sobota, 1 lipca 2017

Początkowa niechęć zakończona wielką miłością ? Czy to możliwe ?

 Hej ;) 

Pogoda dziś nas rozpieszciła niesamowicie ! Podczas koszenia trawki złapałam nawet troszkę promieni : ) Teraz lecę leniuchować z lampką wina i książką a Was zostawiam z moim .... a nie powiem :P Poczytajcie sami ! ;*


Powiem Wam szczerze, że z tym zapachem to miałam troszkę przygód ;D Była to jedna z dwóch świec które dostałam w prezencie od Pracodawczyni ;) I z jednej ucieszyłam się niezmiernie ♥ a gdy zobaczyłam że druga to Aloe Water to mina mi zrzędła :( Poszłam więc z nadzieją do Galerii i zapytałam czy bez paragonu Pani mi wymieni świecę na inną - oczywiście nie wymieniła ! I chwała jej za to ! :D Powąchałam ją na sucho i myślę " ej nie jest źle ! jakoś wypalę " . A co było potem ?


Długo czekała aż ją zapalę ! Stała, ładnie wyglądała i tyle . Potem zauważyłam że chyba się  " spociła " . Widzicie takie ciemniejsze ? Z pewnością Świecomaniaczki mi  powiedzą dlaczego tak się stało ? Mówcie dziewczyny mówcie ! :D No i jak już zobaczyłam ją " spoconą " :D to postanowiłam ją zapalić ! Oczywiście jak się domyślacie zrobiłam to bez większego entuzjazmu ! :D 
Zapaliłam i .... się zakochałam ! ;)
Świeca pachnie obłędnie ! 
 Dla mnie jest to melon, ogórek , arbuz ♥ Takie cudowne orzeźwiające połączenie, które nawet w upalne dni spisuje się świetnie ! Wiadomo że w lato palimy mniej świec , świece kojarzą się z otuleniem ♥ A takie otulenie idealne jest w jesień i zimę, nieprawdaż ? 
A ta świeca jak dla mnie jest idealna na lato ! Bo owiewa nas orzeźwieniem ♥


 Zapach słodkawy ale nie przytłaczający ! Wkrada się w każdy zakamarek mieszkania ! I utrzymuje się tak długo, że gdy wstaję rano nadal czuję ten orzeźwiający aromat ! Cudownie ♥ 
Świeca świetnie się pali ( ostatnio Ania napisała super post o tym jak palić świece - TUTAJ może komuś się przyda ! Ja bardzo dużo z tego wpisu wyciągnęłam ! Jak dla laika świecowego ;D )
 Powiem Wam że ta świeca jest dla mnie dużym zaskoczeniem ! Nie sądziłam że będzie między nami taka wielka miłość ! Teraz towarzyszy mi prawie każdego wieczora ! I ubolewam że to średnia świeca a nie duża ;( ;D hehe


Tą świecę oraz inne świece czy woski znajdziecie na goodies.pl a Aloe Water TUTAJ 
 Znacie Aloe Water ? 
Lubicie ?
Czym pachną Wasze dni ?
W ogóle palicie świece / woski w okresie letnim ;> 

