piątek, 30 czerwca 2017

Denko & Nowości czerwca ;)

Hej ! ;) 

Nadszedł koniec miesiąca - powiem szczerze, że nie wiem kiedy to zleciało ! ;] Czas leci jak oszalały, a mi czasami gubią się dni tygodnia :o Ale to nic, lubię ten czas gdy wszystko jest szybko ! Chociaż ostatnio miałam kryzys i pragnęłam chwili spokoju, chwili tylko dla siebie ! ;) Mnóstwo zmian szykuje się w Naszym życiu, powoli wdrażamy plany w życie i .... jest wielka ekscytacja ! ;) A ja i tak najbardziej nie mogę doczekać się długo wyczekiwanego urlopu ! Ale to jeszcze troszkę ! ;)
Zanim przejdę do dalszej części chciałabym przypomnieć niektórym, że Anonimy w internecie nie istnieją ;) I niezwykle żałosne jest komentowanie wpisów pod "anonimem" ;) Takie komentarze automatycznie z marszu kasuję - bo takie osoby niczego nie wnoszą ;) Więc droga Anonimko ( z czystej grzeczności nie będę wymieniała Cię z imienia i naziwska ! ) zapraszam do konwersacji z podpisaniem - jeżeli się wstydzisz to siedź sobie w swoim anonimowym świecie ;) Ale dla takich osób nie ma miejsca na moim blogu ! ;) 
A dziś czas na denko i nowości ;D


 
Zasady są takie jak zawsze :

Zielone będą kosmetyki, które spisały się u mnie na medal.
Niebieskie, te które były przeciętne, ale nie były bublem.
Czerwone, te które nie spisały się w ogóle - buble !!
 

1. Guhl - Szampon do blond włosów - moje niemieckie odkrycie !  ♥ Wzięłam z ciekawości ten duet, aczkolwiek nie spodziewałam się jakiegoś efektu Wow ! A cudownie nawilża, cudownie odżywia włosy ! Fantastycznie myje ♥ Moja miłość ! Na pewno do niego wrócę i wypróbuję inne warianty ( a jest ich mnóstwo ) 
2. Guhl - Odżywka do blond włosów - tak jak wyżej ♥ 
3. Olive - Szampon do włosów - RECENZJA
4. Batiste - Cherry


 5. Balea - pianka do golenia
6. Balea - krem do depilacji - jak już parę razy Wam wspominałam jest to najlepszy krem do depilacji jaki stosowałam ;)) Veet może się schować !


7. Fuss Wohl - Peeling kremowy - uwielbiam kosmetyki Fuss Wohl, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły ! ;) Peeling bardzo lubiłam ♥
8. Nivelazione - spray odświeżający - kolejna rewelacja ♥


9. La Roche Posay - żel do mycia twarzy - RECENZJA
10. Maska bąbelkowa - RECENZJA
11. The Body Shop - Maska z żeń szeniem i ryżem - RECENZJA
12. Polny Warkocz - Mazidło konopne - RECENZJA 


13. Kneipp - Radosna chwila relaksu - RECENZJA
 14. Kneipp - Na dobranoc - RECENZJA
15. Balea - czekoladowy żel pod prysznic - cudowny zapach ♥ Ale na lato wolę coś mniej otulającego a bardziej orzeźwiającego ;)
16.Kneipp - Olejek do kąpieli
 

17. Pharmaceris - Delikatny fluid intensywnie kryjący - mój mały letni ideał ♥ Idealnie się wtapia , nie jest ciężki ! Nie spływa ♥ I na prawdę dobrze kryje ! ;)
18. Smart Girls Get More - podkład - cóż.... ciężko mi cokolwiek o nim powiedzieć, bo zanim zaczęlam go używać to się zważył sam w sobie więc leci do kosza.
19. Skin79 - Krem BB - kolejny mały ideał ! ;) Myślałam że kremy BB nie są dla mnie ! Och jak bardzo się pomyliłam !  
20. Błyszczyk powiększający - hit na hitami ! Nie powiem Wam ile ma lat - bo powiecie że jestem wariatką że tyle czasu trzymam kosmetyk - ale to co ten błyszczyk robił z ustami to magia ♥ Naturalna magia ! ;)
21. Efcia Soap - Mazidło do ust - RECENZJA

 22. Lactacyd - Płyn do higieny intymnej.
23. Kaufland - mydło w piance - wzięłam raz na spróbowanie i jestem oczarowana ♥ Pięknie pachnie, pianka jest przyjemna, a do tego nie wysusza ! Pięknie myje ♥ 
24. Dove - antyperspirant.
25. La Nature - Massage Oil - cudowny olejek ♥ Nawilżał przepięknie ♥
26. Odol-med - Pasta do zębów
27. DKNY - Be delicious ♥


28. Exclusive Cosmetics - hydrożelowe płatki pod oczy - wzięłam raz je bo były w promocji ! ;) I bardzo mi się efekt spodobał ! Na pewno skuszę się na nie nie raz ;) ( dałam za nie chyba z 2 zł ! )
29. Płatki kosmetyczne
30. Balsam przyspieszający opalanie do solarium . 

