środa, 21 grudnia 2016

Obudź się piękna ... albo jeszcze piękniejsza !

Hej ;) 

W popłochu przygotowań do Świąt znalazłam chwilę by podzielić się z Wami odpowiedziami na dwie super zabawy ;) 
Właśnie skończyłam pierwszą turę ciastek migdałowych ;) 
Wieczorem zrobię kolejną ! Zostaną dwa ciasta i w tym roku po raz pierwszy chyba wezmę się za kutię ;D Co z tego będzie - nie wiem, zobaczymy ;D 

Jakiś czas temu Diana  nominowała mnie do fantastycznej zabawy, mianowicie  " Obudź się piękna ".


Naturalne jest to że każda kobieta zawsze budzi się piękna, pod warunkiem że budzi się z uśmiechem na ustach, przy boku ukochanej osoby ;) 
Ale czasami trzeba temu pięknu pomóc, nie ukrywajmy ;) 
Chciałabym dziś pokazać Wam jak wygląda moja wieczorna pielęgnacja ;) Co robię by mój luby rano nie wrzasnął i nie wyskoczył z łóżka przerażony widokiem leżącego czorta obok ;D

Moją wieczorną pielęgnację zaczynam od :


Micelarnego płynu  z La Roche Posay, o którym mogliście przeczytać - Tutaj
Jestem zakochana w micelku, świetnie się spisuje ;) No i nie wyobrażam sobie wieczornej pielęgnacji bez tego cuda ♥


Kolejnym produktem, który króluje w mojej pielęgnacji jest Peeling, generalnie nie powinnam używać peelingów, cerze trądzikowej mocne peelingi nie są wskazane. Ten ma kremową konsystencję i w pierwszej chwili nie czuć żadnych drobinek, ale gdy zaczynamy masować swoją twarz zaczyna być odczuwalny masaż delikatnymi drobinkami. Uwielbiam to uczucie, jest delikatne a efekt jest cudowny ! Cera jest rozświetlona, gładka i zdecydowanie w lepszej kondycji ;)  Bądźcie pewni że na blogu wkrótce pojawi się pełna recenzja tego produktu ;) 


Nie ma wieczornej pielęgnacji bez masek !;) Które kocham ♥  Ostatnio w mojej łazience królują dwie ;) Są zupełnie inne, a obie pokochałam od pierwszego użycia ;) 
Pierwsza to bąbelkowa maska, która podczas " bąbelkowania " świetnie masuje buźkę, do tego świetnie oczyszcza i wygładza ! 
Z kolei maska z Tbs jest genialna pod względem oczyszczania, do tego świetnie oczyszcza pory, zmniejsza wypryski i sprawia że stan buźki jest znacznie poprawiony. 
Pozwolicie że niewiele więcej powiem ... chcę opowiedzieć Wam obszerniej o tych dwóch maskach - ale wkrótce ! :)


Wisienką na torcie jest ostatnio opisywany krem z Bandi z kwasami ! ;
O którym przeczytacie Tutaj .

Tak więc pokrótce opowiedziałam Wam o mojej wieczornej pielęgnacji ! ;) Pozwolicie że nie będę nikogo nominowała  - gdyż z okropną ochotą nominowała bym wszystkich ;P 
Jeżeli któraś z Was ma ochotę opowiedzieć o swojej pielęgnacji - śmiało , zostawcie tylko ślad żebym do Was trafiła ;))