Buźka ;*

71 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię świece tej firmy, ale tego zapachu nie znam :) Nie jestem tez w stanie powiedzieć dlaczego się spociła - taką znawczynią nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji jeszcze nie widziałam, ale przy okazji sprawdzę zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym klimacie wosk, podwedziłam bratowej 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze jakoś tak sie działo że nigdy aloes do mnie nie trafił, widać szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Aloes nie kojarzy mi się z przyjemnym zapachem , a tu taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja latem stawiam na świeże lub owocowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem, muszę go popróbować :D Też obserwuję i dziękuję za dołączenie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam świeczek tej firmy, ale już tyle razy czytałam o nich pozytywne recenzję, że może kiedyś się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach za jego nienachalność - stanowi bardzo fajne tło, ale jednak ma w sobie coś co sprawia, że chce się do niego wracać :) Ja teraz testuję najnowszą kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W lecie palę rzadko, ale jesli już to Wild Mint albo właśnie Aloe Water :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja no tych świec przymierzam się już długo jednak cena mnie odstrasza :(
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jakoś nie palę, choć taki chłód sie zrobił, że bym mogła :)) Fajnie, że zapach okazał się taki przyjazny mi by się też pewnie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zapoznam się z zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze, że ja też nie byłabym przekonana do tego zapachu, ale jak widać czasami trzeba czegoś spróbować żeby się do tego przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wąchałam jej, ale kolor ma bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie miałam świeczek YC, ale z racji tego, że lubię zapach melonu i arbuza więc na pewno byłabym zadowolona z takiego orzeźwienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja dawno nie miałam żadnej świecy YC, muszę zakupić chociaż jakiś wosk. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż sama jestem ciekawa tego zapachu. Sama bym pewnie nie sięgnęła po taką świeczkę, nazwa raczej nie zachęca, a tu taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze, że jednak został ;) a połączenie bardzo ciekawe :) z chęcią sama bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja za tym zapachem jakoś specjalnie nie przepadam, ale wiem, że ma wielu zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!! The combination looks great. I am sure it would be wonderful. I have to give it a try :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moje dni ostatnio pachną trawą cytrynową ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zapach, mam w swojej kolekcji i wosk i dużą świecę. U mnie cały rok palimy jakieś zapachy, tylko zmieniamy sobie kompozycje :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. To musi być bardzo ciekawy zapach, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hmm ciekawa jestem jak wg YC pachnie aloes ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. perfect post dear :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten zapach! No po prostu kocham! I każdemu kupuję ją w prezencie! Zarażam miłością do tej świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też nie spodziewałabym się szału po takiej świecy, a tu taka niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja właśnie w okresie letnim mam zakurzony kominek :D zazwyczaj palę jesienią i zimą, może pora to w końcu zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamciu melon, ogórek , arbuz to połączenie dla mnie byłoby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nadal palę woski ale nie codziennie :D tego zapachu nie znam, ale zaintrygowałaś mnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, ze polubiłabym zapach aloesu <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie, nie palę teraz świec. Ale pod wpływem twojego posta może się skuszę na coś w najbliższym czasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ich świeczki są rewelacyjne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  37. pocenie się świecy to nic innego jak wypuszczenie olejków, naolejowała się , że hoho moc więc powinna być zacna . Aloe Water jest idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapaszek się miło zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojejku to zapach całkowicie nie dla mnie :/ wręcz nienawidzę melonów, arbuzów itp. To dość dziwne ale to przede wszystkim ich zapach wywołuje u mnie takie a nie inne odruchy. Ale super że Tobie się podoba ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Mmmm, aż nabrałam na nią ochoty! Lubie połączenie ogórka z melonem i arbuzem, i świeże zapachy, lekkie i orzeźwiające, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. kocham ich świeczki!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten wosk gdzieś w zapasach, ale jeszcze go nie paliłam, bo jakoś mnie do siebie nie zachęcił :P Po Twojej recenzji chyba dam mu szansę, bo może też tak pozytywnie się zaskoczę. To ciemniejsze w wosku to pewnie zebrane olejki eteryczne - moje świece też się tak pocą i olejki spływają na dół, dlatego czasem warto przed paleniem postawić świecę na kilkanaście minut do góry nogami (albo dnem :P) :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Mniaaam! Takie zapachy są genialne na okres letni i wakacyjny! Lubię! Bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzeczywiście letnią porą jakoś nie ciągnie mnie do świec, ale Twoja propozycja brzmi zachęcająco ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. ja pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi w sklepie jakbym przeczytała nazwę a teraz będę musiała ją powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tego zapachu, ale wieczorkiem lubię palić świece:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygląda na to, że warto jednak dać świecy szansę i po prostu ją odpalić! :) Zapachu nie znam, ale z tego co opisujesz pewnie by mi się spodobał. W lecie nie palę świeczek, ani wosków. A żeby pachniało, używam odświeżaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku... ten zapach musi być bardzo intrygujący! Muszę go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno pięknie pachnie <3
    piękny blog <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. W ogóle nie używam wosków i świec, nie są obojętne dla naszego zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jakąś wielką fanką świec nie jestem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Great product! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. No i mnie zatkało :-D Wiesz, że mam chyba wosk o tym zapachu i jakoś tak nie do końca przekonana byłam ale jutro mu nie odpuszczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę w końcu i ja zakupić świecę Yankee ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mialam wosk o tym zapachu i bardzo mi sie podobal :)

    OdpowiedzUsuń
  57. No to teraz dopiero mnie zaciekawiłaś!

    Ps. Kochana, nie myślałaś o tym by inaczej formatować tekst? Wyrównanie do środka ciężko się czyta, a na komórce to już zupełnie nie daję rady...

    OdpowiedzUsuń
  58. mam ten zapach i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  59. HAha niezła akcja :D W sumie to po takim opisie mogłabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapach jest świetny, jak lekki powiew w upalny dzień :) Idealny na lato.

    A zmiana koloru wosku od razu kojarzy mi się z tym, że świeca stała na słońcu, z moją zieloną tak się zrobiło bo stoi na parapecie, a rano mocno daje tam słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie ostatnio świece i woski poszły w odstawkę i w sumie bez żadnego konkretnego powodu, ot tak ;)
    Wyobrażam sobie letnią świeżość tej świecy :D

    OdpowiedzUsuń
  62. oj tak produkty mogą nas zaskakiwać

    OdpowiedzUsuń
  63. Aloes musi być ciekawą odmianą świeczki.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.