środa, 11 stycznia 2017

Chciejlista kosmetyczna 2017 ♥

Hej ;) 

Co roku robię swoje chciejlisty kosmetyczne, i co roku mało co z nich udaje mi się zrealizować. Gdyż kupuję zupełnie co innego, zapominam o listach, gdzieś listę zapodzieję i tak to u mnie wygląda. Zwykle znajduję ją pod koniec roku i patrzę a tu tyle perełek po które nie sięgnęłam ;) W tym roku mam ambitny plan żeby spełnić moje wszystkie zachcianki kosmetyczne które Wam przedstawię ;)  Nie wiem jak jest z Wami, ale ja podczas robienia listy chciałam już wszystko wrzucać do koszyka ;) Podzieliłam moją chciejlistę na małe kategorie, żeby wyglądało to bardziej przejrzyście ;) 

Zacznę od masek & peelingów do buźki ;)


1.  Korres - maska - peeling z wyciągiem dzikiej róży i kwasami AHA 10% - napaliłam się na to cudo bardzo mocno, mimo iż róży bardzo w kosmetykach nie lubię, to i tak zapragnęłam ten produkt mieć;) Czytałam mnóstwo przychylnych recenzji na jej temat i cóż - muszę sprawdzić czy tak świetnie działa !!
2. The Body Shop -  100 % wegańska maska, dodająca blasku, oczyszczająca- mam już z tej serii maskę z żeń szeniem i ryżem i jestem nią oczarowana. Mój wybór więc padł na tą ! ;) By sprawdzić czy spisze się równie dobrze jak jej siostrzyczka ;D
3. GlamGlow - Power Mud Dualcleanse Treatment Maska oczyszczająca - naczytałam się o maskach glam glow u Agnieszki   ♥ i zapragnęłam mieć to cudo ! ;) Na tą maskę choruję już jakiś czas, ale zawsze jest jakiś " ważniejszy " wydatek, mam nadzieję że w tym roku uda mi się ją zakupić ;)
4.  Skin 79 - Maska Apple Mint - najlepsze połączenie jakie może być ♥ O  tej masce również naczytałam się wiele dobrego ;) A połączenie zapachowe jest dla mnie najlepsze na świecie- więc me serce i buźka zapragnęła tej maski ;)
5. Tonymoly - egg pore tightening coooling pack maseczka do twarzy -  Macie tak że zobaczycie jakiś produkt  i tak Was zachwyci wizualnie i opisowo że musicie go mieć ? Tak właśnie było z tym jajeczkiem ! :) 
6.Phenome - Multi Active Sugar Peel- firma jest mi kompletnie nie znana, ale również po przeczytaniu wielu przychylnych opinii, postanowiłam zapoznać się z nią ! ;) Więc tak oto peeling wpadł na moją chciej listę ;)

Kremy & Serum 


 7. Yope - krem do rąk Imbir & Drzewo sandałowe - jestem zachwycona YOPE, wiec gdy tylko wypuścili na rynek kremiki do rąk, ja jako kremo-maniaczka musiałam wrzucić do chciejki ten kremik ;) 
8. Resibo - krem pod oczy - jestem już w takim wieku, że coraz bardziej zaczynam zwracać uwagę na to co kładę w okolice oczu. Resibo jest firmą, która intryguje mnie od samego początku, więc mój wybór padł na ten oto kremik ;) 
9. Resibo - Serum naturalnie wygładzające- jeżeli jesteśmy już przy " tym " wieku ;) to nie mogłoby zabraknąć serum wygładzającego, w prawdzie jeszcze nie bardzo jest co wygładzać na mojej buźce, ale lepiej zapobiegać niż leczyć ! Nieprawdaż ? ;)
10. Tonymoly - Panda's dream Stick - kolejny kremik przeznaczony dla naszych wrażliwych okolic oczu. Nie ukrywam że w tym przypadku najbardziej skusiło mnie opakowanie ;) 
11. Bandi - Krem z kwasem migdałowym i polihydrokwasami - uwielbiam bandi, obecnie stosuję ich krem z kwasami i jestem nim oczarowana, więc postanowiłam spróbować innego ;) Dlatego też znalazł się na chciejce ten maluszek ;)

Ci którzy mnie znają, wiedzą że jestem mało make-upowa ;) Króluje u mnie zawsze prostota ;) Dlatego też w mojej chciejliście najmniej miejsca zajmie kolorówka ;)

