czwartek, 5 stycznia 2017

Aromatyczna kąpiel ? Wanilia czy Mak ?

Hej ;)

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem tą szczęściarą że obchodzę podwójne Święta ;) Tak więc dziś powoli się szykuję do Świąt ♥ Druga Wigilia, drugie obżarstwo ;D 
Ale zanim oddam się ponownie Świątecznym klimatom, przygotowałam dla Was coś wyjątkowego ;)
Idealnego po ciężkim dniu, idealnego do chwili wytchnienia i relaksu ;)

Kneipp co rusz rozpieszcza mnie cudownościami, i ostatnio w moje rączki wpadły płyny do kąpieli ;) 


Oba produkty zamknięte są w plastikowych butelkach, z cudowną szatą graficzną, która jest niezwykle chwytliwa dla oka ;) Nie straszne mu upadki ♥
Zakrętka jest duża masywna, nie ma problemu by odkręcić butelkę mokrymi rękami.  
Oba produkty mają po 400 ml.
 Jak większość z Was wie, jestem nieszczęśliwą nieposiadaczką wanny ;( 
Ale mam cudowne przyjaciółki, które mają wanny ;D 
I cudowne babskie wieczory, podczas których mogłam relaksować się w cudzych Wannach z tymi przyjemniaczkami ;D ♥


Zacznę od Radosnej chwili relaksu , gdy tylko dostałam płyny i przeczytałam etykietę, zaczęłam zastanawiać się jak pachnie mak ! Niby biegało się po łąkach na których był mak, ale jakoś nigdy się go nie wąchało ;) A płyn ? Pachnie słodko ! Po prostu kojarzy mi się ze słodkimi zapachami kwiatów ;) Bardzo mi się spodobał kolorek ;) Który barwi wodę ♥ Płyn super się pieni podczas kąpieli. Więc aromatyczna kąpiel z dużą ilością piany gwarantowana ♥ Cudowny zapach unoszący się po całej łazience sprawia że czujemy się na prawdę zrelaksowani ! Do tego zauważyłam że po wyjściu z kąpieli skóra jest ładnie nawilżona, gładka i ....czerwona ! Tak tak, to jeden mankament płynu lekko barwi skórę ;( Taka była z nim moja pierwsza przygoda, przy drugiej postanowiłam płyn wlewać pod strumień wody, piany było mnóstwo, a skóra już nie była zabarwiona ♥ Tak więc jest i na to sposób !


Przejdźmy do Płynu Na dobranoc. Gdy spojrzałam że w kompozycji zapachowej jest lawenda, skrzywiłam się bardzo ! Gdyż nie ukrywając lawenda nie jest moich ukochanym zapachem ! Ale, ale ! W tej kompozycji zapachowej zdecydowanie wygrywa wanilia ♥ To ją czuć najbardziej, i tak oto zakochałam się w tym płynie :) Kwestia piany jest identyczna jak w poprzednim, jest jej dużo ♥ Tutaj ta niebieska (wyszła na prawie czarną ;( ) kropka robi z wody błękitne niebo ;) A z wanny... cóż błękitne niebo :P Ale przyznam szczerze że szybkie zmycie wanny po kąpieli to nie jest żaden problem ! Po takim relaksie ! Relaks dla zmysłów i ciała :D 
Zatapiając się w tym płynie pochlipywałam w duchu że nie mam w domu wanny ;( 

Znacie te płyny do kąpieli od Kneipp ? ;> 
Jeżeli nie, a kochacie relaks w wannie musicie się w nie zaopatrzyć ! ♥ 
Oba produkty możecie zakupić TUTAJ  , a prócz nich jeszcze wiele, wiele innych super produktów z Kneipp ;) 


Ps. Pamiętajcie o spotkaniu Blogerek !! ;) Na które możecie się zgłosić do 13.01.2017 ♥


Buziaczki ;*

50 komentarzy:

  1. Chciałabym.... chciała... chciałabym.. chciała!!! Ładne kolorki mają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym.... chciała... chciałabym.. chciała!!! Ładne kolorki mają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanilię bym z chęcią przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś mini zestaw. Fajna rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Relaks w wannie uwielbiam, więc takie różne olejki, płyny do kąpieli uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, też nie umiem wyobrazić sobie zapachu maku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że wanilia byłaby idealna dla mnie, ale szkoda, że nie posiadam wanny :( :D
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słabo znam kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już tyle się naczytałam o tych kosmetykach, a nigdy niczego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie produkty do kąpieli! :)) Bardzo umilają kąpiel i można się dzięki nim zrelaksować chociaż troszkę. ;)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie też wanny nie posiadam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym ten lawendowy, oj chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie mam w domu wanny, ale nie jestem jakąś wielką fanką długich kąpieli w pianie, także nie przeszkadza mi to.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam rodzaj na dobranoc i kocham kocham kocham go, jestem po nim taka odprężona :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2017/01/ratunek-dla-skory-od-dermedic-preparat.html

    OdpowiedzUsuń
  15. płynów nie miałam, ale żel pod prysznic makowy tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja za to uwielbiam zapach lawendy :d więc żałuje, że przebija się wanilia :D ale ją też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na zdjęciu te płyny wyglądają na bardzo małe , w życiu nie postawiłabym że mają 400 ml.
    Piękne mają kolorki ,chciałabym je powąchać .

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja akurat nie przepadam za wanilią więc raczej wybrałabym ten wariant z makiem, chociaż nie wyobrażam sobie zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, nie znam tych płynów. Ale powiem Ci, że ostatnio mi się śniło, że szukałam soli do kąpieli w sklepie, a znalazłam tylko płyny tej marki. Hahaha xD
    Miło wśród bloggerów spotkać osobę, która też obchodzi święta w styczniu! Wesołych świąt kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie odstąpię Ci moją wannę, bo ja zupełnie nie lubię się w niej wylegiwać. Z tych dwóch zapachów chętniej wypróbowałabym mak. Też ciekawa jestem jak pachnie. W pierwszej chwili pomyślałam, że może jak makowiec, a tu jednak kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa niespodzianka z tym ubarwieniem na czerwono

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię waniliowy smak więc myślę, że bym się zakochała w produkcie. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)
    Dawno nie byłam na żadnym spotkaniu, ale Białystok, to chyba daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytam o nich same dobre opinie, ale sama nie miałam okazji jeszcze ich używać :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie umielibyśmy się zdecydować na zapach - chcemy obie butelki!

    OdpowiedzUsuń
  27. ten z wanilią mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam szczerze tej marki, ale z wanilla chetnie bym wypróbowała uwielbiam ten zapach wanilli <3

    OdpowiedzUsuń
  29. miałąm oba te płyny w mini wersji, bardzo fajnie barwią wodę i pięknie, ziołowo pachną

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam oferty tej firmy, niestety nigdy nie mam czasu na kąpiel w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie wanna to podstawa zwłaszcza z dużą ilością piany i ciepłej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mak? Jestem bardzo ciekawa zapachu. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie wanilia! Mak jakoś nie jest dla mnie ale jestem ciekawa jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oba wypróbowałabym z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie na szczęście nic nie zabarwiło ;) dla mnie wanilia wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też nie przepadam za zapachem lawendy, ale jeśli zbytnio jej nie czuć to chętnie bym skusiła się na wersję na noc.
    Do tej pory miałam tylko malutkie olejki Kneipp do kąpieli, które były cudowne w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tęsknie za wanną :/ No ale cóż, muszę się zadowolić prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
  38. a miałam chyba ten fioletowy kiedyś, masakrycznie brudził wannę :D ale szło się do tego przyzwyczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym mieć oba ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja muszę skusić się na mak ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.