sobota, 14 stycznia 2017

Smakowita tarta rozpieszcza nas swoim aromatem ;)

Hej ;)

Ściskam Was w ten cudowny Sobotni poranek ;) Przynajmniej mam nadzieję że Wasz jest równie cudowny jak mój ! ;) Leniuchujecie ? Czy może macie pracowitą Sobotę ? Ja właśnie popijam gorącą kawusię ♥ i czuję jak zapach kawy miesza się z ..... Tarte Tatin ! ♥ 



Klasycznie, wosk jest zamknięty w foli w kształcie małej tarty ;) 
A dziś nie tylko kształt jest tarty, ale również zapaszek ! I naklejka ;) 
Jak wiecie jestem ogromną fanką zapachów jedzeniowych, więc nie ma co się dziwić że właśnie ten wosk wpadł w moje łapki ;)



Producent pisze że aromaty ukryte w tym wosku to świeżo upieczona tarta jabłkowa, z przyprawami oraz wanilią ;) Brzmi smakowicie, nieprawdaż ? ;) 
A co dla mnie jest wyczuwalne pod odpaleniu wosku ? 
Słodkie ciasto przełamane nutą wanilii i przypraw korzennych ♥ 
Dla mnie idealne połączenie zapachowe ! 
Jest to bardzo esencjonalny i mocny zapach, na początku bardzo mi to przeszkadzało, ale po paru minutach palenia ta mocna woń uciekała i rozpieszczał nas słodki delikatny zapach ;) 
Wosk był wyczuwalny od razu po odpaleniu kominka.
 Bardzo szybko wkradał się w każdy zakamarek mieszkania ; )


  
Aromat utrzymywał się bardzo bardzo długo po zgaszeniu kominka. Byłam tym bardzo zaskoczona, bo jest to bez wątpienia wosk , który u mnie wyczuwalny był najdłużej po zgaszeniu ;) 
Na pewno zwolenniczki mocnych zapachów zakochają się w tej nucie esencjonalnej ♥ 
Wosk idealny na długie zimowe wieczory, jest otulający i przyjemny !
Wosk można zamówić na stronie goodies.pl --> TUTAJ <--

Znacie ten wosk ? 
Lubicie ? 
Mówcie szybciutko co najchętniej palicie wieczorami ! ;) 

Buziak :*

62 komentarze:

  1. Taki zapach mógłby mi się spodobać :( Ja niestety nie leniuchuję, bo sesja się zbliża i nie mam kompletnie na nic czasu, teraz chwila przerwy, bo ostatnio mało czytam wpisy na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo palę wosków, tego też miałam, ale nie pamiętam dokładnie jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią rozpieściłabym się takim zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego zapachu, ale z pewnością przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypominam sobie, żebym miała ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam i również bardzo lubię ;) Intensywny i bardzo fajny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam wosków. Ostatnio palę świeczki z Primarka - teraz mam malinowo-waniliową bodajże ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje woski się jU kończą.. musze się zaopatrzyć w nowe. Chyba zamówię stronki, którą polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po Twojej recenzji chyba się zdecyduję na ten wosk :) Skusiłaś mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wyobrażam sobie ten cudowny zapach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię woski Yankee, ale polecam ci spróbować te z Wood Wick, są lepiej podzielone, pachną równie fajnie i cena jest również podobna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten wosk, a zapach jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te świece ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To jednak nie moje gusta. Nie lubię zapachu wanilii, cynamonu i szarlotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba by mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi pięknie pachnieć!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  17. Swego czasu miałam szał na woski, było to wtedy, jak stały się u nas bardziej popularne, był na YT, na blogach, kupiłam wtedy kilka zapachów. Teraz mam kominek Yankee Candle, mam kilka wosków, ale palę bardzo rzadko.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Za mocnymi zapachami nie przepadam, wiec nie wiem czy akurat zapach dla mnie... U mnie ostatnio królowały jakieś owocowe zapaszki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam, ale jakoś szczególnie nie pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam żadnych wosków z Yankee Candle :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygląda, może kiedyś w końcu się skuszę na taką opcję :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tylko dziś trochę odpoczywałam :) a tak to nie mam czasu na nic bo sporo pracuje, wosk wydaje się całkiem interesujący w okresie zimowym lubię mocne zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten zapach rozkochał mnie w sobie już w wosku ;) aż sięgnęłam po średnią świecę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm <3 coś dla mnie. Nie znam, ale z miła chęcią bym się z tym produktem zaprzyjaźniła

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze tego cuda, ale mam coraz większą ochotę go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach raczej nie mój - ja zdecydowanie bardziej wolę kwiatowe i owocowe jak np. Black Cherry czy Peony :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam zapachy z dodatkiem wanilii! Każdy jeden <3

    OdpowiedzUsuń
  28. W zimowym okresie uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mój zapach ;) Wolę te bardziej świeże ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z kolei nie lubię zapachów jedzeniowych :) Ostatnio palę znowu peony kringle candle i true rose YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze go nie miałam, ale chętnie bym poznała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim ulubieńcem nie do pokonania jest zapach Bundle Up! Zapach z zimowej kolekcji, ale u mnie w domu mógłby gościć cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiamy takie aromaty! :)

    PS Zapraszamy na mysi blog, gdzie ruszył KONKURS, w którym do wygrania są dwa wybrane etui do smartfona (dla zwycięzcy i jego przyjaciela).

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrą rzeczą sa kominki ceramiczne. Pi odpaleniu wosk ma straaasznie intensywny zapach. I ani razu sie nie rozczarowalam : )

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam, ale chętnie kiedyś poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Yankee Candle ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja aktualnie nic nie pale wieczorem. Mam ochotę na YC ale żal mi na nie pieniędzy . Jednak znając życie nie wytrzymam i w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapach musi być cudny :) Ja bym się bała, że zjem haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo nie, nie znam tego zapachu, ale już go czuję i chcę :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam te woski, wszystkie pięknie pachną. Super blog, świetnie piszesz :)
    Zapraszam do mnie www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam te woski, najchętniej odpalam wieczorami ich poziomie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze nie miałam okazji ich testować ;) muszę w końcu się skusić !;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam go raz i od razu przypadł mi on do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Brzmi jak zapach marzenie <3.
    Ja się jeszcze nie przekonałam do wosków. Od kilku lat podgrzewam olejki eteryczne:).

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam yankee <3
    OBSERWUJE i zapraszam www. fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Choć zapach jest kuszący, obiecałam sobie, że nie kupię nic nowego dopóki nie uszczuplę choć trochę moich gigantycznych zapasów. Także ląduje na wishliście z nadzieją, że będzie jeszcze dostępny, gdy już będę chciała... nie, mogła go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. jak ja lubię odpalić sobie kominek z jakimś fajnym zapachem...ostatnio u mnie często pali się snowflake cookie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.