I tak by się prezentowało moje denko ! Jestem pod wrażeniem ile kosmetyków udało mi się wykończyć ! Wzięłam się i nie zaczynałam nowych a kończyłam już te pozaczynane ! Uszczuplam moje zapasy jak tylko mogę ! ;) I miałam nie kupować nic ale wpadły trzy rzeczy ! Ale to takie niezbędne !!  


1. Balea - Woda termalna 
2. Balea woda termalna kokosowa 
3. Lirene - emulsja do opalania 

I tak wyglądają moje szalone nowości ! :D A jak u Was ?
Denko czy Nowości wygrywają ? ;> 

Uciekam do Was , patrzeć jak Wasze denka ! 
Buźka ;*

31 komentarzy:

  1. Wow, jakie ogromne denko, a ja myślałam że moje denka są duże :D
    Większości produktów nie znam
    Batiste znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jestem sama zdziwiona że tak ładnie udało mi się wykańczać ;D

      Usuń
  2. Cudeńka Kneippa uwielbiam do kąpieli :) Mi tez czerwiec zleciał za szybko ach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są cudowne ! ;) Szkoda że zima tak szybko mi płynie jak miesiące wakacyjne ;D

      Usuń
  3. Łaaaaa! Kiedy przywieziesz coś z Niemiec? 😀😀 Woda termalna kokosowa?????? 😍😍😍😍😍😍😍 pragnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Cudne denko :* niektórych produktów nie znam :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Balea czekoladowa jest faktycznie nieziemska ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże denko. Krem BB ze Skin79 również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie denko wygrywa :) Ciekawią mnie te wody termalne z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kokosowa woda termalna??? Chcę taką!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O marce Guhl w ogóle wcześniej nie słyszałam :) super denko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tego :0 z tych produktów znam tylko Latacyd i uważam, że jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Batiste nie lubię a ten BB tak średnio mi podszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo zużyć i większość do trafione kosmetyki więc super :) oby takich jak najwięcej :)
    Z tego zestawienia miałam podkład Pharmaceris, wzięło mnie na wspomnienia bo to był mój pierwszy podkład - jak sobie przypomne to mam gęsią skórkę, miałam zbyt ciemny odcień i albo nakładałam go za dużo albo nie wiem co, ale pamiętam, że ciągle wyglądał na zważony... To było jakieś 7 lat temu więc może jak teraz bym go poprawnie zaaplikowała to byłoby dobrze, kto wie :) na chwile obecną negatywne wspomnienia biorą górę i go nie kupię :D
    Bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika urodowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko szampon z Batiste ;) Niedawno sama wykończyłam tę samą wersję zapachową ;) Była w porządku, ale chyba tropikalna bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten krem BB ze Skin79, choć niestety skład jest tak fatalny że już po niego nie sięgnę ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że Pharmaceris posiada fluid ;O

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja robię własną wodę termalną tzn. wlewam do spryskiwacza wodę z mojego filtra do wody pitnej - mam filtr molekularny z naturalną mineralizacją - i tą wodą spryskuję twarz i ciało :) Idealnie sprawdza się podczas upałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ! To jest mega genialny pomysł !! Jakbym miała / sprawiła sobie taki filtr to i ja bym robiła swoją ;D Póki co rozpieszczam się Baleą ;D

      Usuń
  17. Szkoda, że kremy BB ze Skin79 powodują u mnie wysyp:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę wodę termalną Balea i jestem z niej zadowolona :) Chcę tę kokosową!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne denko :) Znam kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. woda termalna kokosowa <3 czad, że też nie mam dostępu do Balea ;)) fajnie Ci poszło, tez lubię serie do stóp z rosa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tą maskę TBS i bardzo ją polubiłam w zasadzie służyła mi naprawdę długo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore denko. Bardzo lubię produkty do stóp Nivelazione.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tylko suchy szampon, lubię. ;) Wszystkie inne kosmetyki są mi nieznane. ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.