wtorek, 3 stycznia 2017

Spotkanie blogerek z okazji Dnia Kobiet.

Hej ;)

Kochane dziś przychodzę do Was z zaproszeniem ;) 
I to nie byle jakim zaproszeniem :*
Zbliża się wielkimi krokami Dzień Kobiet, pewnie zgodzicie się ze mną że jeden z piękniejszych dni w roku ;) Więc dlaczego by nie celebrować tej chwili w gronie osób, które mają te same pasje, zainteresowania ? ;) 
Wraz z Martyną postanowiłyśmy zorganizować Oficjalne spotkanie Blogerek z okazji Dnia Kobiet ;)
Jest to moje drugie spotkanie które organizuję, a czuję tą samą ekscytację i nutkę podniecenia jak za pierwszym razem ;) 


Kochani, spotkanie odbędzie się 4 marca 2017 roku w Białymstoku ;) 
Jeżeli jesteś z Białegostoku, okolic albo po prostu chciałabyś celebrować z nami ten czas  - Zapraszamy !

Napisz do Nas na : marcowespotkanie@wp.pl 
W tytule wpisz " Spotkanie blogerek z okazji Dnia Kobiet

A w treści koniecznie napisz nam :
  • Kim jesteś, co robisz i co lubisz ! ;]
  • Jak długo jesteś w blogosferze !
  • No i pokaż nam swojego bloga :) 
Prócz tego że my będziemy świetnie się bawić, będzie nam towarzyszył jakiś szczytny cel - jaki ? 
Dowiecie się wkrótce ;)

Na zgłoszenia czekamy do 13 Stycznia 2017 r.
 A listę osób które będą celebrować ten czas z nami postaramy się przedstawić Wam 16 stycznia ;)

92 komentarze:

  1. Szkoda, że tak daleko ode mnie :( Rok temu udało mi się być na spotkaniu w moje urodziny 5marca i myślałam, że w tym roku też tak uda mi się świętować kolejne urodziny, ale jednak kilometry nie pozwolą na to. Udanej zabawy dziewczyny!
    A u mnie do wygrania wybrany wosk YC jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;) Może następnym razem uda nam się poznać ;) Buziak

      Usuń
  2. dla mnie to drugi koniec Polski - za daleko :) przyjemnego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;** A dziękuję mam nadzieję że wszystko będzie super ;*

      Usuń
  3. Dla mnie niestety będzie trochę za daleko, miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że spotkanie nie będzie tydzień wcześniej! :( Jestem z okolic Białegostoku, ale studiuję w Krk i 27 lutego już zaczynam kolejny semestr :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a może udałoby się na Weekend przyjechać ? :) Pomyśl o tym kochana :*

      Usuń
    2. No właśnie tak nie bardzo... do 26 lutego będę w Białym:) A poza tym mam jeszcze weekendowo szkołę, nie wiem, czy w ten weekend akurat wypadnie zjazd, ale w lutym jak zdam sesję, to nie będę specjalnie zostawała żeby iść na zajęcia do tamtej szkoły, bo mi wystarczy 50% obecności...
      Cóż, może następnym razem się uda :)

      Usuń
  5. Ja akurat jestem z okolic Białegostoku :) Nie wiem jeszcze jak z moimi planami w tym czasie ale bardzo chciałabym się z wami spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to szybko się zastanawiaj, planuj i zgłaszaj się ;*

      Usuń
  6. A ja w zupełnie innym końcu Polski. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ te blogerki po Polsce rozrzucone ! :( Buźka :*

      Usuń
  7. Za daleko, ale życzę udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiadomo w jakich godzinach będzie to spotkanie? :D Widzę, że z Warszawy do Białegostoku 2 godzinki pociągiem to może bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że spotkanie zacznie się około 14 ( +/- ) ;)

      Usuń
    2. Aj ostatni pociąg o 18, więc chyba się nie opłaca :(

      Usuń
    3. A sprawdzałaś plus busa ? On chyba później do Warszawy odjeżdża :)

      Usuń
  9. A ja napisałam, bo mam blisko ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam do Białegostoku 120km i zawsze staje mi coś na przeszkodzie by w końcu wybrac się przynajmniej na jedno takie spotkanie blogerek... W tym roku zmuszona jestem odpuścić ze względu na nowego członka rodziny, ale w przyszłym roku już się zbiorę!

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że mam tak daleko, ale życze powodzenia w organizacji, by wszystko poszło jak po maśle i by sprawiło wam to dużo przyjemności. No i by same spotkanie było miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajj! Trochę daleko. Niemniej życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To ja pytam co Ty tak daleko Białegostoku mieszkasz ! :P hehe :*

      Usuń
  14. Zawsze chciałam wziąć udział w takim spotkaniu ;) jednak to dla mnie za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że jedyny kurs bez pzesiadek ode mnie jest o 5.30 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze to faktycznie średnio dogodnie ;(( szkoda ;(

      Usuń
  16. Hmmm, a może bym sobie zrobiła wycieczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł !! Dumaj dumaj i się zgłaszaj kochana ;*

      Usuń
  17. Ohh tak bardzo chciałabym wziąć udział, ale Białystok to mój drugi koniec Polski :( Życzę Wam super zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wielka szkoda ;((( Musiałaś tak daleko zamieszkać ? hehe :D buziak :*

      Usuń
  18. No niestety za daleko ale mam nadzieję, że i mi w końcu uda się wybrać na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia wielka szkoda ;( To trzymam kciuki żeby coś bliżej Ciebie zostało zorganizowane :*

      Usuń
  19. Trochę dla mnie za daleko :) Ale samych przyjemności życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego tak daleko :( bardzo chciałabym być

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety za daleko, a wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och każdy ma do Nas za daleko ;( no wiecie co :P hihi

      Usuń
  22. w Białymstoku jeszcze nie byłam... kusisz Kochana kusisz:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szykuje się świetna zabawa :) Czekam na fotorelację :) W swoim czasie oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojjj jak daleko :( Bawcie się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby nie fakt że do Białegostoku mam ponad 500 km to chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Natalka zastanawiaj się i zgłaszaj ;D Będzie miło gościć nowe osoby :*

      Usuń
  27. Zapowiada się kolejne fajne spotkanie, szkoda że mam tak daleko, a pozwolić sobie na wyjazd nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że tak daleko :/ Udanego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wybrała bym się na takie spotkanie bliżej mnie, najlepiej w Krakowie :) Udanego spotkania życzę :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy przypadkiem w lutym nie ma spotkania w Krakowie ;>

      Usuń
  30. udanego spotkania :D
    ja mam niestety za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda że mam tak daleko ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda,że mi do Białegostoku nie po drodze - ale Wam życzę fantastycznej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Za daleko ;-( Ale bawcie się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję że impreza będzie udana. Mam kawałek i gdyby nie to że pod koniec lutego koleżanka idzie już na L4 bo spodziewa się dziecka, to wyslalabym zgłoszenie :( a tak to niestety tylko niedzielę mam wolną ;( a soboty pracuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję ;( ogólnie trochę jestem zła bo prawdopodobnie będę cały czas sama :( ciekawe ile wytrzymam

      Usuń
  35. Szkoda ze tak daleko, dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lista osób na spotkanie już była publikowana? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanego spotkania :) 5h podróży to dla mnie stanowczo za daleko :(

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.