wtorek, 27 czerwca 2017

Zabieg rekonstrukcji włosów w Day Spa Małgorzata Bartoszewicz ♥

Hej ! ;) 

Wtorki, baa nawet Poniedziałki są dla mnie teraz bez znaczenia ! Dlatego że zaczęłam swój długo wyczekiwany wolny czas ♥ Żeby nie było zbyt nudno oczywiście mam milion planów na minutę ;D I na pewno nie będę się nudziła ! ;) A póki co chcę Wam opowiedzieć o zabiegu, na który wybrałam się 2 czerwca ! Pewnie zastanawia Was dlaczego tak długo czekałam by się pochwalić efektami ? Otóż potrzebowałam czasu by zobaczyć jak moje włosy się będą zachowywały po zabiegu ! Nie tylko dzień czy dwa ale dłuższy okres czasu ;) Minęło 25 dni i już mogę sobie wykreować rzetelną opinię na temat zabiegu ! ;) Jesteście ciekawi ? To winko w dłoń i zapraszam do czytania ! :)

Na początku chciałabym napisać kilka słów o osobie która .... robi cuda ! ;) Baa..  mało tego że robi cuda , to bije od niej taka energia i pogoda ducha, że nie sposób pałać do niej ogromną sympatią;) 
Gosia była na naszym Marcowym spotkaniu Blogerek ;) I już tam rozkochała w sobie i produktach Joico wiele dziewczyn ! :) 
 Poznajcie Gosię, sprawczynię całego zamieszania na mojej głowie !! ♥


Gosię już poznaliście, to czas pokazać jej królestwo ! 
Day Spa Małgorzata Bartoszewicz to jej drugi dom, to miejsce w które włożyła swoje serce, i ogromną pasję, co czuje się gdy tylko przekroczymy jego próg ! W recepcji wita nas miła Pani, proponuje kawkę czy herbatkę ;) Jest na tyle komfortowo że część wejściowa jest oddzielona, więc mamy też troszkę prywatności  i intymności ;) Pewnie wiele z Was się ze mną zgodzi że podczas zabiegów na włoski, lub zwykłej wizyty u fryzjera nie zawsze wyglądamy okej - z mokrymi włosami, czy też farbą na włosach ! A gdy salon jest przy drodze, i przy oknach przechodzą ludzie, którzy nas oglądają nie zawsze czujemy się komfortowo ;) A tutaj tego mankamentu nie ma ♥


Gdy przechodzimy do drugiej części naszym oczom ukazują się cztery samodzielne stanowiska. Od razu rzucił mi się w oczy porządek ♥ Bywałam w różnych salonach, bywałam w osiedlowych , renomowanych , przypadkowych i bywało różnie. Bywało pozornie czysto, albo zwyczajnie brudno. A tutaj uderzyła we mnie czystość i wiedziałam, że to jest miejsce w którym chcę się relaksować !  


Nie bez powodu pokazuję Wam tak " zwyczajne " zdjęcie. Pomyślicie " Suchocka oszalała , pokazuje zdjęcie myjek  :o " Ale to nie są byle jakie myjki ! :D Bo właśnie na tej środkowej spędziłam prawie dwie godziny ♥ Zanim zdradzę Wam co się tam działo to powiem Wam, że troszkę się obawiałam tego zabiegu ! Nie w kwestii włosów, a właśnie spędzenia czasu na myjce ... średnio komfortowa pozycja - myślałam . A później ? Cóż, nie chciałam z niej schodzić ! Ale o tym później !! :D


Zabieg któremu się poddałam to Rekonstrukcja włosa Joico K-Pak. 
Zabieg przebiega w czterech krokach : 

Krok 1 – OCZYSZCZANIE
Skutecznie usuwa wszelkie mikrozanieczyszczenia. Włosy stają się perfekcyjnie świeże.
Krok 2 – WYGŁADZANIE
Dokładnie wyrównuje powierzchnię. Włosy stają się idealnie gładkie i miękkie.
Krok 3 – REKONSTRUKCJA
Intensywnie odbudowuje i naprawia strukturę. Włosy stają się elastyczne i sprężyste.
Krok 4 – NAWILŻANIE
Dogłębnie nawilża i nadaje elastyczność. Włosy stają się lśniące i podatne na układanie.

Gosia powiedziała, że moje blond włosy potrzebowały tego odżywienia ! Wiadomo, blond jest narażony na wszystkie czynniki dużo bardziej ! Jest wrażliwy, może być kruchy ! Bomba witamin i nawilżenia moim włosom była potrzebna ! Pierwszy krok czyli usuwanie mikrozanieczyszczeń sprawił, że pozbyłam się zbędnego balastu w formie kosmetyków ( lakieru do włosów np. ) i przygotował do przyjmowania kolejnych kroków tak by włosy czerpały z nich jak najwięcej ! Kolejne kroki nadawały moim włosom nowej siły ! A do tego finezyjnie pachniały ♥ Zapach towarzyszący temu zabiegowi dodatkowo rozpieszczał moje zmysły ! Ach , oczywiście w trakcie zabiegu zostałam zapytana czy nie reflektuję na coś do picia ! Tak się dba o klienta ! Ale ale ! Po nałożeniu produktu na włosy trzeba troszkę odczekać ! I ten czas umilił mi ... masaż !!! Fotel masował mi plecki  i dupkę ♥ Gdy tylko się kończył od razu krzyczałam do Gosi żeby jeszcze włączyła ;D  