 
 12. MAC - Candy yum yum - oczarowały mnie pomadki MACA od pierwszego użycia. A że fuksja jest moim faworytem, dlatego też padł mój wybór na to cudo ♥ 
13. Smashbox - baza wygładzająca - tutaj do zakochania się w tej bazie również przyczyniła się Agnieszka, która niegdyś wysłała mi jej próbki - uwielbiam i planuję zakup kolejnego opakowania, dlatego tez nie mogło jej zabraknąć tutaj.
14. Bahama Mama - bronzer -opinie, wszystkie ochy, achy i uchy popchnęły mnie ku temu by ten bronzer znalazł się tutaj. W prawdzie bronzer jest u mnie nieodłącznym elementem ;) Różu nie używam, tylko bronzery ♥

Zapachy  
Mam swoich parę ulubionych zapachów, które ...zawsze mam ;) I gdy tylko mi się skończą biegnę po następny flakonik ;) Ale w tym roku postanowiłam dać szansę dwóm zapachom, które ze sklepowej półki bardzo ładnie się do mnie uśmiechały i kusiły swą wonią ;) 


15.  Giorgio Armani - Si
16.  Miss Dior - Absolutely Blooming 

I to by było na tyle jeżeli chodzi o moją chciejlistę kosmetyczną na 2016 rok ;) Oczywiście znając mnie będzie ona modyfikowana milion razy ;) Ale to z tej listy mam w planie rozliczyć się za rok ! ;) Zobaczymy co z tego wpadnie w moje ręce - mam ambitny plan aby wszystko !! :D 
A jak Wasze chciejlisty ?? Pękają w szwach ? Czy jest w nich nuta rozsądku ?
Jak już jesteśmy w tematyce chciejek, to na pewno pojawi się na blogu niekosmetyczna chciejlista ;)) Ale do tej muszę podejść z większym rozsądkiem ! :D 
Póki co uciekam, czytać Was, wasze wpisy, doszukiwać się chciejlist ! ;)


Buziaki

65 komentarzy:

  1. Ooooo :D Widzę tu sporo rzeczy, które sama chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma nic z tych produktów na mojej liście, ale chciałabym w tym roku spróbować marki Yope.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę TBS polecam:) A po pandzie Tony Moly wiele się nie spodziewaj, ale opakowanie ma ładne to fakt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Resibo też chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie byśmy obniuchali zapachy z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki MAC i bronzer też znajdują się na mojej liście życzeń:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio nakręciłam się na krem z Yope ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie MAC i olejek z Resibo to moja lista życzeń na 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maskę Skin sama bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różany zestaw od Korres kupiłam za grosze w TK MAXX w grudniu ;) Było to krem do twarzy + maska, ale nie wiem, czy ta sama co na Twojej liście, bo jeszcze nie otwierałam opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tylko życzyć spełnienia listy :D I ja bym nie pogardziła kilkoma z tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadkę z Maca to też bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja też chcę ten brązer :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka "chciejka" jest do spełnienia, też bym przygarneła takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam bazę ze Smashoxa i pomadkę Candy Yum Yum z Mac - to niesamowity odcień *_*.
    Na mojej liście jest mnóstwo perfum i kosmetyków. Jest ona zdecydowanie za długa...;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Maska TBS również bardzo mnie kusi! Candy YumYum bardzo polecam, to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ta panda z Tony Moly. Jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile fajnych rzeczy, oj chciałoby się mieć wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już się nie mogę doczekać jak dotrze do mnie serum z Resibo <3

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo tego byś chciała ;) na mojej chciejliście są jak na razie tylko płytki Moyra ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Resibo i Yope też bym chciała :)
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Si Armaniego też jest na mojej liście

