środa, 14 czerwca 2017

Zatrzymaj czas i celebruj wspomnienia .

Hej ;*
Kocham robić prezenty ludziom, których kocham, którzy są bliscy memu sercu, którzy są ze mną. 
A lubię gdy są to prezenty trwałe, na tyle trwałe by po paru latach można było wziąć i przywołać piękne wspomnienia ;) A czy są piękniejsze wspomnienia niż filmiki, zdjęcia , fotoksiążki, plakaty  ? 
Ja kocham takie prezenty, mogę w każdej chwili przywołać przyjemne wspomnienia, zatopić się w nich i celebrować tą chwilę. 
Dzięki Fotobum możemy zatrzymać czas, na dłużej. Możemy w każdej chwili wrócić do wspomnień! 
W ramach współpracy z Fotobum, wybrałam sobie i otrzymałam magnesy na lodówkę ! ;) 


Nasza lodówka to zbiór wspomnień ! ;) Wspomnień w postaci magnesów, które kolekcjonujemy ;) Gdy odwiedzamy jakieś miejsce na świecie to nie wyjeżdżamy z niego bez magnesu !; ) Znajomi tez wiedzą, że taki prezent na pewno nas ucieszy ; ) Dlatego opcja magnesów ze zdjęciami na lodówkę wydała mi się niezwykła ♥



Paczuszka była u mnie w tempie błyskawicznym ! Do magnesów dołączone były naklejki ! I to nie byle jakie ! ; ) Możemy podpisać nasze zdjęcie ! I gdy minęła mi euforia naklejek pomyślałam " ale przecież zniszczę zdjęcie " - co uważam za zbrodnię ! Ale, ale ! Te naklejki są zupełnie inne ! Możemy je w każdej chwili odkleić i nie zostawiają śladu ! ♥ Baa możemy nawet je ponownie wykorzystać ! ;) 


Opcja z naklejkami jest jeszcze genialniejsza, gdy planujemy obdarować kogoś takimi magnesami. Możemy danej osobie podziękować , powiedzieć że ją kochamy ;) Spersonalizować je bardziej ;)  
Bardzo istotna jest jakość magnesów ! Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jakością ! Wgrałam parę zdjęć  z instagrama - czyli zdjęcia robione telefonem - i tych obawiałam się najbardziej ! Że mogą się spikselować . Ale nic się takiego nie stało !! Jakość magnesów jest bardzo dobra ! ♥


Sami spójrzcie jaka ładna jakość ♥ Kochani pamiętacie że 23 czerwca jest Dzień Ojca ♥ Myślę, że każdy z tatusiów byłby zachwycony takim prezentem ♥ Zatrzymane wspomnienia z nim, z dzieciństwa, z pięknych lat ! Uważam, że jest to idealny prezent na każdą okazję ! Dzień Matki, Ojca , Dziecka , Babci , Dziadka ! Jako prezent dla przyjaciółki , siostry ♥ Na Dzień Kobiet, chłopaka ;) Cudowny prezent , nie uważacie ? ;) 
Magnesy mają 7,5 x 9,5 cm , a zdjęcia 6,5 x 6,5.


Ja swoje magnesy już zainstalowałam na lodówce ! ( Są idealne by rano przekazać lubemu jakąś wiadomość ! ;D ) Oczywiście nie zawsze jest to "Kocham Cię " :P Zdarza się " Wynieś śmieci !  " ;D 
Część magnesów już moja mamuśka przywłaszczyła  ♥ Była zachwycona ! 
Fotomagnesy znajdziecie TUTAJ za 19,90 / 16 sztuk. 

Jeżeli nie masz pomysłu na prezent dla bliskich to koniecznie zajrzyj na stronę FOTOBUM, znajdziecie prócz fotomagnesów tam fotoplakaty, fotopocztówki, fotopamiątki, fotostojak , fotobox ♥ Każdy znajdzie coś dla siebie  ( i swoich bliskich ) . 

Zajrzyjcie koniecznie na FB Fotobum - TUTAJ  
Oraz Instagram - TUTAJ 
Bądźmy tradycjonalistami , celebrujmy chwile , zatrzymujmy je i wyciągajmy w momentach tęsknoty ♥
Lubicie takie prezenty ?
Ja bardzo ! ;) 
 ♥

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki format zdjęć. Te naklejki to super sprawa, ponieważ sama jestem typem człowieka, który lubi zbierać wspomnienia :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent dla kogoś. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam magnesy z tej strony i bardzo je lubię :) Świetny pomysł na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lodówka to lista rzeczy do zrobienia, kupienia, przepisy, które przyszły mi do głowy i chce sprawdzić itd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam u nich voucher który muszę wykorzystać może właśnie na takie zdjęcia w formie magnesów na lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe. Świetna opcja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj chyba sobie zamówię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie na lodówkę nie przyczepię magnesów , bo mam zabudowaną, ale pomysł bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha ha muszę w końcu kod zrealizować 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie ❤ Idealny pomysł na prezent ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają te magnesy i naklejki! Faktycznie, jest to świetny prezent i sama bym się z takiego ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.