piątek, 20 stycznia 2017

Niekosmetyczna chciejlista ;)

Hej ;) 

Piątek przywitał mnie niestety szarością za oknem, ale uśmiechem w duszy - w końcu piątek ! ;) 
Wy też cieszycie się z perspektywy weekendu ? Czy może pracujecie ? Albo uczycie się ? ;) 
Ja już edukację weekendową zakończyłam więc delektuję się wolnymi weekendami :) 
Na blogu już wisiała kosmetyczna chciejlista więc pora na Niekosmetyczną;D
Staram się jak mogę podchodzić do tematu rozsądnie ! I tu wydaje mi się że mi się udało :) 
 
Niekosmetyczna chciejlista 2017 ♥ 

Która z kobiet nie kocha toreb ? Osobiście żadnej takiej nie znam :P Ostatnio bardzo rozsądnie podchodzę do zakupów toreb ;) Kiedyś 1/4 mojej szafy była zapełniona torbami ! Przeróżnymi , kupowałam tonami ! A później ? Tonami oddawałam , sprzedawałam bądź wyrzucałam bo po paru razach torba wyglądała jak psu z gardła wyjęta ;) Nadmienię dlaczego, żeby nie było że jakaś niszczycielka jestem ;D U mnie w torbie jest wszystko, jest ciężko, wypchano po brzegi i wszytko potrzebne. Jeszcze jak studiowałam pilnie to moja torby nosiły w sobie tony książek  i zeszytów ;) A teraz  ? Wolę odłożyć parę groszy i kupić coś lepszego ;) 
Obecnie choruję na OBAG-i ♥ Co do koloru zmienia mi się jak w kalejdoskopie, obecnie choruję na te dwa kolorki ! Mam nadzieję że w tym roku uda mi się dorwać jedną ♥ 
Znacie te torebeczki ? Może same posiadacie ;> Jakie są wasze wrażenia ;>


Kolejną rzeczą, której nigdy nie jest za mało w damskiej szafie są oczywiście buty ;D 
X lat temu wyrzuciłam moje ukochane Conversy, i już za nimi tęsknię ;) Tęsknota jest tak silna że zapragnęłam znowu je mieć ♥ Klasyka sama w sobie ;D ( oczywiście w kwestii trampkowej :D )  Kolejne buciki które chcę mieć w szafce to Adidasy Super Stary - i tu po prostu strzał w kolano ;D Rok temu jak zamawiałam siostrze te buty - wyśmiałam ją "delikatnie" że takie żółwiki to ja w podstawówce nosiłam ( nie wiem czy pamiętacie jak one z 10 lat temu były super modne ;D tylko nie wiem czy to były adidasy czy no name :D ) . A w tym roku na nie zachorowałam po prostu ;D Hehe ale ćśśś:D 
Ostatnią parą buciczków na które poluje są Crocsy ;)  Zachwyciły mnie swoją prostotą ;) Uwielbiam crocsy i na prawdę niedawno dowiedziałam się że mają również inne buty od tych klapek ;D Te japoneczko- sandałki muszą być moje ! Poluje na nie już jakiś czas - ale mojego rozmiaru nigdy nie ma ;(



Przyszedł czas na włosowe przyjemności ;)) 
To idealny czas by wysłać moją suszarkę na emeryturę ;) Staruszka z niej i robi się coraz mniej przydatna ;( Wypatrzyłam sobie Rowente z jonizacją, akurat nie jestem sprecyzowana co do tego jednego modelu bo może coś innego zachwyci mnie ;) 
Od pewnego czasu kocham się w lekkich lokach - których nie umiem zrobić prostownicą, no i jest to zbyt czasochłonne ;) A że przyjemność miałam nie raz nie dwa używania tej oto lokówki postanowiłam że sama się muszę w taką zaopatrzyć ! ;) Loki z niej wychodzą rewelacyjne !





