czwartek, 26 stycznia 2017

A czym pachnie Twój czwartek ;>

Hej ; )

Czwartek to już taki mały piątek ;) Taki schodek do piątku ! ;) Mój tydzień był mogłabym rzec przymusowo-urlopowy ! :D Wy też tak macie że jak macie dłużej "przymusowe" wolne to nie wiecie co ze sobą zrobić ? :D Mój dzień zawsze jest świetnie ułożony ! :D A tutaj nagle wstaję i mam wolny dzień :D A w domu wszystko zrobione ! Sprzątnięte, załatwione ! :D I co dalej :o Chyba jestem na etapie, z którego śmiałam się gdy moja mamusia była w nim, a etap nazywa się " nie umiem odpoczywać " :D
Ale, ale ! Przy pysznej kawusi, dobrej książce lub nowej gazetce trzeba rozpieścić też swoje zmysły ;) Od paru dni rozpieszczam się Truflami ! ;) Ale nie tymi cudownymi do jedzenia - tylko  woskiem który otula mnie ( i mojego lubego . 

Yankee Candle - Cappuccino Truffle


Wosk jak większość wosków Yankee Candle jest w kształcie uroczej tarty z naklejką, która zazwyczaj niezwykle kusi  by wziąć łapki i zabrać ze sobą do domu :) W tym wypadku mamy na opakowaniu smakowitą truflę, którą ma się ochotę zjeść !! :) 
Ostatnio znalazłam cudowny obrazek pełen czekoladek podpisany " antydepresant dla kobiet " ♥ 



Producent mówi że wyczuwalne aromaty w tej tatrze to zapach palonych ziaren kawy oraz nuty czekolady ♥ Brzmi bardzo smacznie prawda ? :) 
Ja jestem straszną kawoszką ;) I kawusię pod każda postacią lubię ♥ 
Na moje szczęście kawa grała tutaj pierwsze skrzypce ;) Przez dłuższą chwilę palenia było czuć tylko kawusię ;) Później zaczynał przebijać się zapach czekolady, początkowo bardzo delikatnie a później coraz mocniej, dla mnie był to zapach gorzkiej czekolady ;) Za którą nie przepadam w smaku a w zapachu jest cudowna ! ;)
 

Zapach kawy i gorzkiej czekolady bardzo długo unosi się w całym mieszkaniu. Jak mnie ostatnio odwiedziła przyjaciółka to zachwycała się że moja kawa tak aromatycznie pachnie ;) A to był tylko  ( albo AŻ! ) wosk ♥  Zapach jest bardzo aromatyczny i mocny ♥ ; )  Nie powoduje bólu głowy, dla mnie jest cudownie otulający ;) Podczas wieczornego czytania książek z kubkiem herbaty  lub kakao bardzo mi umila czas ;) 
Jestem nim oczarowana niesamowicie ! :) 

Wosk możecie kupić na goodies.pl 
TUTAJ za 9.00 zł ;)

A czym pachnie Wasz Czwartek? :> 

Buziaki ;*

68 komentarzy:

  1. U mnie pachnie wanilią. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie mnie też by oczarował!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż... jest to wosk z ktorm się po prostu nie polubiłam niestety. Jak dla mnie to zapach taniej ostygniętej niskiej jakości niedopitej kawy. No ale o gustach sie nei dyskutuje