Generalnie na takich zdjęciach nikt nie wychodzi dobrze ;D Po prostu się nie da ! :D Ale musiałam Wam pokazać to zdjęcie !! :D To nic że wyglądam jak mokra kurka :D Ale w takiej luksusowej formie sobie siedziałam i się relaksowałam ! A przez cały zabieg masażer rozpieszczał mnie ! ;) 
Kochani , jak już wspomniałam, bałam się, że wstanę połamana ! Ale ja wstałam i kompletnie nie odczułam że spędziłam tyle czasu w takiej pozycji ! ♥ No ale wygoda wygodą, rozpieszczanie rozpieszczaniem ale co z efektem ? 
Gdy Gosia wysuszyła mi włosy to ... nie mogłam oderwać od nich rąk !! Włosy były niezwykle miękkie ♥ Cudownie błyszczały i widać że były maxymalnie nawilżone !! Do tego pachniały bosko ♥ I tak bardzo mnie ten efekt cieszył że prosto od Gosi pobiegłam do fotografa zrobić zdjęcia do paszportu ;D hehe
Zastanawiałam jak długo utrzyma się ten efekt , bałam się troszkę że już po pierwszym myciu zniknie :( Po zabiegu się troszkę przemęczyłam bo przez 48 h nie można być włosów ! Ale dałam radę ! I po umyciu .... zdziwiłam się niezmiernie ! Włosy po wyschnięciu były prościutkie ( nie musiałam używać prostownicy ) , nawilżone i błyszczące ! Identyczne jak po wyjściu od Gosi ! 
Po tygodniu efekt był taki sam ! Ba po dwóch nie  zauważyłam by było inaczej ! Dziś mija 25 dzień a ja nadal widzę efekt ! Oczywiście jest już on mniej spektakularny ale nadal włos jest pięknie nawilżony ! Nie łyka tak dużo odżywki ! Nie kruszy się i nie łamie ♥


Można powiedzieć , że Gosia dała moim włosom " kopa " mocy ♥
A już za parę dni idę do Gosi szaleć z fryzurką !! :D


Gosia pracuje na produktach Joico, które można  u niej nabyć ! Nawet nie wiecie jak ze sobą walczyłam, żeby połowy tej gabloty nie wykupić ♥ 

  
Każda z Pań czekająca w poczekalni ma cudowny kącik z prasą , słodkością ! ;) Po kawce został już tylko osad na dnie :D hihi 

Kochani jestem oczarowana efektem jaki daje zabieg ! Moje włosy się w nim zakochały ! A ja dzięki niemu zyskałam piękną fryzurę, zdrowy wygląd i uśmiech na ustach ! 
Gosia to prawdziwa czarodziejka ! ;) 
Jeżeli jesteście z Białegostoku to koniecznie zajrzyjcie do Gosi, myślę że pokochacie jej królestwo ♥ 
Ja pokochałam po jednej wizycie !! 
Może znacie ten zabieg ? Jak się u Was spisał ? 

Uciekam nadrabiać zaległości na Waszych blogach ;* 
Ściskam i całuję ;*


27 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałas efektu po :) Pani Stylistka fryzur wygląda imponująco :) Stosuję pielęgnację Joico od ponad roku, rekonstrukcje wykonuje co drugie malowanie, koloryzacja Joico równiez bardzo mi słuzy, nic tylko chwalic i polecac markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde zupełnie wypadło mi z głowy żeby cyknąć fotkę ! :((

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zdjęciu po zapomniałam - przyznaję się bez bicia ;( :D

      Usuń
  3. aż chciałabym sprezentować to moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mieszkam bliżej bo może bym wpadła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ! Kochana z pewnością jest mnóstwo kobiet z taką cudowną aurą i rękami jak Gosia ! :) Może w twojej okolicy są salony pracujące na Joico ! ;) Sprawdź koniecznie ;)

      Usuń
  5. Moim włosom przydałby sie taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj Aneczko w okolicy salonów pracujących na Joico ! ;)

      Usuń
  6. Ja idę w piątek i teraz to czekam tym bardziej😍 no właśnie właśnie, czemu bez zdjęcia 'po' :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ;( Ciotka ze mnie no ! To daj znać w piątek jak u Ciebie ! ;]

      Usuń
  7. Super że jesteś tak zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taka regeneracja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas się zastanawiam nad tym zabiegiem i pewnie przy następnej wizycie się na niego skuszę ;). Teraz akurat robiłam kurację Kerastase z nowej serii ale po 15 dniach nie ma śladu po zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi fenomenalnie ^^ Samej by mi się taki zabieg przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! chętnie sama poddałabym się takiemu zabiegowi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie poddalabym sie takiemu zabiegowi;) Moje wlosy ostatnio są słabe, wypadają myślę że to postawiło by je trochę na nogi;)szkoda że mam tak daleko do pani Gosi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. już nie raz miałam rekonstrukcję ale jakoś długo moje zadowolenie nie trwało do pierwszego mycia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę takiego zabiegu. Ale też brakuje mi efektu po :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabieg cudowny i z checia bym sie na taki wybrala <3

    OdpowiedzUsuń
  16. z chęcią bym się na taki wybrała

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabieg wygląda wyjątkowo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.