piątek, 30 grudnia 2016

Denko&Nowości&Życzenia.

Hej ;))

 Wielkimi krokami zbliża się koniec roku 2016 ;)
Mam nadzieję kochani że ten rok był dla Was cudowny ! :) 
Ale nie tak cudowny jak będzie ten nadchodzący ;)

A ja przychodzę z porządną garścią denka oraz ciutką nowości ;)


Tak jak ustaliliśmy : 
Zielono będą kosmetyki, które spisały się u mnie na medal.
Niebiesko , te które były przeciętne, ale nie były bublem.
Czerwone, te które nie spisały się w ogóle - buble.


Poszłam w ślady Mama z różową torebką  i postanowiłam zutylizować nie tylko zużyte produkty ale również te, które zalegają i " czekają na swój czas " ;D Póki co wzięłam się w sobie i zrobiłam porządek w lakierach ;D Większość z nich jest ... po prostu do wywalenia bo ich czas nie nadejdzie ;) Dziękuję kochana za motywację ;* 
 

1. H&M czerwony lakier do paznokci - jeden z moich ulubionych lakierów, piękna czerwień, ale starość dopadła i ten lakier, już nawet rozpuszczalnik do lakierów nie daje z nim rady :( 
2. Allepaznokcie - przyśpieszacz wysychania lakieru - uwielbiałam tego cudaka ! Tylko tak zgluciał że nic z nim nie mogłam zrobić ! 
3. Lovely - lakier piaskowy - uwielbiałam jego efekt, ale zmywanie tego lakieru było istną udręką :( Zużyłam połowę buteleczki, druga połowa wyschła.
4. Odżywka do paznokci - nie pamiętam dokładnie z jakiej firmy, ale nie zawierała składu ani żadnej informacji :( Używałam jej chyba miesiąc lub niecałe dwa, później gdy efektu nie było żadnego stwierdziłam że wolę sięgnąć po coś co sprawi że moje pazurki będą w lepszyn stanie.
5. Konad - lakier do paznokci - dokładnie takiego samego koloru jak opakowanie, niestety nie jestem fanką tych kolorów, ani nikt w moim otoczeniu więc wrzuciłam po roku leżenia do denka.
6. Golden Rose - nudziak, którego nie widać, który nie jest spektakularny .
7. Eveline oliwka do paznokci - która nic dobrego nie wniosła w moją pielęgnacją pazurków ! Firma Eveline bardzo mnie rozczarowuje. W sumie sama po nią nie sięgam!



8.  Isana - żel pod prysznic - RECENZJA
9. Treaclemoon - żel pod prysznic - RECENZJA
10. Tutti Frutti - peeling do ciała - przyjemny zdzierak, zdziwiłam się że jest mocny, sądziłam że będzie słabiutki. I zapach ♥ Tutti Frutti zapachy ma przecudne !
 

11. Syoss - suchy szampon - sama bym nie kupiła nic z syossa gdyż jest to firma której bardzo unikam !! Szampon otrzymałam na jakimś spotkaniu, i co raz go używałam, w sumie efektu ...brak !  Odświeżenia brak. Dla mnie porażka.
12. Aussie - szampon do włosów - RECENZJA
13. Aussie - odżywka do włosów - RECENZJA
14. Kosmed - nafta kosmetyczna - nigdy nie sądziłam że coś może mnie tak zirytować w pielęgnacji. Po użyciu nafty myłam włosy z 5 razy ! Albo i więcej ,i ciągle czułam zapach ropy ! Jakbym była w zakładzie samochodowym w którym wykapuje ropa ;/ Bardzo mocno nie polecam ;/ 
 


15. Revicell - krem pod oczy - mam prawie 25 lat, moje okolice oczu nie potrzebują wygładzenia, nie mam cieni, nie potrzebuję rozjaśnienia, czy spłycenia zmarszczek. Jedyne czego potrzebuję to ogromnego nawilżenia, niestety kremik w zupełności mnie nie zadowolił. Nie jest to bubel, dla osób, które potrzebują mniejszego nawilżenia na pewno byłyby zadowolone z tego kremu, ja niestety średnio. 
16. Effaclar duo plus - krem do twarzy - RECENZJA
17. Naturalissa- liposomowy kompleks na naczynka - RECENZJA
18. Naturalissa - Kwas hialuronowy 3% - RECENZJA
19. Rapan - maseczka minelarna - żółta glinka - jeżeli ktoś mnie zna, wie że kocham glinki ♥ Żółta glinka również do nich należy, jestem leniuszkiem więc robienie czasami mnie męczy, ta była już gotowa; ) Do nałożenia ;) Bardzo ją lubiłam ♥ 