Chciałabym jeszcze w tym poście odpowiedzieć na pytania od  GetBeautyAndMore ♥


1. Co sprawiło że zajęłaś się blogowaniem?
Blogować zaczęłam 4 lata temu, a skłoniła mnie do tego nuta ;) Tak po prostu, były wakacje, a ja wraz z koleżanką się nudziłyśmy i zaczęłyśmy jeździć na sesje - zaczynałam jako blogerka modowa ;D Śmieszna przygoda ;D Ale przyjemna ;) Teraz mój nowy blog powstał nie z nudy a z tęsknoty za pisaniem ! ;) I piszę z ogromną pasją ♥ 
2. Która część tworzenia posta jest dla Ciebie najtrudniejsza?
Nic nie sprawia mi trudności w pisaniu ;) Czasami mam problem i denerwuje się gdy światło mi nie sprzyja podczas robienia zdjęć ;) Ale podczas pisania - zaczynam i po prostu wszystko wychodzi spod moich paluszków ;) 
3. Skoro blogujesz, uważasz że masz coś do przekazania innym. Co takiego przekazuje Twój blog i dlaczego jest on wg Ciebie wyjątkowy?
Nie uważam żeby mój blog był wyjątkowy, by był lepszy od innych. Dla mnie jest dużą odskocznią od codzienności ;) Ogromną przyjemnością, gdy siadam do blogowania zapominam o otaczającym mnie świecie ;)  Co mam do przekazania moim czytelnikom ;> Myślę że każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)) Recenzje kosmetyków, boxów, czasami będą pojawiały się posty typowo lifestylove ;)
4. Jaki jest twój tajny trick kosmetyczny?
Powiem szczerze że nie mam jakichś wyszukanych trików ;)
5. Czy Twoi znajomi wiedzą że blogujesz i jak na to reagują?
Oczywiście że wiedzą ;) Bardzo lubią mnie podczytywać ;) ( przynajmniej tak mówią :P ) 
6. Ile czasu zajmuje Ci utworzenie notki?
Nigdy nie liczę czasu ;) Parzę kawę, herbatę i piszę ;) Nie mam ograniczeń czasowych , czasami stworzę kawałek postu, później dopisuję, czasami od razu piszę ;) 
7. Gdzie szukasz inspiracji do wpisów, zdjęć?
Wszystko przychodzi samoistnie ;) Nigdy za długo się nie zastanawiam, nie planuję, jak nie mam pomysłu to nie robię ;) Jak mam natchnienie to czasami stworzę parę postów, czasami go nie mam i nie tworzę nic ;) To takie naturalne mi się wydaje ;)
8. Co robisz, żeby Twój blog zdobywał popularność?
Nie zależy mi na popularności bloga ;) Wolę mieć małą garstkę czytelników, z którymi mogę pogadać poza blogiem, mogę poplotkować i pośmiać się ;) 
9. Jaka Twoja cecha osobowości najbardziej pomaga Ci w prowadzeniu bloga?
Wydaje mi się że łatwość wypowiadania się pomaga mi w lekkości tworzenia postów ;)
10. Jakie gadżety pomagają Ci w wykonywaniu zdjęć do wpisów?
Powiem szczerze że wystarczy mi aparat, i kawałek mojego mieszkanka ! :D
11. Twoja największa wpadka kosmetyczna
 Nic takiego nie przychodzi mi do głowy :o
  


Kochani dziś jest ostatni dzień Rozdania ;)
Kto jeszcze nie wziął udziału, a chciałby wypróbować kosmetyki Balea to zapraszam ;)

TUTAJ 


To by było na tyle - Buziaki :*

51 komentarzy:

  1. Ta bąbelkowa maska mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski dobrze zmywać uzdatnioną, miękką wodą kranową - bez chloru i fluoru - mam taką dzięki filtrowi prysznicowo-kąpielowemu z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam straszny problem z regularnym używaniem peelingów i maseczek, za to demakijaż i krem to podstawa codziennej, wieczornej pielęgnacji.
    Jeśli chodzi o punkt 8. to zgadzam się w całej rozciągłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki do pielęgnacji świetne! :)
    Powodzenia ludziom biorącym udział w rozdaniu!
    Świetne, wyczerpujące odpowiedzi. Ja o blogu powiedziałam tylko moim dwóm przyjaciółkom i byłemu człowiekowi. Czułabym dyskomfort gdyby mnie czytali. Inspiracje natomiast również przychodzą same albo znajduję je w otoczeniu i zachowaniu innych :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. maska bąbelkowa? ciekawe ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja pielęgnacja wygląda podobnie z tym że ja bardzo rzadko sięgam po maski :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że znalazłaś chwilę na ten post :* Super pielęgnacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak między ciasteczkami a prasowaniem udało mi się ;* Jeszcze raz dziękuję za nominację ! :*

