czwartek, 13 lipca 2017

Czarna porzeczka prosto z dziadzinego krzaczka ;)

Hej ; ) 

Mamy tak "cudowne" lato, że powiem Wam szczerze, że częstotliwość palenia wosków i świecy jest porównywalna do jesienno-zimowego okresu ;) Tak więc umilam sobie wieczory , chłodne wieczory - które wcale a wcale nie wyglądają jak letnie ;( 




Wosk jest w kształcie klasycznej dla Yankee Candle tarty. Ma przyjemny fioletowy kolorek ! A na naklejce na wieczku widnieje piękna , smakowita czarna porzeczka ♥ Sama naklejka przyprawia nas o burczenie w brzuszku i chęć na czarną porzeczkę! Nie jestem fanką porzeczek, czerwone są dla mnie za cierpkie, ale czarne uwielbiam ♥ Takie prosto z krzaczka !! Z dziadzinej działki ♥




W pierwszej chwili, zanim odpaliłam ten wosk, zastanawiałam się jak pachnie porzeczka. I powiem Wam szczerze, że nie przywołałam do siebie żadnego sprecyzowanego zapachu ! Mimo, że chętnie podkradam z krzaków porzeczki to nie kojarzą mi się z zapachem ;D Raczej z bombą witamin i ekstra smakiem ! Tak więc szczerze powiem, że nie wiedziałam czego się spodziewać po odpaleniu tego wosku ;)



Po odpaleniu wosku pierwsze co we mnie uderzyło to słodycz. 
Jest to ewidentnie owocowy słodki zapach ;) Jest bardzo mocny i aromatyczny. Zaskoczył mnie swoją mocą ! Bardzo długo utrzymuje się w mieszkaniu, nawet po wietrzeniu jest on nadal wyczuwalny. Po dłuższym paleniu staje się lekko uciążliwy. Myślę że lepiej spisze się w chłodniejsze wieczory (  chociaż teraz tych chłodniejszych nie brakuje ;D ) .  
Nie skradł on mojego serca ;) Jest przyjemny, ale nie otula mnie jak niektóre zapachy ;) 
Myślę że najdzie mnie czasami ochota na ten zapach i go sobie odpalę jeszcze, ale świeca się z tej znajomości nie urodzi ;)

Ten wosk znajdziecie na goodies.pl TUTAJ 
 Na stronie znajdziecie mnóstwo pachnideł ! Koniecznie zajrzyjcie ♥

Znacie tą porzeczkę ? 
Lubicie ;> 

Buźka ;* 

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam woski z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yanke ma naj woski i ten z czarną porzeczka bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że zapach byłby dla mnie za słodki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zapachu nie miałam, ale chętnie sprawdziłabym jakie będą moje odczucia co do tej porzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach czarnej porzeczki kocham! Jeśli w składzie albo kompozycji zapachowej się pojawia to od razu mam chęć brać :)
    Ale wosków yc nie lubię. Męczą mnie i powodują ból głowy, czuję sztuczność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach porzeczek <3 mmm zawsze jak spaceruję po ogrodzie to muszę "potrzeć " ich liście mają taki intensywny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, mogłabym wypróbować choć przypuszczam że mógłby być to krótki romans :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest to zapach cukierków porzeczkowych :). Widziałam go ostatnio w TK Maxxie i o mały włos dołączył by do mojej kolekcji :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam średnią świecè w tym zapaszku hihi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, myślałam, że będzie ciekawszy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie jestem fanką tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niestety zapachy dość szybko męczą, więc ten pewnie nie skradłby mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak znajdę go to kupię ;) Podoba mi się taki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. wieczory w tym roku są bardzo chłodne :(
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie przypadł do gustu. W zasadzie nie wiem dlaczego, bo lubię słodko - owocowe nuty.

    OdpowiedzUsuń
  16. O, a ja wolę czerwone porzeczki niż czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak patrzę na ostatnie zdjęcie to aż się pić chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapach czarnej porzeczki! Musi być cudny...❤ Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czarną porzeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapachy z Yankee Candle, ale tego nie kojarzę. ;)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To może być świetny pomysł na prezent dla kobiety!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.