piątek, 9 czerwca 2017

Czas na .... CO+WASH MOISTURE ♥

Hej ;* 

Piątek, piąteczek, piątunio ... chociaż u mnie on wcale nie zwiastuje weekendu ! Bo ja swój cały weekend spędzę na Kursie ! Ale nadchodzący nowy tydzień zapowiada mi się nieco luźniej, więc sobie ten pracowity weekend odbiję ;) A jak zapowiada się Wasz weekend ? Podczas takich szalonych weekendów, czy też dni świetnie sprawdzają się produkty które nie pochłaniają naszego i tak okrojonego czasu ! I dziś o jednym z nich ♥ Oczyszczająca odżywka w piance do włosów przesuszonych.



"  Delikatnie oczyszczająca i silnie nawilżająca pianka do pielęgnacji włosów szorstkich i przesuszonych. Co+Wash Moisture sprawia, że pasma stają się bardziej błyszczące, silniejsze i bardziej miękkie.
• Zmiejsza uszkodzenia i złamania włosów o 59%*
• Ponad 94% testerek zgodziło się, że ich włosy wyglądały lepiej i stawały się mniej suche w dotyku już po jednokrotnym użyciu"


Odżywka zamknięta jest w bardzo uroczym metalowym, matowym opakowaniu. Mnie swoją prostotą i błękitem zachwyciła. Ma bardzo łatwy w użytkowaniu aplikator, nie straszne mu mokre ręce. Idealnie dozuje piankę. Przyznam się Wam, że byłam zaskoczona gdy przeczytałam etykietę " nie wymaga użycia szamponu" . Myślę " ale jak to ? odżywka bez szamponu ? " . Ale przełamałam się i spróbowałam. I efekty jakie otrzymałam przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Jestem bardzo wymagająca jeżeli chodzi o moje włosy, bardzo dużo pracy wkładam by wyglądały zdrowo - nie ukrywam że jest to dla mnie priorytetem ! 
Ale od początku !
Odżywkę rozprowadzamy na włosy, dokładnie kawałeczek po kawałeczku i zostawiamy na pięć minut. Później po prostu spłukujemy. Włosy podczas spłukiwania stają się tępe i piszczą z czystości ( osiągam taki sam efekt piszczenia stosując mydło czarne ♥ ) . No i jako że mam doświadczenie że gdy piszczy, gdy jest tępo ( tak jak po czarnym ) to muszę dać masę odżywki żeby móc je okiełznać , ale tutaj cóż.. przecież to odżywka ! Powstrzymałam się , spłukałam i wysuszyłam !
I ? Rozczesałam bez większego problemu ! Ufff ! Włosy ułożyły się tak jak im zagrałam ! Były pięknie oczyszczone ! Mięciutkie i ...zdrowo wyglądające ! 


Ale , ale , ale ! Jest jeszcze coś o czym muszę Wam koniecznie wspomnieć!
Myję włosy co dwa dni ( staram się! bo czasami widzę że muszę umyć je codziennie :( takie życie :( ) Ale gdy użyję pianki to ... 3 dni bez mycia to pikuś - włosy wyglądają świeżo ! Przyznam szczerze, że gdybym się uparła to i co czwarty dzień mogłabym myć włosy ! To jak bardzo przedłuża ich świeżość jest dla mnie spektakularne ! I niezwykle mi pomaga ! 
Kocham zabierać tą piankę na wyjazdy ! Po co mam brać szampon&odżywkę, skoro mogę wziąć jedno opakowanie ♥ Więc jak widzicie jest również niezwykle funkcjonalne ! :D 
Szepnę Wam na uszko, że zostawiłam troszkę tej pianki na wyjazdy, a szykują mi się dwa dłuższe, więc będzie idealna ♥ 
Wydajność jest równie spektakularna , myję, myję, nasłuchuję a tam ciągle coś chlupie ! :D Więc jest ♥ i oby było jak najdłużej ;d
Jestem oczarowana ! ;) Jestem na Tak, bardzo na tak ;) 
Cena jaką znalazłam na stronie producenta TUTAJ to 80 zł / 245 ml
Jeżeli jesteście z Białegostoku - w produkty JOICO możecie zaopatrzyć się u GOSI ♥ 

Firma Joico jest dla mnie nowością, poznaję ją i zgłębiam i ... zakochuję się! :) 
Mam już parę produktów na oku ! ;]
A Wy znacie Joico ?
Może macie coś szczególnie godnego polecenia ?



15 komentarzy:

  1. podoba mi się kwestia jej wydajności :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę :) Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu ratunek dla moich niesfornych włosow. Musze sie rozejrzec za tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy u mnie też przedłuży świeżość włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje suche strączki mogłyby być zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący produkt :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę, ale produkt mocno kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAm od nich lakiery do włosów są świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam wirtualnie jedynie, ale pianka super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też myję co dwa dni lub codziennie.. ta odżywka to prawdziwie zbawienie :) tylko droga skubana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz, jak mam dużo krótsze włosy, to taka pianka mogłaby się u mnie sprawdzić /)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę, ale ciekawa się wydaje! Ciekawe jakby wypadła przy moim codziennym myciu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem nią zachwycona :) Nie tylko myje ale i odżywia a to w przypadku moich włosów wcale nie takie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że czytam same ich dobre opinie, a ciągle jeszcze nic nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.