20. Balea - krem do depilacji - jeden z moich ulubionych kremów do depilacji. Mogę pokusić się o stwierdzenie że nawet Veet się umywa przy tym kremie ;) ♥
21. Colgate - pasta do zębów . 
22. Kolastyna - olejek do opalania - termin uciekł więc kolastyna denkuje ;)


23. Indigo - krem do rąk - coraz bardziej zakochuję się w kosmetykach Indigo ♥ Kremik świetnie nawilżał, cudownie pachniał ! Czego chcieć więcej ?
24. Fuss Wohl - krem do stóp - moje ukochane kremy do stóp ♥ Cóż więcej mam powiedzieć!



25.Isana - uzupełniacz mydła - przyznam szczerze że rozczarował mnie ten zapach, a raczej jego brak. 
26.Maska do stóp - cóż, maska która nic nie robi. Miała intensywnie nawilżać, a nie zrobiła kompletnie nic. Dla mnie duży bubel.
27. Cherry Soap - mydło - cóż nigdy nie spotkałam mydła które zużyłam w tydzień. Cóż .... jeszcze żeby to była jakaś kruszynka,ale było to serduszko które ładnie komponowało się w rączce ! Do tego gluciło się niesamowicie :(( 
28. Bebeauty - płatki kosmetyczne.
29.30 - Soraya maska do twarzy - która nie zrobiła kompletnie nic, żadnego efektu, nawet lekkiego wygładzenia ;(
31.32 - Equilibra - aloesowa maska do włosów - świetna alternatywa na wyjazdy ♥ Dla mnie maseczki są świetne, tubka starczy na raz, ładnie nawilża włosy.


Tak prezentuje się moje denko ;) Cieszę się że wzięłam się w sobie  i wrzuciłam do denka rzeczy, które zalegały mi w koszykach ;) 

Te które mnie poczytują od jakiegoś czasu, wiedzą że do lutego postanowiłam nie kupić kosmetyków ! :) Ale są osoby które o mnie myślą i obdarowują mnie nimi ;) Więc mam też garstkę nowości ;)) 

Moja bąbelkowa maska która doszła z duuuużym opóźnieniem  z Allie ;) 

 
 Kneipp bardzo mnie rozpieszcza ♥ 
Przed Świętami dostałam paczuszkę w której były te miniaturki ♥ 


Oraz Bio olejek do ciała ! ♥ 
Będzie testowanie ! Kocham produkty Kneipp więc myślę że ten olejek również trafi do moich ulubieńców ;) 
 

Na końcu, prezent który otrzymałam parę dni temu ;)
Macie wśród siebie takie osoby które spełniają Wasze marzenia nie wiedząc o tym ? ;)
Przed świętami chciałam zamówić sobie zestaw Rituals, ale wolałam kupić droższy zegarek mojemu ukochanemu ( też tak macie ? :D ) więc odpuściłam sobie ten zakup.
I mimo iż nikomu o chęci zakupu o tym nie mówiłam to zestaw Rituals jest w moich rączkach :) 


Zestaw Ritual of Sakura jest mój ♥ W skład jego wchodzi 
 perfumka ♥


Masełko oraz Peeling ♥ 


Żel pod prysznic w piance ;)

Jestem niezmiernie ciekawa tych produktów, więc od razu zabieram się za ich testowanie ;)) 
Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdzą ?? :)


Kochani lecę celebrować Piątek ;)
A z racji tej że jest to ostatni wpis w tym roku pragnę życzyć Wam wszystkiego co najpiękniejsze !
W Nowym Roku samych sukcesów, spełnienia wszystkich marzeń !
Aby Wasze pragnienia się urzeczywistniły !
Abyście na swojej drodze nie spotkali ludzi którzy na to nie zasługują, a wręcz przeciwnie, by Ten tam na górze stawiał na Waszej drodze cudownych ludzi, przyjaciół. 
Kochani moc uścisków dla Was na Nowy Rok ♥ 

100 komentarzy:

  1. Miałam kilka twoich zdenkowanych produktów . Marzenia się spełniają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę każdemu takiego dobrego duszka który spełnia marzenia ! :) Buziak