Odkąd w moje posiadanie wszedł super klasyczny szary Cluse, rozglądam się coraz bardziej za zegarkami ;) Generalnie bardzo nie podobają mi się zegarki Daniela Wellingtona ;)  Ale gdy zobaczyłam ten zegareczek zakochałam się w nim od razu ♥ Kolejny to Cluse z tym że z czarną tarczą ! :D Od razu mi wpadł w oko gdy tylko rozkochałam się w Clusach ;) Tak więc w przypływie gotówki z przyjemnością zaopatrzę się w te zegarki ;)
A Wy jakie zegarki nosicie ? 
Wolicie fikuśne czy stawiacie na klasyki ? ;) 




Na święta zostałam obdarowana pierwszymi moimi świeczkami Yankee Candle ; ) 
I tak to się zaczęło ;) Że zaczęłam się coraz bardziej za nimi rozglądać ;) 
Moja lista zapachów od YC jest niekończąca się, ale w chciejlisćie chce pokazać trzy które gdy tylko nadarzy się okazji kupię ♥  
Cinnamon Vanilla ♥
White Chocolate Apple ♥
Cotton Candy ♥

Może któraś z Was jest posiadaczką tych zapachów ? 
Jak wrażenia ? ;>



 Od jakiegoś czasu w Naszym domu roi się od gier planszowych ;) 
Cudownie jest ze znajomymi przy piwku usiąść i pograć ;) 
W chwili obecnej polujemy z lubym na Splendor ;) 
Grę która zachwyciła nas podczas wizyty u przyjaciółki ♥ ( Buziaczki :** ) 
Lubicie gry planszowe ;> 
Po jakie najchętniej sięgacie ;> 
Pochwalcie się ! :*




I to by było na tyle ;) 
A czy wy robicie swoje niekosmetyczne chciej listy ;>
Co się najczęściej w nich znajduje ? ;) 
A może też wstawiłyście ją na bloga ? A ja przegapiłam ? Dajcie znać ;) 

Buziaki :*

106 komentarzy:

  1. Nie spisywałam niekosmetycznych rzeczy:) więc nic Ci nie umknęło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u Ciebie jestem na bieżąco ! Nic mi nie umknie !! :D Buziak :*

      Usuń
  2. Życzę Ci spełnienia chciejstw :) Nad torebką O-BAG sama się zastanawiałam, tylko w jakimś pastelowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że mi kolory zmieniają się co chwila ;D Pewnie jak dojdzie do zakupu to kupię zupełnie coś innego :D hehe

      Usuń
  3. Uwielbiam śmigać w Conversach! Superstarami też bym nie pogardziła! Najlepiej jakimiś ładnymi miętowymi :)

    YC wielbię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie że Conversy pasują do niemalże wszystkiego ;D Bo i można przełamać elegancki strój, i do na luzie ! :D Uniwersalny but po prostu :D

      Usuń
  4. Nie przemawiają do mnie te gumowe torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast zakochana po uszy ;D

      Usuń
    2. Kolorki ze zdjęcia fajne, ale ta cena. W dodatku tylko 1 kieszeń bez przegródek, nie dla mnie :)

      Usuń
  5. Dwie pierwsze świeczki też pożądam!! A co do torebek, zgadzam się! Miałam to samo. Teraz mam dwie, ale porządne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj liczba świeczek jest dużo większa ;D pokazałam tylko trzy przykładowe ;D

      Usuń
  6. Uwielbiam te trampki :D Już czekam na cieplejsze dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też chętnie kozaki bym już pochowała i w trampki wskoczyła ;D

      Usuń
  7. Na pewno chętnie przygarnęłabym takie zegarki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, twój gust idealnie wpasowuje się w moje chciejstwa :) Naprawdę, biorę wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich chciejlist sobie nie robie, ale musze się koniecznie zaopatrzyć w świeczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dwie pierwsze swoje mam i teraz .... poluję na kolejne !! :D To uzależnia :D

      Usuń
  10. Jestem absolutnie zakochana w świeczkach. Pozdrawiam. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Conversy, ja mam czerwone za kostkę już od chyba 5 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem niszczycielem butów ;(( po prostu chodzę jak łamaga momentami ;D więc częściej wymieniam obuwie niestety ;);D

      Usuń
  12. Superstary mam i jestem zadowolona :) Świeczunie to ja uwielbiam, tych zapachów nie zmam, ale poznam spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie przydałaby mi się taka chciejlista :P Ja niestety jutro mam zajęcia :/ Ale za to poniedziałek i wtorek wolny :D Taki przesunięty weekend.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to bym chciała jakies nowe spodnie, buty i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nowe spodnie też bym przygarnęła ;D ostatnio choruję na moro :D

