środa, 19 lipca 2017

Pomaluję sobie oko i skoczę na Kaukaz albo Maroko :o

Hej ;) 

Klimat wakacyjny utrzymuje się u mnie ;) Dzisiejszy post będzie dla większości wielką bombą ! ;D Dla tych którzy są ze mną od lat ( którzy jeszcze byli na land-of-bliss ) , dla tych którzy są ze mną na codzień i mnie podczytują ;D Bo post będzie o kolorówce, a mianowicie o palecie cieni ! ;D A ja i cienie to ... wielki szok ;) Generalnie nie mam zdolności do makijaży ;D Zawsze mój się ograniczał do tuszu i już ;) Ale gdy na spotkaniu blogerek w Białymstoku dostałam piękną paletę  postanowiłam dać jej szansę, hmm w sumie bardziej sobie niż jej ;)




Paleta posiada cienie iście w moim stylu, więc łagodniej podeszłam do niej ! I zabrałam się za makijaż ! Powolutku , powolutku i zaczęło coś tam mi wychodzić ! Byłam pod ogromnym wrażeniem ( swoich jakże cudownych umiejętności ;D ). Dałam ogromną szansę tej palecie i ... tak się zaprzyjaźniłyśmy ;) Przyznam Wam się po cichutku tak na uszko, że nie wyobrażam sobie makijażu na jakieś wyjście bez tej palety ;)




Jak widzicie kolory palety są w moich ukochanych brązach ;) Nie znam się na top trendach makijażowych, nie wiem jakie kolory pasują do brązowych / piwnych oczu, ale kocham się w brązach, to w nich najlepiej się czuję i stawiam tylko na nie ! ;) Tak więc ogromna była moja radość, że właśnie ta paleta wpadła w moje ręce ;)




W palecie znajdziemy cienie zarówno matowe jak i połyskujące. Niegdyś ( gdy już od wielkiego dzwonu używałam cieni ) uważałam że matt jest idealny dla mnie i nie sięgałam po połysk) Teraz skusiłam się i można na prawdę fajny makijaż wyczarować nimi ♥ Zrobiłam dla Was swatch-e ! Ale obiecajcie że nie będziecie się śmiały czy cuś - to mój pierwszy raz ;D Więc bądźcie wyrozumiałe ! :D




Zaczęłam od górnej części palety, pierwsze dwa kolory raczej nie są moimi ulubieńcami ( tak na prawdę nie wiem gdzie miałabym je wkomponować ;D może gdy wprawię się w makijaże to znajdę dla nich zastosowanie ! ) . Reszta kolorów jak najbardziej w moim guście ! Sześć cieni od prawej są zdecydowanie moimi ulubieńcami ! ;)




Tak jak w górnej części, tak i w dolnej cienie zaczynają się jaśniuteńkimi kolorkami, które póki co się nie przydają ;) Ale znowu sześć od prawej są cudowne. Ostatni  - złoty jest przepiękny i idealnie komponuje się z tęczówką ! A ten najciemniejszy idealnie się u mnie sprawdza przy linii rzęs. 
Uważam że pigmentacja cieni jest bardzo dobra. Cienie się nie osypują ♥ Nie 'pocą ' się i nie tworzą brzydkich linii na zgięciu powiek.



Paleta wygląda bardzo elegancko i pięknie się prezentuje ;) 
Jestem zaskoczona zarówno sobą jak i nią ! Sobą, że zaczęłam używać cieni ( sama nie wiem jak ja do tej pory bez tej palety dawałam sobie radę ! :D ) . A paletką ze względu na jej jakość ;) 
Jestem makijażowym laikiem, więc na moje potrzeby jest wręcz idealna ! ;) 
Bądźcie wyrozumiałe co do tego wpisu, swatch-y oraz być może chaotycznej formy ;) Ale tak jak mówiłam to mój pierwszy raz ! ;) 

Znacie ? Lubicie ? Może są tu jakieś laikiczki makijażowe ? 
Czym rozpieszczacie swoje oczki ? 
Dajcie znać ! ;)

Buźka ;*

23 komentarze:

  1. Super, że się sprawdza:) a Twój tytuł super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory, ale myślę że to twój tytuł wygrywa :P/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory, stonowane i neutralne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka wprost idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory ale dla mnie ich za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się świetnie i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paletka :) takie kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie brązowe paletki, najlepiej się czuję w takich kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem laikiem makijażowym :P Mój makijaż oka najczęściej kończy się na bronzerze, kresce kredką i wytuszowaniu rzęs, ewentualnie coś cielisto-błyszczącego w wewnętrzny kącik. Mało kiedy mam czas i okazję na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesoło u Ciebie :) Ja na makijażu oczu też się nie znam ale słyszałam że do piwnych ładnie wyglądają fiolety :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne dzienne kolory, chociaż przyznaję, że u mnie od zawsze królowała pielęgnacja i w kwestii makijażu jestem laikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paleta, uniwersalne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również bardzo lubię brązy ;) i też nie mam pojęcia, czy pasują do moich oczu :D dobrze, że jesteś zadowolona z paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory jak najbardziej moje :) ale mi już wystarczą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie chcę kupić nową paletkę z MURale nie mogłam się zdecydować którą. Teraz chyba już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja jestem zakochana w mojej paletce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolory cieni, takie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kolorki :) Podstawa w moim codziennym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie to moje kolory, chyba zagości w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.