poniedziałek, 12 grudnia 2016

Kawałek lata w środku zimy ;)

Hej ;) 

Poniedziałki to takie dni, które bez kawy nie powinny istnieć ;)
Ten poniedziałek jest inny, przywitało mnie słońce i nakręciło mnie na nowy tydzień ;)
Święta coraz bliżej a ja jestem w lesie z prezentami, połowę mam zaplanowane, połowę zamówione, a jeden najważniejszy stoi w martwym punkcie ! Mam nadzieję że zdążę ze wszystkim ! ;)
A jak u Was ? Prezenty już zrobione ? Listy do Mikołaja napisane ? 
A dla Was dziś przygotowałam coś zupełnie odbiegającego od zimowej aury za oknem, a wręcz letniego ! ;)
Isana - Summer Feelings - Żel pod prysznic 


 Nie jestem fanką Isany, ale zwykle żele mnie nie zawodzą ;) I często kuszę się na jakąś edycję limitowaną, która zachwyci mnie .... ale o tym opowiem zaraz ! ;) 
Żel zamknięty jest w plastikowej miękkiej buteleczce. Szata graficzna jest bardzo kusząca i smakowita !  Szczególnie te jeżyny ♥ Od razu skojarzyły mi się z wakacjami, często odwiedzamy w wakacje dom rodzinny mojego chłopaka, uwielbiam zaszywać się w miejscu gdzie rosną jeżyny ( oczywiście sąsiadów :D bo "kradzione" nie tuczy ;D ) .  Więc jeżeli nigdzie mnie nie można znaleźć to jestem właśnie tam gdzie te smakołyki ;D 


Skoro już pochwaliłam się smakołykami prosto z krzaka, czas na powrót do żelu i jego działania ;) 
Żel dobrze oczyszcza skórę. Nie zauważyłam by działał nawilżająco na skórę, aczkolwiek tego nie wymagam od żadnego żelu. Nie podrażnia skóry ani nie wysuszył jej. Żel jest bardzo przyjemnym umilaczem kąpieli gdyż jego cudowny jeżynowy zapach unosi się podczas kąpieli oraz jeszcze chwilę po jest wyczuwalny na skórze ;)


Jego konsystencja jest iście kremowa, rzekłabym że perłowa, jak widać na zdjęciu fioletowo perłowa ;) Jak już wspomniałam zapach jest cudowny ! Żel pieni się bardzo dobrze, co ja uwielbiam ♥ Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to wydajność, żel jest bardzo słabo wydajny. Aczkolwiek jeżeli weźmiemy jego niską cenę pod uwagę to nie jest to aż taki wielki minus. Tak więc jest to przyjemny żel, który umili nam kąpiel w te mroźne wieczory ! ;)

Znacie ten żel ? Może też przypadł Wam do gustu tak jak dla mnie ? ;)
Mówcie szybko, co umila Wam kąpiel w te zimowe wieczory ? ;)

Buziaki na cudowny poniedziałek ! ;*

69 komentarzy:

  1. Miałam, całkiem przyjemny żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka na jeżyny :D Żel musi pachnieć obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na myśl o jeżynach, aż mi ślinka cieknie :D Z tej serii miałam mydło i pachniało zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam uczulenie na ich kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi coś nie podszedł ten zapach;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej wersji jeszcze nie używałam, ale ciekawi mnie bardzo zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm jak pysznie wygląda te zdjęcie jeżyn :D Isane lubię, nie jest zła

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale musi bosko pachnieć :D Ja też z prezentami w lesie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi ochoty narobiłaś
    zjadłabym te jeżyny
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam jeżyny,żel pewnie pachnie bosko

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i bardzo lubiłam, chciałam kupić kolejne, od razu ze 4 i nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne fajnie pachnie, ja miałam wpaść po zapach świąteczny od Isany i zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżyny! Samo zdjęcie wystarczyło, żebym zatęskniła za ich pysznym smakiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zapach i inne limitki Isany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ma zapach, mialam go, polecam :)
    Zapraszam do mnie na świąteczny konkurs <3
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam go , ale nie kupilam, muszę go wypróbować ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, ale narobiłaś mi smaka z tymi jeżynami, mniam! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. UUU ten żel czeka na mnie w mojej szafce. Już nie mogę się doczekać aż przyjdzie jego kolej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię żele Isany ale akurat tej wersji jeszcze nie miałam. Trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam styczność z mydłem do rąk. Zapach cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Isana ma cudne zapachy, a ten należy do najpiękniejszych - Panna Mysia i Mały Mysz zużyli wszystko w trymiga! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujący zapach, jeszcze chyba go w rossmannie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż nabrałam ochoty na jeżyny...
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham i uwielbiam :D Zresztą - jak byłaś u mnie to właśnie on gościł w mydelnicznce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm jeszcze go nie miałam, ale kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno go kupię jak będę mieć okazję być w Rossmannie :)

      Usuń
  26. Już od dawna planuje zakupić żele z Isany ;) ich zapachy są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. no weź teraz chcę jeżyny jeść:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam go niestety, ze swoimi problemami ze skórą, rzadko pozwalam sobie na pachnące żele :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie miałam żeli Isana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś nie miałam zbyt wielu okazji używaż żeli tej marki. Miałam raz kokosowy, ale nie sradł mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż mam ochotę go powąchać *-* Muszę go mieć! I jeszcze to opakowanie wygląda ślicznie :D Kupiłabym go nawet dla samego zapachu, bo uwielbiam jeżyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie ten zapach na dłuższą metę był trochę męczący :)

    OdpowiedzUsuń
  33. musi cudnie pachnieć. ja jeszcze nigdy nie miałam żeli isana;o

    OdpowiedzUsuń
  34. Mmm musi pachnieć obłędnie! muszę przetestować albo przynajmniej zapoznać się z zapachem ;)
    Pozdrawiam,
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. o nie, ale mi smaka narobiłaś na te jeżyny :) Żelu nie miałam, ale teraz koniecznie muszę zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, zapach musi być piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wąchałam go i pachnie bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O jejku koniecznie muszę to mieć!! Uwielbiam takie perełki, cieszę się że trafiłam na Twój wpis kochana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tego żelu, ale znam za to powiedzenie "Dajcie mi kawy, a nikomu nic się nie stanie!":D

    OdpowiedzUsuń
  40. Narobiłaś mi apetytu na jeżyny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeżyny, mniam mniaam. Uwielbiam smakowicie pachnące żele :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmm...uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nigdy nie miałam żelu firmy ISANA, chociaż ten wygląda ciekawie :) może skuszę się na niego przy następnej wizycie w Rossmannie.
    bardzo bardzo proszę o kliki w moim ostatnim poście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jestem zakochana w cytrusowych żelach :) A zimą cynamon i jabłko to ulubiony zapach do kąpieli :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też nie mam jeszcze żadnych prezentów :( Jak zwykle zostawiam wszystko na ostatnią chwilę...
    Nigdy nie miałam tego żelu pod prysznic, ale bardzo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Isana ma bardzo fajne te żele :) Cena też jest dobra, więc nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. napisane- bardzo lubię takie zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie widziałam go ostatnio na półkach aż dziwne - opakowanie rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. This shower gel looks gorgeous, I need to look for it. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  51. Dobrze znam ten zapach - jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.