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pachnie domowym syropem z pomarańczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, ja jeszcze parę lat temu tez tak miałam, że więcej niż 2 dni wolne były dla mnie trudne :D zaczynało mnie nosić, nie mogłam się skupić, o siedzeniu jako takim nie było mowy.
    A teraz..... teraz się to zmieniło :D nigdy nie mam dość wolnego i coraz częściej mi się marzy dłuuuuugi urlop! Żeby się należeć, odpocząć, nalenić i poobijać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. musi pachnieć genialnie. Kiedyś miałam żel pod prysznic o zapachu trufli był fantastyczny.
    Ja wczoraj miałam wolne i nie miałam nawet czasu na odpoczynek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. To czwartek czy wtorek :P
    Zapach pewnie by mi się spodobał. Kawę i czekoladę uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie pięknie pachnie:) muszę zamówić taki kominek!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO kawka? Super, ten wosk leży u mnie więc się do niego przybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawił mnie :D to kiedy na ta kawę? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Myslisz ze jak jestem na diecie to mogę jej sprobowac ? hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i podobał mi się, nie na tyle by mieć świece, ale uważam że ta kolekcja jest jedną z najlepiej odzwierciedlonych w zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój czwartek pachnie ciastkami z cynamonem i antybiotykami dzieci... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taką aromaterapię ;p Właśnie od dłuższego czasu noszę się z kupieniem tych wosków ale zawsze coś wyskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój czwartek pachnie truskawką 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm musi apetycznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś nie mogę się przemóc do kawy ;) toleruję ją tylko w peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach kawy uwielbiam więc! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapewne zapach boski, aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym poczuć zapach :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do komentowania i obserwacji :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że polubiłabym ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mógłby tak pachnieć mój czwartek :) Niestety wczoraj nie miałam czasu na patelnie wosków, ale dzisiaj na pewno odpalę coś słodkiego i otulającego!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam je <3 http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. też jestem straszną kawoszką, dlatego już wiem, że ten zapach mi się na bank spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój dom dziś pachnie Shea. Piękny i delikatny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Smakowity zapach :), muszę sobie kupić kilka nowych zapachów i być może ten też znajdzie się na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. PRZEPIĘKNY ZAPACH <3 KOCHAM JAK MÓJ DOM TYM PACHNIE!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mój pachniał również woskami i nawet tej firmy, ale nie pamiętam dokładnie którym...

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh, jak ja bym chciała kiedyś tak wstać i mieć wolny dzień, bo wszystko zrobione :D:D Niestety, może w weekend. ;) Natomiast co do odpoczynku, to tak samo, uwielbiam się otulać zapachami. Najlepiej, kiedy mieszanie jest czyściutkie, wysprzątane to zapalić sobie wosk i cieszyć się dobrą książką <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie zapachy. Chyba się na niego skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ani czwartek ani nawet piątek nie pachnie niczym - jestem leniwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. To musi być fantastyczny zapach *_*.

    OdpowiedzUsuń
  34. myślę, że to byłby świetny zapach :) kawa i trufle, mniam!
    a mój czwartek pachniał narcyzami... w owocowym syropie :) mianowicie Chloe - Narcisse.

    OdpowiedzUsuń
  35. ma obłędny kolor :) a zapach musi kusić, akurat tego niewidziałam jeszcze nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi ten wosk nie za bardzo przypadł do gustu. Zdecydowanie za słodki...

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi ten wosk rowniez nie przypadł do gustu, ale na innych sie nie zawiodłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapach wręcz stworzony dla mnie, ale dopóki nie zużyję zapasów, to nici z nowych zakupów. U mnie od kilku dni króluje jabłko z cynamonem od Kringle Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale musi cudownie pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój czwartek pachnie lawendą i wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  42. uduszę Cię! przestań robić ochotę! fajnie sie prezetuje:D
    nowy wpis na blogu - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Lece zapalić świeczki zapachowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam woski zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie miałam wosków, palę tylko świeczki, ostatnio rzadko :P Cóż... wychodzi na to, że też nie umiem odpoczywać, bo nie mogę sobie znaleźć miejsca, jak mam dzień wolny; non stop muszę coś robić.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam pare takich wosków i je uwielbiam! <3
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  47. Mógłby mi się spodobać ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubiłam ten wosk ;) choć jak dla mnie był trochę za mocny i dzieliłam na mniejsze kawałki ;)

    Pozdrawiam,
    www.kobieca-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. mm też chce zostać nim oczarowana ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.