają pracę mózgu, nastrój i koncentrację
  • zawierają błonnik, który daje uczucie sytości, co powoduje, że je się mniej
  • dzięki zawartości leptyny poprawią przemianę materii
  • obecność błonnika w nasionach chia powoduje, ze mają one właściwości oczyszczające organizm z toksyn
  • zawierają wapń, cynk i żelazo, które poprawiają kondycję włosów, paznokci i skóry
  • uzupełnią niedobory organizmu w zakresie brakujących witamin i minerałów, których brakuje osobom przemęczonym, zestresowanym i prowadzącym szybkie tempo życia
  • zawartość błonnika powoduje, ze nasiona chia spowolnią trawienie węglowodanów i wchłanianie cukrów prostych
  • dzięki bogatej zawartości wapnia wzmocnią układ kostny
  • zawierają długołańcuchowe nienasycone tróglicerydy w proporcjach, które zmniejszają złogi tzw. "złego cholesterolu" w ścianach naczyń krwionośnych
Po zapoznaniu się z właściwościami , nic tylko wspomagać się tymi cudownymi nasionami ;) 

Mąka migdałowa - jest dla mnie również nowością ! :) 
Jestem orzechową  dziewczyną, wszelkie bakalie kocham i mogłabym je jeść tonami . Migdały uwielbiam ♥ Więc ucieszyłam się gdy zobaczyłam tą mąkę ! ;) Jest bardzo puszysta i " mięciutka" mogłabym rzec ;) Co z niej zrobię  ? Nie wiem ! Szukam inspiracji w internecie ! Może Wy mi coś podpowiecie ? ;>


Ostatnią ( o prawie ostatnią :D ) rzeczą są Złote owoce ;) Miechunka peruwiańska ;) 
 Brzmi śmiesznie, a smakuje wyśmienicie ! ;) 
Dla mnie to nowość ! Miechunka nie występowała nigdy w mojej kuchni ! ;) 
A teraz w musli i do pochrupania jak najbardziej ;)


I ostatni przyjemniak z pudła to BALON ! :D


Kochani nie wiem jak Wy ale ja jestem zachwycona tym pudełkiem ;)
Jestem przekonana że w mgnieniu oka wszystko zniknie ;)
Ja i moje kulinaria są dość na bakier, ale gdy uda mi się coś "ładnego" stworzyć z tych produktów na pewno się Wam pochwalę ! ;) 
A dla Was mam rabacik na hasło " suchocka " <-- ;) 
Lutowo- Walentynkowa edycja też ma być WoW !! 
Ja już swojego pudła nie mogę sie doczekać ;) 

A jak Wy oceniacie to pudełko ;> 
Mówcie szybko ! :*



Ps. Co powiecie na małe rozdanko z Balea ? ;) 

Buziaki

55 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemba zawartość, wszystko by i mnie ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten batonik wygląda apetycznie sama bym go w mig zjadła . Bardzo fajne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąka migdałowa? :O Pierwszy raz spotykam się z nią :) Jestem ciekawe co dobrego z niej upichcisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale u Ciebie zdrowo i pysznie :)
    Balea nie kuś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczka :) muszę popracować nad włączaniem nasion chia do diety :) mają tyle wspaniałych właściwości, że aż grzech nie używać :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam słonecznik :) Również dodaje go do musli, sałatek :) Jednak najbardziej lubię podjadać pestki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwartość pudełka jest rewelacyjna, samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Chrupałabym jak Reksio szynkę" :D Super zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj rozebrałam choinkę. Słonecznik zjadłabym od razu ;D
    Mąka migdałowa brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się takie zdrowe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Chia :) Resztę rzeczy też bym chętnie wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja jakoś za taką zdrowymi produktami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego batonika bym Ci schrupała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mąka migdałowa mocno ciekawi :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, zdrowe pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile dobroci. Sama mam zamiar wypróbować nasiona chia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam nasiona chia <3 gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Samo zdrowie :) mnie chia ostatnio ciekawi, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie naturalne produkty. Sama chętnie je zakupuję by wzmocnić swój organizm podczas zimy

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowicie i zdrowo ;) mnie tez choróbsko dopadło ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu kupić mąkę migdałową :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nasiona Chia muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne pudełeczko, moze zamówię wersję walentynkową :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mąka migdałowa brzmi intrygująco :D A batonika bym zjadła od razu :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe to pudełko, lubię słonecznik, a tak większości nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Suszone owoce jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz teraz pretekst, żeby wykazać się w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama chętnie skorzystałabym z tego typu składników / produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość super;) Też nigdy nie miałam tych nasion chia a samo zdrowie w nich jest;) U nas już po choince i świątecznych akcentach, w weekend była akcja składania i chowania;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie widziałam mąki migdałowej, ale wygląda ciekawie! Świetna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze na początku szukałam nasion Chia gdy nie były tak znane i szeroko dostępne - ile ja się za nimi najeździłam to tylko ja wiem :D Teraz są praktycznie na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Apetyczna paczucha :) wszystko przydatne ten baton mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic tylko życzyć Ci na zdrowie ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam nawet, że nasiona chia mają tak wiele dobroczynnych składników. Chyba będę musiała z nich coś wymyślić, bo mam opakowanie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja muszę kupić w końcu mąkę migdałową i zrobić na niej tortille, bo widziałam przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Te pudełka, to bajka istna :) Wszystkie produkty w 10-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku mega pudełko, bardzo zazdroszczę szczególnie teraz gdy cała rodzinę wprowadziałam w ekologiczne i zdrowe odżywianie..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chia też znam od niedawna i bardzo polubiłam się z tymi nasionkami :D

    OdpowiedzUsuń
  40. O widze nawet moje ukochane Chia :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.