wtorek, 4 lipca 2017

Wakacyjna miłość ... w sumie nie tylko wakacyjna !

Hej ;) 

Ten Wtorek lubię wyjątkowo, bo już jutro z samego rana biegnę do fryzjera ! Powiem Wam że zwykle gdy wybieram się do specjalisty wiem czego chcę ! A tutaj ? Cóż, nie mogę zdecydować się jaką fryzurę chcę ! ;D Jestem ogromnie ciekawa co z tego będzie ! :D Na pewno dam Wam jutro znać na IG :P No chyba że będzie tak źle że wakacje spędzę w kapeluszu ;D 
A ostatnio wpadł w moje ręce cudowny kapelusz - więc nie było by tak źle ;D
A jeżeli jesteśmy temacie włosów , to w nim zostaniemy ! 
Mimo że chcę je jutro znacznie skrócić to staram się o nie dbać jak najlepiej. 
By wyglądały zdrowo i pięknie w każdej długości i o każdej porze roku ;)
A w tym pomagały mi w ostatnim czasie dwa produkty godne uwagi ! 

L'biotica Biowax - Szampon & Odżywka Olej z Opuncji & Mango


Szampon i odżywka są utrzymane w ciepłej letniej szacie. Idealnie komponują się w każdej łazience ! Są bardzo poręczne. Oba produkty są zamknięte na klik co ułatwia nam korzystanie z produktów nawet mokrymi rękami ;) 

 

Chciałabym zacząć od kompleksu składników zawartych w produktach  : 
  • Opuntia Oil jest źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9, które tworzą ochronną warstwę na włosach. Drogocenny olej sprawia, że włosy stają się idealnie gładkie i lśniące bez efektu obciążenia.
  • Masło Mango spektakularnie wygładza włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dyscyplinuje włosy, ułatwiając ich układanie.
  • Ceramidy są naturalnym cementem łączącym łuski włosa. Odbudowują suche, zniszczone włosy dzięki czemu stają się sprężyste, elastyczne i dobrze nawilżone.

Gdy czytamy takie obietnice zawarte w składnikach zawartych w kosmetyku od razu chcemy mieć go i cieszyć się pięknymi włosami, nieprawdaż ? ;)
Jak było u mnie ? 
Pierwsze co mnie uderzyło po otwarciu to magiczny zapach ! Rozpieszczający, słodki i cudownie otulający ,wprowadzający w letni czas ! I trzeba przyznać że zapach ten utrzymuje się przez jakiś czas na włosach ♥ Co cieszy nie tylko mnie ale również mojego faceta który zawsze zauważy kiedy zmienię szampon ;D 
Włosy są bardzo dobrze umyte i oczyszczone. Włosy zachowują swoją świeżość dłużej niż zwykle ( co bardzo mnie cieszy, bo codzienne mycie włosów bywa uciążliwe) . Są cudownie nawilżone, co widać już po paru umyciach ♥ Są odżywione i wyglądają zdrowo ! 
Ale przecież nie jest to zasługa jedynie szamponu . Zwykle używam duetów i to im zawdzięczam to jak wyglądają i jaki stan mają moje włosy ! 
A w tym duecie jest jeszcze  ekspresowa odżywka. 



Odżywka ma kremową konsystencję i z łatwością się rozprowadza po włosach.
Pachnie równie cudownie jak szampon. A w duecie robią cuda z włosami ♥
W pierwszej kolejności włosy rozczesują się bez większego problemu. Gdy je wysuszymy wyglądają bardzo zdrowo. Są lśniące, w słońcu bardzo ładnie się błyszczą  ( jestem tym efektem oczarowana ! ). Włosy są wygładzone i mam wrażenie że gdy je prostuję to dłużej się utrzymują ( czasami moje włosy mają tendencję do podkręcania się :( ) . Układanie włosów po użyciu tych kosmetyków jest banalne ♥ Poddają się szczotce i robią to co ja chcę ! :D 

To już kolejny duet z L'biotica który rozkochał mnie w sobie ♥ A moje włosy są po prostu cudowne po użyciu ! ♥
Taka moja mała miłość, która rozpieszcza mnie nie tylko cudownym zapachem ale również rewelacyjnym działaniem ! 
Znacie ten duet ? 
Lubicie ?
Może macie z L'biotica ulubione inne warianty ?
Koniecznie dajcie znać ;*

