wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajkowe Rozdanie ;)

Hej ;)

Opowiadać mi tu szybko czy wszyscy byliście grzeczni ;> 
Małe grzeszki były ? Czy te większe ? ;) Przyznawać się szybko ! ;)
Mam nadzieję że Mikołaj o Was dziś nie zapomniał !; ) I w butach / skarpetach znaleźliście to o czym marzyliście ;)
Ja też dziś chciałabym dziś obdarować Was małym upominkiem ;)
Przy wpisie o żelu Balea, wiele z Was pisało że kompletnie nie zna kosmetyków Balea. 
Więc czas najwyższy je poznać !! :) 
I ja Wam w tym pomogę :)) 



Zasady są bardzo proste :) 
Sami wybieracie który punkt zrobicie ;) A są tylko trzy ! ;)
1. Obserwacja bloga suchockapaula - 1 los 
2. Obserwacaja Instagram ---> TUTAJ <---  - 2 losy
3. Dodać banner z odnośnikiem do tego wpisu - 3 losy 



Oczywiście jeżeli ktoś ma ochotę może zrobić  3 punkty, wtedy będzie miał 6 losów i większą szansę na wygraną ;) 

Aby wziąć udział w rozdaniu należy wypełnić formularz poniżej ;)) 
 
FORMULARZ DO WYPEŁNIENIA 



Chciałabym nadmienić że jeżeli w rozdaniu nie weźmie udział min. 25 osób, rozdanie nie odbędzie się :( 

REGULAMIN

1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga suchockapaula
2. Sponsorem nagród jest Paula Suchocka
3. Konkurs trwa od 06.12.2016 r. do 21.12.2016 r. do godz. 23:59. Po tej godzinie zgłoszenia nie będą uwzględniane.
4. Nagrodą jest zestaw kosmetyków Balea, zakupionych przeze mnie. 
5. Konkurs wygrywa 1 osoba.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 23.12.2016.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz .
8. Jeżeli w przeciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy dane adresowe nie będą wysłane na mój adres e-mail, zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.
9. Nagroda zostaje wysłana w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania danych do wysłania.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
11. Rozdanie nie odbędzie się gdy nie przystąpi do udziału minimum 25 osób. 
12. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
13. Do konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).


Powodzenia i Buziaki :*

60 komentarzy:

  1. Brakuje linku do Instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, ale musiałam się dodać :D za balea zrobię wszystko hahah :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję swojego szczęścia ;) Ale jednocześnie życzę go też innym uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, wysłałam zgłoszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra! wysłałam zgłoszenie :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Instagram zaobserwowałam:)
    W Rozdaniu życzę dziewczynom powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki Balea marzą mi się od dawna więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłam się :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rozdanie. Ja tym razem nie wezmę udziału ale życzę powodzenia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to w środku jest czekoladoweeee? <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ♥ Żel jest cudowny !! ;) Zapraszam do zabawy ;*

      Usuń
  11. Nie mam instagrama :(
    Ale wezmę udział pozniej wyśle zgłoszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie przepiękne rzeczy! Rozdanie naprawdę świetne, ale nie biorę udziału i życzę powodzenia reszcie dziewczyn! :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia mam za dużo mazideł. ja już obserwuję Cię od dawna;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty Balea! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez wyslalam formularz!^^!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszenie poszło!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  19. Myszy z przyjemnością zgłosiły się do rozdania - wyniuchałyśmy piękne aromaty :) Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia pozostałym uczestnikom zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłoszenie wysłane!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, jak patrzę na te kosmetyki to już wyobrażam sobie jak cudnie muszą pachnieć *.*

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.