      Usuń
  8. Bardzo lubię czytać tego typu posty :D Nie znam żadnego z produktów z Twojej wieczornej pielęgnacji :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Micel La Roche miałam kiedyś, rzeczywiście bardzo fajnie sobie radził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, bardzo lubię posty z pytaniami, fajnie poznać Cię bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z odpowiedziami na te pytania, można lepiej poznać autorkę bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Te maseczki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tą maską z TBS, ta bąbelkowa też ciekawa :D nie wiem którą pierwszą wybrać do testów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna wieczorna pielęgnacja :) Moja jest podobna, też kilkustopniowa. Zaczynam od zmycia makijażu płynem micelarnym i oczyszczam twarz żelem do mycia twarzy. Później jednak nie skupiam się na dalszym oczyszczaniu, lecz na mocnym i treściwym nawilżaniu :) Idzie w ruch serum, olej, krem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bąbelkowa maska :D Alez one mnie ciekawią!

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszej odpowiedzi jest mały błąd "skłoniła mnie do tego nuta" - chyba "nuda" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam maseczki do twarzy, wiec z chęcią poczytam coś więcej na ich temat;) I napisałaś, że łatwość wypowiadania się pomaga Ci w lekkości tworzenia postów, i powiem Ci, że czytając Twoje wpisy to się czuje;) Bardzo fajnie i miło się je czyta;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na wpis Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym coś wypróbowała z Twoich kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zauważyłam, że najlepiej wyglądam, kiedy się porządnie wyśpię (i długo)! :-) Między innymi dlatego uwielbiam długo spać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, że możemy dowiedzieć się czegoś więcej o tobie i twojej pielęgnacji.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy wpis :) Niestety kosmetyków nie znam..
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne i ciekawe odpowiedzi, dobrze mi się czytało, w paru punktach myślę podobnie jak Ty :)
    nigdy nie miałam micelarnego płynu z La Roche Posay, chętnie bym go poznała, ale na dłuższy czas jestem zawalona micelkami i tonikami, ach te zapasy :D buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również jestem uzależniona od maseczek. Mała chwila przyjemności dla mnie i dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój arsenał mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ogromnie ciekawa tych dwóch masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Walczę co dziennie by budzić siępięknym ;pp

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny wpis też muszę takie zrobić ;)!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam swoich kosmetycznych wpadek znalazłabym mnóstwo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiednia pielęgnacja może zdziałać cuda! :) Ja sama nigdy nie zapominam o nawilżeniu twarzy na noc, maseczki chętnie wykonuję 2 razy w tygodniu :) Mam maseczkę bąbelkową ale w płacie ze Skin79 a na tą w słoiczku ciągle się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie lubię gdy światło mi przeszkadza podczas robienia zdjęć. A maskę TBS miałam dokładnie tą samą i bardzo ją lubię :) ale już zaliczyła denko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam maseczkę TBS, ale inną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o! U mnie też stuknęły cztery latka blogowania

    OdpowiedzUsuń
  34. Na bąbelkową maskę mam ogromną ochotę, naczytałam się na ich temat wiele bardzo pozytywnych recenzji. Jestem ciekawa jakie efekty dałaby na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  35. o mamoooo, czy ja dobrze kojarzę twój stary blog "Land-of-bliss"? Ja dopiero teraz zajarzyłam, jak napisałaś, że blog prowadzisz już 4 lata i masz TEN nowy :D Paulina, nie uwierzysz, ale co tu wchodziłam, zadawałam se pytanie, skąd ja ją znam? Skąd znam ten styl pisania? To teraz już wiem ;) Witaj z powrotem i sorki, że dopiero teraz Cię poznałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ależ to miód na moje serce, że ktoś potrafi poznać mnie po " stylu pisania" ;) Cudownie :* Cieszę się że jeszcze ktoś mnie pamięta ;* Buziaki

      Usuń
    2. Jasne, że pamiętam. Chyba nawet w tym samym czasie zaczęliśmy prowadzić blog ;)
      Ale mnie oświeciło, no! :D Buziole ♥

      Usuń
  36. Rozbroiła nas ta świnka na opakowaniu maski :)

    OdpowiedzUsuń
  37. MAseczki wieczorem są obowiązkowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja wieczorna pielęgnacja jest znacznie skromniejsza :) Kolejny raz kusisz mnie tym kremem Bandi :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę w końcu wypróbować Bubble Clay Mask :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Bąbelkowa maseczka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te maski mnie najbardziej zainteresowały :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaciekawiły mnie maseczki, szczególnie bąbelkowa :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.