      Usuń
  2. Kneipp:) Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kochana, kocham produkty kneipp, jeszcze nic mnie od nich nie zawiodło ♥ Buziaki

      Usuń
  3. Lubię bardzo żele z isany :) Olejki kneipp kuszą mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się na te olejki bo warto ;) O jednym już pisałam na blogu ! ;))

      Usuń
  4. Parę produktów z twojego denka miałam :) I to prawda krem do depilacji Balea jest lepszy niż Veet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd poznałam krem do depilacji Balea nie sięgam po żadne inne ♥

      Usuń
  5. Troszkę rzeczy poszło :D Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sama jestem zdziwiona że tak ładnie mi poszło ;D
      Kochana Tobie też cudownego Nowego Roku :*

      Usuń
  6. Maska bąbelkowa niestety u mnie się nie sprawdziła. Lubię żele z Isany. Olejków kneipp nie miałam jeszcze w ogóle :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero parę razy użyłam maski ale już skradła moje serce ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że mam silne postanowienie by przeczytać więcej książek niż w tym roku !! :) Buziak

      Usuń
  8. Jeszcze nic z tych rzeczy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę chętnie polecę, jednak jak widzisz niektóre zdecydowanie nie polecam :*

      Usuń
  9. Bardzo fajny zestaw kosmetyków Rituals, tej wersji zapachowej nie miałam jeszcze okazji używać, ale ogólnie produktami tej marki jest absolutnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo subtelna i delikatna ♥
      Zauroczył mnie ten zapach od pierwszego wejrzenia !

      Usuń
  10. Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem od Indigo wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego denka posiadam tylko Effaclar. A na bąbelkową maseczkę mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam dopiero parę razy ale już teraz skradła moje serca ♥

      Usuń
  13. Sporo tego :) większość produktów jest mi kompletnie obca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona że tyle udało mi się zdenkować :)) Buzik :*

      Usuń
  14. Rituals ogólnie polubiłam, pianka najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piankę użyłam już raz i powiem szczerze że jestem zakochana !!

      Usuń
  15. długa lista, ja mam problem zeby dobrac kosmetyki które mi pasują dlatego musze dużo testowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak miałam ale nauczyłam się metodą prób i błędów :D teraz testuję mniej ;D Buziak

      Usuń
  16. Ze zdenkowanych znam ten letni żel z Isany. Cuuudo. Tak samo jak płatki Bebeauty. Nowości bardzo fajne. Szczęśliwego Nowego Roku kochana 😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem szczerze że żel ten zachwycił mnie na maxa ! :) Kochana Tobie też pięknego Nowego Roku :*

      Usuń
  17. Znam tylko mydło (też kupiłam jakiś czas temu ten sam wariant zapachowy uzupełniacza) i bio olejek :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że Isana się nie sprawdziła. Wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten wariant zapachowy nie spisał się u mnie :(

      Usuń
  19. Oj ja też nie znoszę Syossa ....Ritualsowe zapachy są przepiękne a Kneippa ja też bardzo lubię :)
    Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kiedyś taki łupież zrobił na głowie że musiałam walczyć z nim dość długo ! Więc sięgam ! :) Oj tak Rituals ma cudowny zapach ♥
      Tobie również kochana cudownego Nowego Roku :*

      Usuń
  20. Też jestem ciekawa jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A dlaczego po Syoss nie sięgasz?
    Ja w sumie sama z siebie nie sięgam, ale dostałam maskę z ceramidami i jest fajna.

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam szamponu i odżywki i zrobił mi takie kuku że masakra ! Walczyłam z łupieżem długo, gdzie nigdy prze nigdy nie miałam łupieżu, dlatego też wolę nie sięgać po te kosmetyki !
      Cudownego Nowego Roku kochana :*

      Usuń
  22. Spore zużycia. Znam tylko suchy szampon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* No u mnie okazał się bubelkiem ;( Póki co nikt nie wygrywa u mnie z Batiste ;D

      Usuń
  23. Dużo zużyłaś! :) udanego sylwestra :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona że udało mi się tyle zużyć ;D
      Tobie również kochana ;*

      Usuń
  24. Duże denko, jak już mówiłam, ja nie potrafię zużyć niczego prócz żelu pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że sama jestem zdziwiona że mi tak dobrze poszło ;D Bo też miałam zawsze problem z wykończeniami ! ;D Zawsze zaczęłam i ... stało milion zaczętych opakowań ;)

