wtorek, 6 czerwca 2017

Książka, lampka wina i ..... ♥ To jest miłość !

Hej ;)

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam fantastycznie ♥ Masażem buźki, szyi i dekoltu olejem z mango ♥ Wiedziałam że tak rozpoczęty dzień musi być idealny ! ;) I był ! Bo wszystkie sprawy, które miałam załatwić - załatwiłam ! Przyznam się Wam szczerze, że już po prawie 3 miesiącach nie kupowania kosmetyków - mam taką listę i chęć do kupienia czegoś nowego, że nawet sobie nie wyobrażacie !! :D Mam nadzieję, że będę mocno dzielna i nic nowego w czerwcu mi nie wpadnie ! ;D Chociaż myślę, że lipiec może obfitować w nowości ;D 
Dziś przychodzę z pachnidełkiem ! Jest taki okres, że świecę/ woski palę znacznie rzadziej ! ;] Ale są takie wieczory, których sobie nie wyobrażam bez ciepłego płomienia świecy ♥




Jakiś czas temu wpadła w moje rączki duża świeca Cranberry Pear ;) Pięknie wyglądająca, ciemno czerwona ♥ Jest idealnym dopełnieniem oraz piękną ozdobą każdego wnętrza ♥ Na naklejce widnieje piękna, soczysta gruszka oblana sosikiem żurawinowym. Bardzo intrygował mnie ten zapach, zastanawiałam się, która nuta będzie wychodziła na prowadzenie, czy soczysta, słodka gruszka czy też cierpka żurawina ;)


Na sucho świeca pachnie obłędnie ! Jest to idealnie wyważona mieszanka gruszki z żurawiną . Po odpaleniu, przez pierwsze chwile nie czułam NIC ! Przestraszona, że moja świeca  " wywietrzała" zaczęłam chodzić z kąta w kąt i wąchać ;D Ale już po chwili, dobiegł do mnie piękny zapach ! Na pierwszy ogień wysuwała się gruszeczka ♥ Ale zaraz za nią pędziła żurawina, która przełamywała tą słodycz ! Wszystko idealnie się ze sobą komponowało i dawało finezję dla zmysłów ♥ Odpłynęłam przy świecy ! Książka, lampka wina i ta świeca to wieczór idealny ♥ Polecam każdemu !! Bo i fani słodkich zapachów i fani wyważonych znajdą tu coś dla siebie ! ;) Dawno nie miałam tak idealnego zapachu ;) Zapach utrzymuje się w powietrzu bardzo długo, i mimo iż palę go przy otwartych oknach czy też balkonie, on wcale nie ucieka z domu ;) Wkrada się w zakamarki i tam zostaje ♥ 
Mój ideał ♥
Świecę oraz inne cudowne zapachy, woski, samplery, możecie kupić na goodies.pl - TUTAJ za 109 zł.

Znacie ten zapaszek ? 
Lubicie ?
Jaki jest Wasz świecowy ideał ? ;)

15 komentarzy:

  1. Troszkę się rozmarzyłam czytając o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To akurat nie do końca mój zapach, ale nie jest zły. Tylko wolę w pomieszczeniach zapachy perfumowe.
    Zdecydowanie najbardziej lubię woski Goose Creek Candle

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że podobał mi się ten zapach. Jeśli chodzi o moją ulubioną świecę, to na tą chwilę jest to Mango Kringle Candle. Uwielbiam zapachy owocowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruszka pyszna w każdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie zapach dla myszy! A co do zakupów, śmieszne, ale mamy ten sam plan i chyba kolejny raz nie uda nam się niczego nie kupić... Od kilku miesięcy nie możemy zużyć zapasów.
    PS Zapraszamy na Mysi blog na konkurs! Do wygrania jest fajny zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zapachu nie znam, ale myślę, że bardzo by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie bym ją polubiła 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach wydaje się idealny, ciekawe czy by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusząco wygląda i z opisu również nie mniej kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie owocowe kompozycje ;) a gruszka i żurawina to świetne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupuję tylko jak coś potrzebuje a moje zapasy są skromne choć myślałam że mam znacznie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna świeczka :) Ten zapach by mnie prawdziwie uwiódł... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam wosk Cranberry Pear , uwielbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.