środa, 5 kwietnia 2017

Skarby od Efcia Soap ♥ & Wyniki Różowego Rozdania z Balea

Hej ! ;) 

W końcu moja ukochana środa ♥ Powiem Wam szczerze, że mój czas troszkę poszalał, gdyż przestałam pracować w domu. Więc troszkę się zorganizowałam ;) Bo podczas pracy w domu, miałam wszystko poukładane już i zaplanowane, a teraz wszystko się pozmieniało ! :D Ale powoli znowu staram się wszystko poukładać ! :) 
Piękna pogoda troszkę ociąga mnie od pracy - a postanowiliśmy pozmieniać co nie co w mieszkaniu, wraz z malowaniem, więc troszkę jest pracy ;) Odświeżanie mieszkania na wiosnę jest wskazane i obowiązkowe *-* 
Dziś przygotowałam dla Was szybki ale przyjemny post ;) Wiecie dobrze, że kocham mydła ♥ Jestem fanką tych w kostce, płynie i piance ! Kocham je wszystkie ! ; ) 
I dziś o jednym takim będzie post ;) Ale nie tylko o mydełku, bo również o naturalnym mazidle do ust ! ;) 

Efcia Soap -  pod tą nazwą kryje się cudowna kobieta  z ogromną pasją. Która swoje serce wkłada w to co robi ♥ I postanowiła kawałeczek swojego serduszka, obdarować Nam ;) Blogerkom Podlaskim  na Spotkaniu z Okazji Dnia Kobiet w Białymstoku ;)



Dla mnie trafiło się mydełko A'la Kasylijskie ;) 
Jak widzicie - skład tak krótki ! Tak piękny ♥ 




Mydełko ma na sobie odciśnięte logo " Efcia ". Mydełko jest piękne, zgrabne, świetnie pasuje do rączki ;) Kolor jest szalony, troszkę zielony, żołty - generalnie taki jak widzicie na zdjęciu ! ;)  
Muszę od razu wspomnieć o wydajności tego mydełka - bo jest bardzo dobre ! I to co lubię - nie fafluni się. Po dłuższym używaniu nie rozciapciowuje się ! Wygląda estetycznie cały czas ; )




Zapach jest dla mnie ciężki do sprecyzowania. Powiem szczerze, że dla mnie zapach najbardziej zbliżony jest do mieszanki cytrynki z oliwką ♥ Zapach bardzo ładnie roznosi się po łazience podczas używania mydełka ;) Na dłoniach nie utrzymuje się zbyt długo - a może po prostu nie zwracam już później na to uwagi ;) 




Przejdźmy do działania. Mydło, ma po prostu za zadanie by umyć nam ładnie łapki ;) I usunąć bakterie ;) Mydełko średnio się pieni, do tego po umyciu rąk mydełkiem czuje się, że moje dłonie są dokładnie umyte i wszystkie bakterie szybko uciekają z mych dłoni ;) Do tego, mydło nie wysusza moich rąk, mam wrażenie, że lekko je nawilża ;) Po umyciu rąk, nie muszę biec po krem ;) Nie ma takiej potrzeby !! 

Mydełkiem jestem zachwycona ♥ A rodzajów takich mydełek jest mnóstwo ! ;) Koniecznie zajrzyjcie do Efci, jeżeli lubicie takie naturalne cudowne mydełka ♥ 

 Kolejnym prezentem, który otrzymałyśmy od Efcia Soap jest mazidełko do ust ! ;)



Mazidło zamknięte jest w małym słoiczku - cóż, nie jest to moja ulubiona forma mazideł do ust, ale z chęcią mazałam nim usta ;P Cóż ... dobrze, że to zrobiłam ! Bo przeszedłby mi koło nosa fajny kosmetyk ♥ 



Wielkim atutem produktów Efci jest ich skład  ♥  A za dobrym składem idzie po prostu dobre działanie ;)