      Usuń
  25. Tutti Frutti - te peelingi do ciała bardzo lubię, ale dawno nie miałam żadnego. Są fajnymi zdzieraczkami :D Spore denko i super nowości :) Dla Ciebie również Szczęśliwego Nowego Roku - buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio właśnie dostałam takie dwa, tak to też dawno nie miałam ich ;D Buźka :*

      Usuń
  26. Też nie przepadam za sayossem i co bym nie przetestowała, nie byłam zachwycona. Zestaw Rituals bardzo mnie zaciekawił, nawet go nie znałam... I szczęśliwego Nowego Roku!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak to jest z tym Syossem. Na pewno pojawią się wkrótce recenzje bo już pianka pod prysznic i scrub są w używaniu ♥ :D CAłuski na Nowy rok :*

      Usuń
  27. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Rituals ekstra, mega jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! 🍸🍾 Buziaki, ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pojawiło się kilka moich ulubionych produktów :DD
    Wszystkiego najlepszego w 2017 roku :)
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Spore denko, ja też trochę wykorzytałam kosmetyków jeśli chodzi o cały rok 2016. Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2017 Roku. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się uczę nie otwierać miliona rzeczy na raz ;D Idzie mi coraz lepiej ;D Buziaki ;*

      Usuń
  32. Zazdroszczę tych olejków Kneiip ;) uwielbiam te sklepowe mini olejki do kąpieli.
    Isanę lubię i zawsze sięgam po zapachy limitowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko sięgam po Isanę , ale ta była strzałem w dziesiątkę ;D Piękny zapaszek ♥

      Usuń
  33. Oj tak tutti frutti to zawsze cudowne zapachy! Szcześliwego Nowego ROku. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lakiery z Golden Rose uwielbiam, ale mam jeden z serii Paris i moim zdaniem cała ta seria to bubel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja myślałam że mój egzemplarz to taki bubel a tu proszę!
      Buziak

      Usuń
  35. Sporo udało Ci się zużyć, ten żel z Isany jest cudowny ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie Kochana też cudowności w Nowym Roku :*

      Usuń
  36. Ten żel musi pachnieć cudnie! :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Spełnienia marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Sporo tych kosemtyków ;)
    Wszytskiego dobrego w Nowym Roku !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam dystans do nafty, ale nasze babcie używały
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno już nie sięgnę ! Zniechęciła mnie bardzo ! Buziak

      Usuń
  39. Żel z Isany i Fusswohl - bardzo lubię! Spore zużycia :) Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś w tym miesiącu mi się udało zużyć więcej niż zwykle :D Cudowności :*

      Usuń
  40. Ileż zużycia! :) Powiem Ci, że używałam tej nafty i wylądowała w koszu po jednym użyciu. Co do zapachu to zgodzę się z Tobą - czułam go po którymś myciu. Moim zdaniem bubel i nie dziwne, że masz o nim takie negatywne zdanie. :) Życzę wszelkiej pomyślności w 2017 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tez po jednym użyciu wywaliłam ja !! I na pewno nie sięgnę po żadne nafty bo ta mnie tak bardzo zniechęciła ! Buziak w Nowy Rok !

      Usuń
  41. Spore denko i wiele ciekawych nowości :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mam serca wyrzucać lakierów,chociaż większość z nich używam tylko raz ;) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam w probkach olejek kneipp i calkiem przyjemn jest

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne denko :D Ja też dostałam Rituals, wczoraj już nawet poszły w ruch :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje denka, też pozbyłam się śmieci przed NOWYM ROKIEM, WSZYSTKIEGO DOBREGO !

    OdpowiedzUsuń
  46. Spore to denko:) Ten żel z ISANY jest świetny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Żel z Isany uwielbiam nawet pojawił się u mnie w denku.

    OdpowiedzUsuń
  48. A u mnie krem Indigo poza pięknym zapachem nie zostawiał po sobie żadnego efetu. Tzn. owszem, pozornie nawilżał, do pierwszego mycia dłoni. Zużywam go w pracy, ale więcej nie kupię. Maske Equilibra miałam, ale nie byłam w stanie znieść jej zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  49. W roku 2016 bardzo polubiłam żele pod prysznic z Isany

    OdpowiedzUsuń
  50. spore denko , super nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.