Buźka ;*

71 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam, bo w ogóle nie znam marki ;) Widuję ją na blogach, ale sama niczego nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować, kiedyś już miałam do czynienia z tą firmą :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę musiała wypróbować szampon i maseczkę z tej serii :-)) Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szampony tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponik i ja bym sprawdziła na swoich kudłach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam tylko wirtualnie, ale intrygują mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wypróbować, słyszałam że te produkty są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ostatnio zainteresowałam się tym duetem i patrzę a tu post o nim. :D Bardzo lubię produkty z Biovaxu. Używałam już kilku, m.in. tej bambusowej serii, z której byłam zadowolona. Uwielbiam też ich oleo-kremy! Na razie mam szampon i maskę z innej firmy, ale gdy mi się skończą, z pewnością skuszę się na zestaw z opuncją i mango.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tych nie miałam :) ale ogólnie Biovax u mnie się sprawdza ;) gdy zdenkuję te, które mam obecnie wypróbuję te o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubiłam maskę z Biowax w zielonym wariancie :) Natomiast z tego duetu chętnie wypróbuję może szampon. Oczywiście, jak tylko skończę to wszystko, co mam obecnie w tej kategorii u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam nic tej marki, ale może warto sprawdzić jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam balsam z tej serii i bardzo go lubię. Niesamowicie podoba mi się zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a u mnie ta firma na kudełkach się mie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  14. A wiesz, że nie znam. Ciekawi mnie zapach, tak ładnie go opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze każdy ten zapach tak chwali aż jestem ciekawa co to z cudo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio też kupiłam szampon Biowax i jestem zadowolona, chociaż mógłby się lepiej pienić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach brzmi ciekawie, jednak u mnie l'biotica parę razy nawaliła i od tego czasu trzymam się od niej z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne zachwyty nad tą serią :D muszę ją poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam i ja i uwielbiam! Za zapach, za działanie, za całokształt. L'biotica jest ze mną od wielu lat w pielęgnacji. Była wtedy, gdy spaliła mi włosy fryzjerka i teraz, gdy mam takie, którymi można się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten zapach! Dzisiaj wykończyłam balsam, który bardzo dobrze się spisywał a w kolejce czeka jeszcze szampon i maska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w planach wypróbować teraz w natura są na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa jak ta odżywka sprawdziłaby sie na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam zapach tych kosmetyków, miałam balsam, który idealnie spisywał się na moich zniszczonych włosach, fajnie nawilżał i je zmiękczał

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj zachęciłaś mnie tą recenzją i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się skuszę :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Kusi mnie balsam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Leży w zapasach cały zestaw. Musiałam kupić, nawet ze względu na sam zapach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam i nie znam marki.
    Ale opakowania mają ciekawe. Dobrze, że spisują się na Twoich włosach.
    Jestem ciekawa Twoich włosków po fryzjerze! Ale no nigdzie nie widzę linka do Instagrama, chyba, że coś pominęłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na blogu nie ma odnośnika do mojego IG ( zmienię to na dniach ; ) Zapraszam : https://www.instagram.com/p.suchocka/

      Usuń
    2. Piękny instagram! Nie posiadam niestety, żeby zaobserwować, ale ładnie go prowadzisz ;)

      Usuń
  29. Tej serii nie miałam, ale mnie kusi. Lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tej serii mam balsam - cudo, 100% satysfakcji :P oraz używałam kilka razy maskę - także bardzo dobra. Zapach obłędny pozostający na włosach :P Muszę zaopatrzyć się jeszcze w szampon i odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam, ale ponoć zapach boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na zdjęcie;) Ja jutro rano mykam do fryzjera:D tej serii nie znam, ale na pewno z czasem kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam o tych produktach, pozytywne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta seria jest bardzo zachwalana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja chcę taki kapelusz i oksy !

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie miałam nic z tej firmy , ale Twoja recenzja mnie kusi do zakupu :)
    Świetny kapelusz , idealny na upały i schadzki nad morzem w wakacje !

    OdpowiedzUsuń
  37. No recenzja bardzo zachęca do ich kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tych produktach, ale jeszcze nigdy ich nie miałam :) Odżywkę bardzo chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszałam o tym zestawie sama dobre opinie,muszę wypróbować! Podobno też ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Brzmi jak duet idealny! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Marka jest znana ze swoich włosowych produktów, ale u mnie jeszcze nie gościł żaden jej kosmetyk ;) Ten duet wydaje się bardzo ciekawy, zarówno z działania, jak i zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś tak nie miałam za bardzo produktów z tej firmy ... może jakaś jedną maskę. Ten zestaw wygląda ciekawie i chętnie fo przetestujr gdy wykoncze kosmetyki które mam w zapasach

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnio nie używam żadnych gotowych produktów, maski robię tylko z ego co znajdę w kuchni:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Markę znam tylko z blogów :P Nawet kiedyś wzięłam udział w jakimś konkursie, ale nie udało mi się nic z tej marki wygrać :P
    Skoro piszesz, że pachnie ślicznie, to tak mnie kusi, aby powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  46. markę znam, ale akurat tych produktów nie miałam. Kuszą mnie, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  47. z tej serii mam balsam do włosów- o jejku, jak on pachnie<3

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś co ułatwia rozczesywanie włosów byłoby dla mnie zbawieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze nie używałam Biovaxów :) Mam bardzo długie włosy, zużywam odżywki w mig i trochę mi szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  50. Kapelusz super, choruję na taki :)
    Szampon i odżywkę ozywałam z tej firmy tylko niebieską i bardzo sobie chwaliłam :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam kilka produktów tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam odżywkę i zapach ma obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Musze sięgnąć po odzywkę, chociaż dawno nic nie miałam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten biowax kusi mnie już od pewnego czasu:) Ale nigdy mi po drodze by go kupic hehe

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  55. Szampon jest rewelka, zaczęłam stosować, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.