niedziela, 16 lipca 2017

Krem do twarzy - POSE .

Hej ;) 

Wyjątkową uwagę poświęcam kwestii dbania o cerę. Moja jest wyjątkowo kapryśna, obrażalska i fąflasta ! Tak tak, mówię Wam, ona to typowa kobiecina jest ;D Nie dość, że tłusta, naczyniowa to jeszcze trądzikowa . Tak więc widzicie mam niezłe trio ! Więc staram się za bardzo nie eksperymentować z mazidłami do twarzy, chociaż przyznam szczerze, że lubię nowinki ! ;)  Bo która kobieta ich nie lubi ? 
Dziś właśnie o takiej nowince ; )




Producent mówi : 
" Odmładzający oraz przywracający życie poszarzałej i zmęczonej skórze, także tej z niedoskonałościami.
- Pozostawia skórę odmłodzoną, gładką oraz świeżą
- Usuwa uszkodzone, zewnętrzne warstwy skóry
- Napełnia skórę blaskiem
- Usprawnia samoregenerację skóry
- Przywraca prawidłową syntezę kolagenu oraz elastyczność
- Zwiększa regenerację protein w skórze
- Nie zapycha porów skóry
- Intensywnie nawilża
- Redukuje przebarwienia i niedoskonałości skóry
- Redukuje blizny 
- Rozjaśnia skórę
- Intensywnie nawilża i odżywia " 





Krem zamknięty jest w bardzo eleganckim opakowaniu. Idealnie się prezentuje - ja skromną ale jakże piękną szatą graficzną jestem oczarowana. Piękno tkwi w prostocie ♥ Krem posiada poręczną pompkę, która ułatwia nam używanie kremu. Pompka się nie zacina i nie uprzykrza nam korzystania ;)




Skład INCI: Aloe barbadensis Juice*, Aloe barbadensis  Butter*, Prunus armeniaca  Kernel Oil, Emulsifying Wax NF, Sodium Hyaluronate, Stearic Acid , Vegetable Glycerin, Fucus vesiculosis  Extract, Camellia sinensis Extract*, Vaccinium myrtillus Extract*, Saccharum officinarum  Extract*, Acer saccharinum Extract*, Citrus auranium dulcis  Extract*, Citrus medica limonum Extract*, Vaccinium macrocarpon  Extract*, Tocopherol, Phenoxyethanol, Glycolic Acid, Tartaric Acid, Malic Acid, Mangifera indica Butter, Butyrospermun parkii Butter, Xanthan Gum, Salix nigra  Extract, Mannan, Azadirachta indica Oil, Rosmarinus officinalis Oleoresin, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Geraniol, d-limonene, Citral. 



Ale przejdźmy w końcu do najważniejszego, czyli działania ! 
Krem jest przede wszystkim bardzo lekki, co idealnie sprawdza się w lato ♥ Pierwsze co zauważyłam podczas stosowania kremu to nawilżenie. Dzięki czemu skóra wygląda na zdrową i pełną blasku. Bardzo ładnie jest rozjaśniona . Posiadam na twarzy parę blizn ( potrądzikowych, mało widocznych ) ale nie zaobserwowałam by ten krem zmniejszył ich widoczność. 
Ostatnio na czole pojawiły mi się dziwne wypryski, krem je delikatnie ogasił  ale nie sprawił, że zniknęły ( tutaj musiał wjechać kremik do zadań specjalnych ) . Goście buźkę odwiedzają zdecydowanie rzadziej. Krem jest bardzo przyjemny, szybko się wchłania i pozostawia buźkę przyjemną w dotyku. Do tego świetnie nadaje się pod makijaż.
Kremik znajdziecie TUTAJ, koniecznie zerknijcie na inne kremiki, może któryś Was wybitnie zainteresuje ;) 
Krem jest przystępny aczkolwiek uważam że jego cena jest wygórowana. Cena to 115 zł, aktualnie  możemy dorwać go w promocji za ok. 80 zł . 
Myślę że gdyby cena oscylowała 50-70 zł to z chęcią bym po niego sięgała częściej, natomiast w tej cenie - wolę kupi coś zdecydowanie lepszego ;)

Znacie kremy POSE ? 
Lubicie ?

Buźka ;*

20 komentarzy:

  1. Raczej nie kupuję kremów w tej cenie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena dość wysoka. Ale widzę, że mamy podobny typ cery.Też mam i trądzik i naczynka, wszystko na raz ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo wysoka i za taką kaskę to się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhuhu drogi 115 zł ajajaj mój portfel by płakał :D za 50 to bym kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam przyjemności z tym kremem, ale ma na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam,ale brzmi nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo nietypowe opakowanie jak na krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny opakowanie kremu, jednak jego działanie jest trochę śrendie, szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena niestety nie jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem wydaje się być fajny, ale ta cena odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena zbyt wysoka jak dla mnie, ale na promocji kto wie może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena odstrasza i to bardzo :/ Działanie nawet fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale dobrze wiedzieć, że dobrze się sprawuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego kremu, faktycznie wygląda elegancko :) ale cena troszkę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś próbki tej marki, ale już nie pamiętam, jak się sprawdziły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio go zużyłam i niezbyt mnie zachwycił ;) nawilżał całkiem spoko, ale nic poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że przy tej cenie redukcja blizn oraz "nieprzyjacieli" powinna być dużo bardziej zauważalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już samo opakowanie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.