piątek, 9 grudnia 2016

Health Box po raz drugi - na pewno nie ostatni ♥

Hej ;)

Długo wyczekiwany przez wszystkich piątek w końcu nastał ! ;) Mam nadzieję że tydzień minął Wam równie dobrze jak mi ;) W końcu udało mi się wyleczyć i przemówić ludzkim głosem ( tak tak zapalenie krtani mnie dopadło ;( ) Ale już wszystko w porządku ! ;) 
Kochane dziś przychodzę do Was z Boxem ! Ale wcale nie pełnym kosmetyków, tylko pełnym smakołyków ! I to nie byle jakich smakołyków ! ;) 
O pierwszym Health Boxie pisałam już jakiś czas temu ;) 
Teraz w moje ręce wpadł długo wyczekiwany Grudniowy Box ♥ 
Pewnie znacie te sytuacje, gdy oczekujecie na kuriera, i zastanawiacie się czy wejść pod ten prysznic, czy jeszcze poczekać, i jak w końcu wchodzicie to dzwoni domofon, nie znacie ? To jesteście szczęściary ! Ja zawsze otwieram jak nie z kokonem na głowie, to z maską na twarzy, jak nie z maską to w szlafroku i wyglądam jak mysz przez drzwi ;D Tak więc tak wyglądało mniej więcej odebranie tej paczuszki ! :) 



Zawsze mam obawę podczas zakupów jakichkolwiek  BOXÓW, jestem wymagająca i po prostu często zawartość mnie rozczarowywała, kiedyś zamawiając ShinyBox, GlossyBox, w pewnym momencie siadałam i załamywałam ręce nad zawartością pudełeczka .
To jest moje drugie pudełeczko ( i przy grudniowym boxie zamówiłam subskrypcję na 3 miesiące ;D ) i jestem bardzo zadowolona z zawartości ! Powiem szczerze że wręcz powiem że jak dla mnie jest to jedna z lepszych zawartości boxa !♥
Teraz chcę Wam pokazać i opisać każdy z otrzymanych produktów ;)


Na pierwszy ogień pójdzie Mąka kukurydziana ! Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w nią do placuszków i nie wyszły najlepsze. Ale Kasia podpowiedziała mi że mąka kukurydziana jest świetna jako panierka do mięska ! Znalazłam też cudowne przepisy na babeczki i ciasta z mąką kukurydzianą ! Więc będzie się w kuchni działo


Ziele dziurawca było dla mnie zupełną nowością . 

Jak  działa?
  • przeciwzapalnie
  • oczyszczająco
  •  tonizująco
  • przeciwskurczowo
  • bakteriobójczo
  • żółciopędnie
  • moczopędnie
  • korzystne na układ trawienny
  • hepatoprotekcyjnie
  • pomaga odbudować połączenia i komórki nerwowe
  • przeciwdepresyjnie
  • przeciwlękowo
  • koi zszargane nerwy
  • eliminuje bezsenność
 Zastosowanie:
  • depresja
  • bezsenność
  • nerwica lękowa
  • migrena
  • stany osłabienia, zatrucia organizmu
  • kamica żółciowa
  • uszkodzenie wątroby
  • zewnętrznie na rany i do płukania gardła
 Odkopałam mój kubeczek do ziół parzenia i zamierzam pić to cudo ! ;) Ma takie cudowne właściwości że grzechem byłoby nie spróbować ;)
A czy któraś z Was miała już styczność z Dziurawcem ? ;) 
Jakie są Wasze wrażenia z nim ?


W kolejnej paczuszce znalazłam Żurawinę ;) Którą uwielbiam więc na pewno zużyję do jakiegoś ciasta lub po prostu do pochrupania ♥


Rodzynki które znajdują się w kolejnej paczce na pewno przydadzą się do oszukanego Keksu , którego przepis jest dołączony do Health Boxa ♥ Lubicie keks ? ;) Ja uwielbiam ! ♥


Czekolada z Chia i Grejpfruitem okazała się lepsza niż myślałam. Gdy ją zobaczyłam pomyślałam że jest gorzka i okropna, a ja nie lubię gorzkich czekolad ;D to jak mleko bez laktozy, kawa bez kofeiny, czekolada Nie słodka :D A tutaj bardzo miło się zaskoczyłam ;) Jest to bardzo dobra czekolada ;) O dziwo nie wciągnęłam jej całej :D Zostawiłam do ciasta które zamierzam robić w weekend ! Będzie idealna ♥


Miód ♥ 
Wszystkie misie lubią miodek ♥ 
Co tu dużo mówić, zima ( no trochę jesień :D ) za oknem więc do herbatki będzie jak znalazł ♥


Oczywiście takie przekąski znikają zaraz po otwarciu pudełka ;D
Truskawkowy chrup ;D Uwielbiam suszone owocki ♥