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przyjęłabym Twoją listę, bo tylko małą pandę znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeszło rok temu rozpisywałam się o trzech wtedy dostępnych maskach Skin79 - również o tej z Twojej listy, mi jednak najbardziej przypadła różana z kwasami, potem oliwkowa, a na końcu ta. Teraz używam dwóch masek Sephora i jestem nimi zauroczona. A ochotę mam na jakąś z GlamGlow :)
    Na Resibo krem pod oczy też mam ochotę, zwłaszcza że ich olejek do demakijażu jest wyśmienity.
    Bahama Mama mam i codziennie mi towarzyszy przy makijażu, więc polecam ją jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie kosmetyki MAKa nie korcą jakoś:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tych olejkó Resibo miałem sporo i nadal używam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ze Skin 79 chętnie bym przygarnęła różaną maskę bo wiele dobrego o niej czytałam ;) Bazę ze Smashboxa bardzo lubię - świetnie sprawdziła się w makijażu ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z TBS miałam ryżową maskę i była świetna, bronzer mamuśki uwielbiam :) reszty nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obecnie bardzo bym się ucieszyła, gdyby ktoś podarował mi w prezencie coś z Too faced. Pozdrawiam, Mavselina BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stworzyłaś niezwykle kuszące listy :) Multi Active Sugar Peel oraz bronzer Bahama Mama polecam z całego serca, świetne kosmetyki! Maskę Korres i TBS z przyjemnością bym wypróbowała, zresztą tak samo jak krem do rąk YOPE :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w realizowaniu tej chciejlisty!
    Skin 79 - Maska Apple Mint też mnie interesuje ii z kolorówką mam podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę tutaj bardzo rozbudowaną chciejlistę :P Życzę powodzenia w jej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna lista ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie też z TBS intryguje ta linia, serum Resibo świetne, ale krem pod oczki jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne kosmetyki,sama chętnie bym je poznała :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ohoho, widzę same perełki, które sama bym chciała :) Moje wish listy zawsze pękają w szwach, ale realizuję je z nutką rozsądku :))

    OdpowiedzUsuń
  37. sporo rzeczy :) z ciekawości muszę dopaść kiedyś tą szminkę MAC :D jest tak zachwalana wszędzie, ze po prostu muszę sprawdzić :p pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem bardzo ciekawa zapachów tych perfum. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na to serum Resibo też mam chrapkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nic z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa chciej lista :) Z produktów wybranych przez Ciebie znam tylko Bahama Mama.

    OdpowiedzUsuń
  42. Niech się spełni każdy punkt z Twojej listy! <3
    Zapachy mam oba i oba uwielbiam! Si Armanka mam nawet 3 flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pare produktow też bym przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie mam takiej listy :P Jedynie zrobiłam sobie spis kolorów lakierów, których jeszcze nie mam a potrzebuję :D Ale i tak jak idę do drogerii to biorę jeden z listy i 2 spoza xD

    OdpowiedzUsuń
  45. Sporo kosmetyków sama bym przygarneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Większości kosmetyków nie znałam, ale chętnie bym się z nimi zapoznała po Twoim wpisie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie chciejlista powiększa się z każdym postem ;) Czytam wpisy i zapisuję co chciałabym przetestować, czasem udaje mi się kupić, a czasem sama rezygnuję, bo w totka nadal nie wygrałam ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja swoją to nawet boję spisać, bo przypuszczam, ze przekroczyłaby moją wysokość zarobków kilkukrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Podpinam się do Twojej listy :D Miss dior uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Perfumy Si są przepiękne,drugiego zapachu nie znam☺

    OdpowiedzUsuń
  51. Ha ha ha mogłabym zrobić kopiuj, wklej :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ Ci się nazbierało :) Sama w sumie znalazłam tu kilka ciekawostek (Phenome wygląda nieźle ❤ ) a i pandy tony moly totalnie skradły mi duszę ;D Z kolei jeśli myślisz o kremie Resibo polecam zdobyć najpierw próbkę, bo mnie np. krem do twarzy uczulił (+straasznie śmierdzi), a nie są to groszowe sprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie robię tego typu list. To znaczy owszem, mam listę kosmetyków, które chciałabym wypróbować, ale nie ograniczam się w terminie do konkretnego roku. Jak zużyję zapas, to po prostu kupię w następnej kolejności produkt z mojej chciej-listy :) Kilka produktów znam z recenzji, ale żadnego z nich nie miałam okazji osobiście stosować.

    OdpowiedzUsuń
  54. Perfumy Si i u mnie są na liście jednak moje zapasy i postanowienia noworoczne "zabraniają" kupowania mi nowych zapachów dopóki nie zużyję choć połowy tego co mam;/

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomijając Miss Dior i Bahammamamma to prawie wszystko z tej listy mam w planach kiedyś przetestować, Maska Glam Glov kusi chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta pomadka od mac wygląda cudownie. Długo się trzyma? O Phenome słyszałam wiele razy i znalazłam ich też na https://www.showroom.pl O Tonymoly kompletnie nie słyszałam, ale ostatnio mam fazę na testowanie maseczek, więc może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.