poniedziałek, 12 czerwca 2017

Rozpieszczam się z lilią wodną ;)

Hej ;) 

Uwielbiam poniedziałki, szczególnie wolne, szczególnie takie, gdy budzę się i mam możliwość wypicia kawy w altance ;) Kawusia już wypita , pochwalę się że kurs mam już za sobą, więc teraz /będę miała wolniejszy czas ; ) Tak mi się przynajmniej wydaje ;p A jak zapowiada się Wasz tydzień ? Przygotowałam dziś dla Was odrobinę nawilżenia ;) U mnie to już ten czas, w którym leniwie i niesystematycznie sięgam po balsamy, masła, kremy ;) Więc moje wymagania są większe niż zimą ! Bo balsam musi nawilżyć mnie w takim stopniu bym mogła co drugi albo co trzeci dzień się smarować ;p 



Krem do ciała zamknięty jest w plastikowym słoiczku, zabezpieczony był folią . Słoiczek wydaje się być bardzo delikatny, więc trzeba uważać ;) W prawdzie nie miał bliższego zderzenia z podłogą więc w 100% nie mogę jego kruchości stwierdzić - to tylko moje wizualne odczucie ;)


" Nawilżający krem do ciała CD otuli Twoja skórę subtelnym zapachem lilii wodnej oraz zapewni jej odpowiednie nawilżenie. Produkt posiada kremową konsystencję, która bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Produkt nie zawiera olejów mineralnych, silikonów i sztucznych barwników. Krem CD to intensywne nawilżenie dla skóry suchej i normalnej, która już po kilku użyciach będzie miękka, gładka i pięknie pachnąca."


Krem po otwarciu wzbudził we mnie mieszane uczucia. Nie byłam przekonana czy przypadkiem nie będzie on dla mnie za ciężki jak na tę porę roku. Ale dałam mu szansę ... Konsystencja kremu na pierwszy rzut oka może wydać się ' ciężka ' , ale to tylko pozory ! Kremik jest lekki, bardzo przyjemnie się rozsmarowuje, nie zostawia białych placków , nie zostawia tłustego filmu. Wchłania się dobrze, aczkolwiek chwilkę mu na to musimy dać .


Pachnie bardzo przyjemnie, delikatnie , subtelnie. Ale czy to wystarczy by zaliczyć Go do ulubieńców , albo czy to wystarczy by go pokochać ? Przejdźmy do działania . Najważniejsze jest dla mnie nawilżenie, balsam mimo moich początkowych wątpliwości nawilża skórę w stopniu bardzo dobrym ! Mogę pokusić się o stwierdzenie, że nawet moje newralgiczne sfery ( łokcie, kostki ) potrafi okiełznać w lekkim stopniu - ale  to i tak wyczyn, bo sporo kosmetyków polega przy nich ;) Oczywiście dla mnie to nie wyznacznik, bo do tych sfer używam zupełnie czego innego ;D I co najlepsze- mogę używać kremu co dwa , trzy dni ! Moja skóra na drugi dzień nie woła o nawilżenie !! Dla mnie bomba ! Do tego mam mięciutką przyjemną w dotyku skórę ! Czy powinnam chcieć czegoś więcej ? Absolutnie nie !

Znacie ten krem od CD ?
Jestem nim oczarowana ! 
A jakie kremy / balsamy / masła rozpieszczają Was w okresie letnim ?

Lecę na łąkę , zbierać stokrotki ;*


25 komentarzy:

  1. kremu nie znam :) latem stawiam na olejki, balsamy .. po masła i kremy sięgam rzadziej :) zapachy koniecznie lekkie, słodkie i kwiatowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, a działanie ma przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kosmetyki, zapach znam z tej serii używałam dezodorantu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) myślę że jako nawet taka maska do stóp się sprawdzi z CD miałam tylko żel do intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu z CD używałam wodę perfumowaną :) Mam sentyment do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten krem, ale super, że Cię zadowolił :D Ja póki co mam zapas balsamów i kremów, jednak w przyszłości z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam dzisiaj wolne :D Z marką CD jeszcze nie miałam styczności. Ostatnio używałam olejku w balsamie Nivea a teraz kończę masełko z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, kojarzę jedynie markę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego kremiku, ale cieszy mnie, że dobrze nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu. Fajnie, że dobrze nawilża, chociaż ja chyba wolę jednak balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, nie znam tego kremiku :) ale wydaje się być bardzo dobry ;) przemawia do mnie szczególnie fakt, że nie ma konieczności używania co dzień :D co jak co, ale w tej kwestii jestem okropnie leniwa! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O tej marce sporo czytałam, ale nie miałam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale będę go mieć na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie znam kremu, ale bardzo fajna recenzja. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę i myślę, chyba nigdy od nich kremu nie miałam, ale konsystencja wygląda zachęcająco :P

    OdpowiedzUsuń
  16. po każdej kąpieli intensywnie dbam o skórę, jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku CD

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem z tej firmy widzę pierwszy raz, chętnie go wypróbuję ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja go bardzo polubiłam! Dla mnie mega nawilżacz ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obecnie sięgam po mleczko do ciała z Dove w klasycznej wersji i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno zapach na plus. Ja nadal się nie smaruję, bo nie lubię. Czasami jakiś balsam lekki albo olejek na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam bardzo suchą skórę i używam balsamu z neutorgeny :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.