Produkt który mnie najbardziej rozczulił w tym pudełeczku to mały słoiczek cynamonu ;) 
Jestem bez wątpienia cynamoniarą ♥ Dodaję cynamon wszędzie tam gdzie mogę ;) Do kawy, do jogurtów, do sałatek owocowych, do peelingów hand made ♥ Po prostu uwielbiam aromat cynamonu ;)
Tak więc gdy zobaczyłam ten słoiczek zakochałam się po uszy ♥ Na pewno po wykończeniu go będę wsypywała tam cynamon i będzie pięknie wyglądał !! ♥









I tak prezentuje się cała zawartość boxu ♥ 

Przyznam szczerze że nie mogę się doczekać Styczniowego ;d
Health Box zdradził że w Styczniowym też znajdziemy przepis ♥ 
Ciekawe co tym razem będzie ;)
Jeżeli ktoś z Was ma chęć na pudełeczko to mam dla was 
- 5 % na hasło : Suchocka  --> TUTAJ <--

Cudownego weekendu Kochani 
Buziaki :*

64 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te zdrowe pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz rodzynek wszystko by mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ten miodek to bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizualnie wygląda to wszystko rewelacyjnie :) i z pewnością podobnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te boxy, kurcze kusi mnie, by zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie super zawartość :) wszytko mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak kurierzy nigdy nie maja wyczucia :( Zazdroszcze zawartości! A zwłaszcza cynamonu bo kocham cynamon !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra zawartość! Tylko mąka kukurydziana by mi nie pasowała, bo nie mogę kukurydzy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość box'a wygląda niesamowicie apetycznie! Świetny sposób na poznanie nowych marek i smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość boxa super! :) Fajny pomysł z takimi zdrowymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie mogę używać nic z dziurawcem w składzie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zawartość! Też muszę pomyśleć o takim boksie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pudełeczko. Uwielbiam suszone owoce ale truskawek nie próbowałam. Często za to wcinam jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pyszności!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna zawartość, oj chciałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa zawartość, synowi spodobałaby się żurawinka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zawartość! Jedyne co bym wyrzuciła, to cynamon! Nie znoszę go!
    Albo oddałabym Tobie! O! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekoladku!!!!! Mhmhmhm Ty cynamonowy potworku ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. mm taką paczuszką bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe pudełeczko, przyznam, że dopiero z internetu, a jakże, dowiedziałam się, że coś takiego istnieje. Zaciekawiły mnie suszone truskawki, choć owoców w tej formie raczej nie uznaję.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny i zdrowy box, oby tylko mentalność ludzi zmieniła się by zdrowo się odżywiać, bo póki co to nie wielu dba o to co je! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio piję czystek, zobaczymy jak się sprawdzi!:) Obserwuję.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Same smakowitosci ; ( uwielbiam cynamon; żurawinę i rodzynki ; miód oczywiście też i wsuwam cały czas najlepszy bo z pasieki mojego taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No w końcu jakiś porządny box! Już na paru blogach spotkałam się z tego typu boxami, ale jakoś dupy nie urywało. Ten jest nawet całkiem całkiem ;) Czekolada z Chia i Grejpfruitem mnie intryguje. Chyba zacznę poszukiwania na święta ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dziurawiec, ale jakoś nie mam ochoty próbować. Ale żurawinkę bym schrupała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie się prezentuje to pudełko ale pewnie połowy z tych produktów bym nie wykorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe rzeczy, ja jednak nie odważam się na te boxy, bo wiem, że połowę rzeczy bym nie potrzebowała :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupuję miód tylko u takiego Pana na wsi który ma własną pasiekę. Zawszę zimą zaopatrzamy się z mężem w 3 słoiki i wieczorem łyżeczkę miodu zalewamy letnią wodą zakrywamy i pijemy rano. Działa jak antybiotyk i dzięki temu w ogóle nie chorujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę taki sposób wypróbować, bo ja z kolei choruję bardzo często ;(

      Usuń
  29. bardzo fajna zawartość:) Miodzik <3

    OdpowiedzUsuń
  30. zawartość bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie słyszalam o tym pudełku, wydaje się bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny boX!:) Dziurawca nie jadłam, ale czekoladę chętnie bym spróbowała. No i oczywiście ja też uwielbiam miodek!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przygarnęłabym taką czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna zawartość boxa <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Paula! <3
    U mnie na blogu jest bardzo prosty konkurs <3
    A że witam tu często to zapraszam Cię do zabawy :*:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Extra zawartość boxa i same zdrowe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale świetny box, chętnie bym taki również przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem czy bym zamówiła, ale ogolnie zawartość jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam cynamon i kardamon. Na ostatniej wycieczce zaopatrzyłam się w takie niezmielone i teraz sobie partiami mielę.

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne produkty :) i miodzik jest pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny box, ale ja raczej nie decyduję się na takie pudełka- nigdy nie wiadomo, co się tam znajdzie :) Wyjątkiem jest u mnie JoyBox :D
    P. S. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award, zapraszamy na naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy box, pierwszy raz widzę jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawartość ciekawa i bardzo praktyczna :) A co najważniejsze - ZDROWA :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej to bym chciała te plasterki truskawek :D Sama zawartość całkiem spoko. Na pewno bym wszystko zużyła :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.