czwartek, 27 lipca 2017

Suchocka...urlopuje ! :D

Hej ;) 

Po ciężkich dwunastu dniach na koloniach w Kołobrzegu, przyszedł czas na odpoczynek ! ;) 
Miałam przed wyjazdem jeszcze Wam napisać co nie co, ale niestety doba jest za krótka, a spraw do załatwienia był ogrom ! ;) Na mój wyjazd do Kołobrzegu przygotowałam wpisy i pojawiały się systematycznie, aczkolwiek teraz niestety tak nie będzie ;) Urlop to urlop :P I moja aktywność będzie ograniczona jedynie do  IG ( Zapraszam serdecznie TUTAJ ) . 
Ostatnie poprawki i dopakowywania i ruszam smażyć się w słoneczku ♥ 
Ściskam Was i całuję ;* 


Ps. Odgrzewane kotlety z Kołobrzegu. Powiem Wam jeszcze szybko, że zawsze moją miłością były Polskie Góry ( i chyba w moim sercu się to nigdy nie zmieni ! ) natomiast morze było mi kompletnie obojętne. Ale podczas tej wizyty w Kołobrzegu, zakochałam się w morzu, naszym Polskim morzu na nowo !! ♥ Zauroczył mnie sam Kołobrzeg ! Będę tam wracać na pewno ! 

Buźka :*

32 komentarze:

  1. Udanego urlopowania :) Ładuj akumulatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj i ładuj baterie! :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj! :) Ja też jadę w niedzielę i to właśnie w góry - zdecydowanie je uwielbiam i wolę zamiast morza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bunia tylko nie spiecz się na skwarkę 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego urlopu kochana ;) wypoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham morze, ale nie latem pośród tłumów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku i ładnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę urlopu i udanego wyjazdu życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę pobytu nad polskim morzem! Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Baw się dobrze Kochana i wypoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  11. bawi się dobrze i dużo wypoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego wypoczynku i pogody! :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.