Mazidełko do ust wygląda po prostu jak miodek ♥ W swojej konsystencji przypomina też miodek ;) Jest bardzo gęsty - co za tym idzie wydajny ;) Smarowanie paluchami jest moją ulubioną formą, ale dałam radę ;) Pachnie pszczelo ;) Dla mnie to taki mój prywatny miodzik ;) Bardzo lubiłam aplikować na noc ;) Wtedy mógł sobie działać na moich ustach całą noc ♥ A rano wstawałam z pięknymi, nawilżonymi ustami ;) Dzięki takim nocnym rutynowym mazaniom stan moich ust znacznie się poprawił i mogę cieszyć się ładnymi ustami ;)) 


Cieszę się że mogłam przetestować oba kosmetyki ♥ Stały się one niewątpliwie moimi ulubieńcami ♥ 
A jacy są Wasi ulubieńcy w kwestii pielęgnacji ust  oraz w kwestii mydełkowej ? 
Szybko mówcie ! :) 
I na szybko, szybko szybciusieńko ♥
Na szybko wyniki Różowego Rozdania z Balea ;) 
 Ilość osób, która wzięła udział w rozdaniu przeszła moje oczekiwania ;)
Cieszę się ! Teraz wiem, że lubicie Baleę ♥ 
Więc na pewno będzie ich więcej ! ;)
A te rozdanie wygrywa :
Olga S. 
Olga, czekam na maila od Ciebie przez trzy dni - paulusia_s@op.pl
Chciałabym obdarować Was wszystkich, ale niestety, nie mam możliwości ! :(
Ale spokojnie ! Już Wam szykuję nowe rozdanie ♥

Całuję i ściskam ;*

81 komentarzy:

  1. Kuszące są te produkty, nie dość że super wyglądają to są ciekawe :)
    Pozdrawiam ciepło,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To mydełko wygląda rewelacyjnie! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsamik do ust faktycznie jak miodek ;) Fajniutki, lubię takie cudeńka kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że mydło się nie "fafluni" :D Nie przepadam za słoiczkami do ust, ale w domu można to wytrzymać ;)
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  5. oba produkty bardzo interesujące ;) Gratuluję Olga S :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię mydeł w kostce oraz balsamów do ust w takich opakowaniach ;( Ale skoro fajne, to może i bym wypróbowała. ;)
    A laureatce gratuluję. Kurcze, jedna litera w imieniu i wszystko zmienia ^^ Oby nagroda dobrze służyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy takie mydełka i mazidła w słoiczku :)
    Gratulujemy, Olgo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne produkty. Trzeba wspierać ludzi z pasją! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och, ja jestem właśnie na etapie wiosennych porządków i remontu pokoju :D powiem Ci szczerze, że powoli mam dość i czekam aż to wszystko się skończy :D
    ciekawe produkty :) chociaż osobiście za mydłami w kostce nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię mydła w kostce, a to jak cały czas zachowuje się w całości bez ciapania to super :) no i miodziki bardzo lubię i taka forma aplikacji mi nie przeszkadza :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To mydełko wygląda jak kawał ciasta ;D a balsamik ciekawi mnie tym pszczelim zapachem ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajniutkie to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę te cuda, ale składy mają mega ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewa Gratulacje,miałam okazje spotykać codziennie twórczyni tych wspaniałych mydełek,Ewa jest wspaniałą osobą kochającą to co robi,robi to z wielką pasją,stara się aby jej produkty były zawsze dopracowane pod względem składników jak i efektu finalnego,co ciekawe oprócz tego że Ewa żyje swoimi mydłami,ziołami i innymi cudami o których zawsze ciekawie opowiada,jest to osoba której ciągle jest mało nabytej wiedzy i ciągle ją pogłębia gdzie tylko się da,serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa Gratulacje,miałam okazje spotykać codziennie twórczyni tych wspaniałych mydełek,Ewa jest wspaniałą osobą kochającą to co robi,robi to z wielką pasją,stara się aby jej produkty były zawsze dopracowane pod względem składników jak i efektu finalnego,co ciekawe oprócz tego że Ewa żyje swoimi mydłami,ziołami i innymi cudami o których zawsze ciekawie opowiada,jest to osoba której ciągle jest mało nabytej wiedzy i ciągle ją pogłębia gdzie tylko się da,serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. I mydełko i balsam fajny :) gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak krótkie składy cieszą oko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydełko wygląda jak żółta cegiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż szkoda ich używać, bo wyglądają przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak... dziewczyny lubią markę Balea... gratulacje dla laureatki