      Usuń
  15. Obaga też bym chciała. A jeśli zdecydujesz się na DW to mam kod rabatowy 15% na hasło DWpanikaskas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta lokówka jest cudowna, słyszałam o niej wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pracuje jeszcze jutro torebka bardzo mi się podoba ja chciałabym sobie kupić kominek ale taki porządny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupiłam kominek w Rossmanie i jestem bardzo zadowolona z niego ♥

      Usuń
  18. Zegarki zdecydowanie wolę klasyczne:) Fajne "zachcianki" :) kilka sama bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że te co pokazałam są bardzo klasyczne :)

      Usuń
  19. Granatowa torba jest piękna :))) mam ostatnio granatową fazę :D
    Mój mąż namiętnie kupuje planszówki :) ostatnio przybyła posiadłość szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. na obaga to chyba chorujesz już od dawna :D a chciejlista ze świecami to taka skromna jakaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak ♥ Oj to tylko wierzchołek góry lodowej :)

      Usuń
  21. Na sandałki też będę w tym roku polować. Może w końcu uda mi się znaleźć takie które będą nie tylko ładne ale też wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sprawdź sobie mellisy ;) No i crocsy ale to trzeba lubić ;) Nie każdemu się podobają ;( ; )

      Usuń
  22. Tą lokówkę sama bym bardzo chciała. Niestety i ja prostownicą nie umiem kręcić mimo kilku prób ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie cieszę się z weekendu bo jestem na etapie poszukiwania pracy i można powiedzieć, że cały czas mam wolne :D
    To ja nie jestem zakochana w torbach :D Jak się dorwę do jednej to noszę cały czas i tak aż nadejdzie czas jej wymiany.Trampki za kostkę uwielbiam, ale Conversów nigdy nie miałam. Buty podobne do tych adidasów też miałam w podstawówce :D niebieskie z białymi paskami i czubkami. Iii klasyczny zegarek mi się marzy.
    Życzę spełnienia tej chciejlisty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja życzę powodzonka w szukaniu pracy ;*
      Ooo to nie tylko ja pamiętam te " żołwiki " jak to ja mówię :D

      Usuń
  24. Aaaaaa też chce te torebeczki a najlepiej o-baga i musze go mieć i tyle no :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Był czas, że miałam całe tony torebek, teraz przystopowałam i, podobnie jak Ty, stawiam na jakość. Mam jeszcze marzenie o klasycznej listonoszce, takiej jak były lata temu, ale jakoś mi nie po drodze. Z zegarkami też już odpuściłam, obecnie mam dwa które nosze regularnie, jeden to 20-letnia DOXA po mojej mamie, drugi to kupiony niedawno zegarek mocno zainspirowany DW. Za świecami nie przepadam, za to woski uwielbiam i mam ich spore zapasy. Co do butów, to żadne z tych, które wymieniłaś nie są moimi faworytami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba większość kobiet przechodzi ten etap że posiada mnóstwo toreb ;D Ooo listonoszka też byłaby mile widziana w mojej małej kolekcji ;)) Przyznam szczerze że do teraz nie nosiłam zegarków w ogóle ! :D Dostałam wymarzony na święta i zaczęłam dopiero nosić ;) A jak już dostałam to zamarzyły się kolejne ;) Buziak Kasieńko

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam kilka ukochanych toreb w liczbie 3 ;p nowych póki co nie szukam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam takiej torby, ale fajna jest :) u nas też gry planszowe poszły w ruch, głównie chińczyk, fasolki, catan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham chińczyka ;D Moja ukochana gra z dzieciństwa ;)

      Usuń
  29. Uwielbiam torebki, które nosi się na ukos, na ramieniu. I jakoś mało która mnie zachwyca, widocznie jestem wybredna. Trampki sa moim znakiem rozpoznawczym bo je wprost uwielbiam i również poluje na te addidasy bo oczywiście, królowały jak byłam mała :) planszowki kocham ale nie mam na nie czasu :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już przeszło z torebkami na ukos ;) Teraz wolę na ramię ;) Kiedyś tylko po takie torby sięgałam ;))

      Usuń
  30. Uwielbiam Conversy :) Chociaż ja zawsze kupuję czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo że zawsze się uszatanię to kupuje białe ;D kocham białe buty ♥

      Usuń
  31. Nie wiem ale jak od dużych świec wolę woski. Lubię często zmieniać zapachu i chyba dlatego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam mnóstwo wosków ;D ale te mogę sobie kupować co rusz ;D a taka świeca jednak troszkę kosztuje więc trzeba troszkę oszczędzić na nią ;)

