czwartek, 1 grudnia 2016

Go Aussie Goooo !! ♥

Hej ;) 

Miło Was gościć w ten piękny, pierwszy grudniowy dzień ;)  
Dla mnie jest to wyjątkowo miły i przyjazny dzień, gdyż są urodziny mojego tatuśka ♥ 
Tatusiek mnie nie czytuje ale niech internety wiedzą że najwspanialszy facet na świecie ma dziś urodziny !!! ;D hihi  
A ja dla Was przygotowałam dziś wpis o duecie, który skradł już kiedyś moje serce, o produktach które mnie rozczulają - a raczej ich nazwa ;) 

Aussie - Repair Miracle - Szampon & Odżywka. 

Dlaczego ich nazwa mnie rozczula ? Czytamy to " ołzi " - Australijczyk, i tak mi się miło kojarzy ♥ ;D 
Produkty Aussie są bardzo bliskie memu sercu, kocham ich pielęgnujące kosmetyki do włosów ;) Moje włosy też je kochają ;) Chciałabym tą miłością Was troszkę zarazić ! ;)


Standardowo zaczniemy od szamponu ;)


Buteleczka jest wykonana z bardzo miękkiego plastiku, pod światło widać ile produktu zużyliśmy. Zapach to bez wątpienia guma balonowa ♥ Która umila nam kąpiel ! ; ) 
Konsystencja jest perłowa ;)
Szampon bardzo dobrze się pieni ( a ja kocham gdy się mocno pieni ! :D )
Jeżeli któraś z Was jest posiadaczką blond włosów dobrze wie jak dużo trzeba włożyć w pracy żeby mieć piękne włoski nie wyglądające jak miotła ;] 
A ten szampon na pewno przyczyni się do tego by mieć piękne włosy ! ;) 
Pięknie wygładza włosy, są lejące ( kocham ten stan ! ) 
Oczyszcza włosy bardzo dobrze.
Nie podrażnia skalpu . 

A teraz czas na odżywkę ;)


Odżywka pachnie równie pięknie jak szampon ;) A muszę nadmienić że zapach ten utrzymuje się na włosach przez długi czas ;) 
Odżywka ma również perłową konsystencję, jest bardzo gęsta , przez co jest również bardzo wydajna
Włosy po użyciu duetu są mięciutkie i bardzo mocno nawilżone !
Zdecydowanie poprawił się stan moich włosów. 
Włosy są błyszczące ♥
Odżywka mimo swojej gęstej konsystencji nie obciąża włosów, nie przyśpiesza ich przetłuszczania ani nie podrażnia skalpu



Tak jak wspominałam o utrzymanie w pięknym stanie blond włosów jest ciężkie, ale z tym duetem jest po prostu banalne ;) 
Cóż mogę powiedzieć, ten duet przypadł mi do gustu bardzo mocno ! ;) 
Moje włosy go pokochały i z ogromną przyjemnością będę wracała do kosmetyków Aussie ;)  

 A jakie Wy macie doświadczenia z produktami Aussie ? ;)

53 komentarze:

  1. Kurcze musze się nad tym zastanowić, wcześniej nigdy nei miałam ich produktów, ale jak mówisz że wlosy blond go polubią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nic wlasnie wiele dobrych opinni i może sie skusze :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/mamas-kosmetyki-stworzone-z-mysla-o.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam i używam od niedawna :D Bardzo podoba mi się ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam serię Long :) lubię, ale najlepiej spisała mi się 3 minutowa odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety te produkty się w ogóle nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używawałam nigdy tej serii. Dla Tatuśka i ja buziaki ślę, że ma taką córcię wspaniałą ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie miałam produktów tej firmy, a tyle razy się zabierałam, żeby kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka i szczęścia dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wypróbować Aussie na dłużej :) próbowałam szamponu kiedyś, ale raz tylko, bo byłam u mamy a swego nie wzięłam :) nie powiem jednorazowo zadziałał fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Aussi miałam serię Moist Miracle, ale niestety nie byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo chętnie wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O produktach Aussie często słyszę, ale nigdy nie miałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapach kosmetyków Aussie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się jeszcze z kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach by mnie uwiódł :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre są te produkty !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam nic tej marki ;) Twoja recenzja kusi do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tych kosmetykach i opinie były różne. Sama jeszcze nic nie miałam,ale kto wie może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyków tej marki jeszcze nie miałam :P Zapach gumy balonowej zdecydowanie mnie kusi, by to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten zestaw i u mnie sprawdził się świetnie ;) a zapach jest cudowny ! ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że nie używałam jeszcze tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam dokładnie taki sam duecik i też bardzo fajnie się sprawdził, zwłaszcza szampon;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego dla "tatuśka":) nie używałam tej marki ale słyszałam... Chętnie bym wypróbowała taki duecik, recenzja bardzo do tego zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam sporo o nich, ale sama nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem zachwycona tą marką, ale ostatnio częściej używam odżywki w sprayu i fajnie przedłuża świeżość moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie miałam jeszcze tych produktów, zapach gumy balonowej wow :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tę odżywkę znam i lubię. W ogóle odżywki z Aussie są według mnie świetne. Po prostu moje włosy wyglądają po ich użyciu świetnie. Nawet obecnie mam taką trzyminutową, tylko chyba z niebieskimi napisami. Muszę dorwać też szampon z Aussie.
    Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam próbki szamponu tej marki. A poza tym nic więcej, ale ciekawi mnie kilka ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy i muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie miałam styczności z tą marką... A za obserwację dziękuję, chętnie bym się zrewanżowała, ale obserwuję Twój blog już od dawna :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam kilka razy coś z aussie ale jakoś nigdy szczególnie mnie to nie oczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja miałam dwa mini produkty które z racji gabarytów lubiłam zabierać na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam odżywkę i naprawdę bardzo ją lubię, muszę teraz sięgnąć po szampon :)) ja też lubię jak się mocno pieni :D

    OdpowiedzUsuń
  34. osobiście bardzo lubię te produkty - pierwszy raz miałam z nimi styczność kilka lat temu podczas pobytu w Uk. Dobrze sprawdzają się na moich włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. zapach kusi - chętnie kiedyś wypróbuję :) Najlepszego dla tatusia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Od kiedy bloguję kusi mnie ta marka a jakoś ciągle mi z nią nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam kosmetyków tej firmy, ale na odżywkę mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szamponu i odżywki tej firmy jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o nich, ale nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze kosmetyków pielęgnacyjnych tej marki. Mam tylko suchy szampon Aussie, z którego nie jestem zbytnio zadowolona... Ale zaciekawiłaś mnie i pewnie się na szampon i odżywkę z tej serii w przyszłości skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszę o tej marce po raz pierwszy, ale bardzo mnie nią zaintrygowałaś... ;) Tym bardziej, że dbałość o blond włosy wymaga naprawdę dużego wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja miałam tylko miniaturki z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam jeszcze nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Guma balonowa? Ajj chętnie bym spróbowała :p

    OdpowiedzUsuń
  45. ja jak zapuszcze bardziej wlosy to wezmę tę regenerującą

    OdpowiedzUsuń
  46. nie stosowałam jeszcze ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy niczego od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Niestety, u mnie produkty marki Aussie się nie sprawdziły. Sprezentowałam sobie szamponik wraz z odżywką i nagle wysypał mi się straszny łupież. Dodatkowo, włosy były mega obciążone. Również testowałam wersję Repair Miracle.

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Choć marka ta szalenie mnie kusi, nie miałam jeszcze okazji stosować ich kosmetyków. Może kiedyś się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.