    OdpowiedzUsuń
  21. Balsam prezentuje się bardzo ciekawie, powinien przypasować moim przesuszonym ustom!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba produkty mnie ciekawią i fajny mają skład.
    Wygranej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudaki :D Kusząco się prezentują oba produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi akurat podoba się forma mazidełka w słoiczku :D Mydełko wygląda bardzo ciekawie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. też nie przepadam za mazidłami w słoiczkach, wolę klasyczne pomadki, a takie ciapcianie paluchami różnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudeńka ! <3 Super ten balsamik do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz o nich słyszę :P Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wygląda to logo na mydełku :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia kochana !:) super wyglada to mazidełko do ust ! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie kosmetyki handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten balsam / masełko do ust wygląda bardzo smakowicie. Lubię takie mazidełka stosować na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naturalne mydełka to wariant który lubię i zawsze wybieram, mam sucha skórę więc nie kazde mi odpowiada ale jesli nie do cery to do prania pędzelków idealne :) Mazidełko do ust znam:) Kolezanka kupowała i bardzo je sobie chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super produkty, widać, że są naturalne :) Mydło wygląda bardzo ciekawie, fajnie, że się nie rozwarstwia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaką masz pracę, że możesz ją wykonywać w domu? Własna firma? :D #ciekawska
    Mydełka wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno przepięknie pachną no i fajnie wyglądają. Myślę, że byłyby też fajną opcją na prezent :) warto wiedzieć o istnieniu takich rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie mydełka z fajnymi składami, którymi nawet można umyć buzię i nic się nie dzieje złego;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię mydełka w kostce za ich super składy i właściwości nawilżające. Nic jednak nie odbierze mydłom w płynie wygody w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Balsam prezentuje się nieziemsko :) az mam ochotę sprawdzić:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe mydełka. Nigdy wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie przygarnęłabym ten balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mydełko wygląda pięknie. ;]
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie bym poznała to mydełko :) lubię takie :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale świetnie wygląda to mydełko!
    W dodatku naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię takie naturalne kosmetyki, zarówno mydełko jak i mazidełko prezentują się extra :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kosmetyki chętnie bym przetestowała:) Nowinkami są dla mnie:) Olga - gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obydwa produkty prezentują się bardzo sympatycznie i kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wygląda zarówno mydełko jak i balsam. Sama lubię tworzyć podobne kosmetyki, ale na mydła bym się nie porwała, tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Coraz więcej czyta się teraz o mydłach własnoręcznie robionych o bardzo ciekawych składach :) myślę, że w końcu sama się na coś skuszę. Ten Twój zestaw wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe produkty ;) I gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super! Kocham takie drobiazgi. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Oba produkty wyglądają kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne i ładnie zapakowane. Nie wiem czy kupiłabym dla siebie, ale na drobny upominek dla innej eko-zakręconej osoby... czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mydełko do rąk mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie znam ani produktów ani firmy ;)
    ale produkty są kuszące
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje wygranej :)
    Ciekawe produkty. Nie wiem jeszcze czy ulubione, ale ostanio bardzo polubiłam masełko/balsam do ust Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masełko wygląda fajnie, lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  57. No właśnie, a ja do mydeł w kostce jeszcze się przekonuję :D jeszcze go nie wypróbowałam :) super, że i mydełko i balsam się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  58. U nas juz plytki na sciane w kuchbi zakupione. Jeszcze farba i walek i rowbiez odswiezamy 😉

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.