      Usuń
  32. Bardzo ładne te torebki <3 na jedną z nich bym się skusiła. I buty <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Na pewno na Twoich długich włoskach pięknie loki by wylgądały z niej ;D

      Usuń
  34. Też mam chrapkę na te torebki. Ja czaje się ja miętowa :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o tych torebkach i chciałabym granatową. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Conversy to chyba najlepsze trampki na świecie;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Te torebki są super, sama planuję kupić na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Również nie przepadam za zegarkami DW ale akurat ten model mi się podoba taki typowo stylowy pasujący do wielu stylizacji. 👍🏼
    Pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w tym roku tez poluję na świece, mam 3 zapachy na mojej liście ;)
    Obag też mi się kiedys marzyła, dopóki nie miała jej co druga kobieta, teraz już jej nie chcę :/
    Conversy lubię i mam dwie pary, ale żałuję że nie każde są takie wygodne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zapaszki są na Twojej liście ;>
      No to fakt coraz więcej osób je ma, aczkolwiek mi to nie przeszkadza ;))
      Buziak

      Usuń
    2. Na mojej liście są unikaty tj.: Cozy Sweater, Brown Paper Packages i Whiskers On Kittens :)

      Usuń
  40. DW zegarki są przepiękne <33 Super wish lista kochana :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się akurat nie bardzo podobają zegarki DW :) Ale ten złapał mnie za serce ;))

      Usuń
  41. Właśnie dziś zepsuła mi się suszarka nowa musi się pojawić na mojej liście musowo, ale chciałabym jeszcze taką szczotkę prostującą włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś też szalałam za OBAG, ale poczytałam trochę negatywnych recenzji i sobie odpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam kochana przeczytałaś negatywnego ;> ;) Mów szybciutko :*

      Usuń
  43. Bardzo lubię torebki, torebeczki, ale takiej jak prezentujesz to nie mam.
    Mam świecę- prezent urodzinowy z którego jestem bardzo zadowolona.
    Zapach wanilia, cynamon i krem brulle w jednym. Obłędny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to następna świeca wpada do chciejki !! Myślę że w tym zapachu Twoim bym się zakochała ♥

      Usuń
  44. Kiedyś miałam bzika na punkcie torebek,ale mi przeszło i kupuję już tylko jedną na sezon ;)Te gumkowe średnio jednak mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  45. W zeszłym roku polowałam na torebkę O Bag, ale nie udało mi się jej kupić,teraz mam nadzieję że się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedyś też chorowałam na obag. Jednak postawiłam na Dzikiego Józefa i Korsa i jestem mega zadowolona. To są niezniszczalne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne Converse'y :) Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. też bym z chęcią widziała u siebie te wielkie świece YC :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie miałam Conversów, haha może to śmieszne, bo to taka klasyka :) A Obag mnie przez pewien czas interesowała, ale mi przeszło już ;-))

    OdpowiedzUsuń
  50. zegarki sama z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe u kogo takie splendory widziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Obag mam i jest ok Conversy zawsze mnie obcierają wiec chyba nie sa na moje stopy Crocsy to swietne buciory ze tak nazwe i sprawdzają się wszędzie a co do YC to bardzo lubie ale ostatnio to chyba bardziej woski ponieważ moim zdaniem lepiej i intensywniej pachna Polecam

    OdpowiedzUsuń
  53. TOREBKA oraz BIAŁE TRAMPKI i mnie się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojjj kobieto...o bag nie mam, ale kiedyś z rozpędu kupiłam podróbę. To była jakaś masakra. Od tamtej pory takie rzeczy kupuje oryginalne. Coversy samej mi się marzą, ale ja mam już tyle butów że to byłby strzał w kolano, a jeszcze jakby mój mąż to usłyszał...nie, nie mogę. Nie wiem w czym się chodziło 10 lat temu w podstawówce, bo swoją skończyłam drugie tyle temu, ale jeśli w takich butach jak te adidaski co masz na zdjęciu to normalnie jestem ten teges - mam takie same tylko czarne:-P mogę wrócić do szkoły ;-)
    A zegarki lubię złote, klasyczne, kobiece :-)
    Tobie za to życzę spełnienia wishlisty i trzymam kciukasy :-P

    OdpowiedzUsuń
  55. Zegarka nie noszę od lat, ale zamarzyłam jakiś czas temu o DW :) Piękne i klasyczne.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.