sobota, 29 kwietnia 2017

Dzika mięta ♥

Hej ; )

Kochani, pewnie większość z Was wybiera się właśnie na wyjazd majówkowy ! Ale jeżeli jakaś duszyczka zostaje w domku, z kubkiem gorącej kawy to zapraszam na szybki ale bardzo pachnący post ;) Ja też biegnę parzyć kawkę i popatrzeć co tam u Was słychać :*




Wosk w kształcie tarty typowo dla wosków Yankee Candle . 
Kolorek zielony , miętowy ♥ Nie mógł nie wpaść w moje łapki ! ;) Zarówno zieleń ( i jej odcienie ) jak i miętę uwielbiam ! Więc jest ... ale czy jest miłość ;>




Na sucho wosk pachnie cudownie , dzika mięta ♥ Aromatyczna i orzeźwiająca ! 
Gdy odpalamy wosk, zapach jest .... po prostu podbity ♥  Cudowna orzeźwiająca mięta rozbiega się po całym mieszkaniu ! Zapach ten jest również idealny na wiosnę i lato ! Nie jest otulający tylko orzeźwiający ! Idealny nie tylko na wieczór ale również w ciągu dnia cudownie się spisuje ! :) 
W każdym zakamarku mieszkania jest zapach mięty, który utrzymuje się w mieszkaniu bardzo długo ! Czasami o poranku również czuję jej zapach ♥



Nie jest przytłaczająca, nie przyprawia nas o ból głowy ! Jestem nim oczarowana ! Miłość jest wielka ♥ Fanka mięty, którą mogę rozpieszczać się całymi dniami ! Rozpieszcza zmysły ♥ 
Czuję że szybciutko zamienię ten wosk na świecę ♥ 
Ten jak i inne woski możecie kupić na goodies.pl - TUTAJ za 9 zł 

A Wy polubiłyście się z Dziką Miętą ? ;) 
Czy stawiacie na coś otulającego ? ;>
Mówcie szybciutko ! ;)

Buźka ;*

27 komentarzy:

  1. Wersja wręcz stworzona dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach mięty! Wosk byłby dla mnie idealny. Koniecznie muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam świecę na sucho, bardzo podobała mi się na wersja mięty. Taka prawdziwa, jak listki świeżej mięty z doniczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie taką miętkę widzę u siebie w kominku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślę że z miętą bym się polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydał by mi się taki energetyzujący zapach w tą szarą aurę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat za zielenią nie przepadam, ale miętę kocham! Super zapach latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, ale bardzo chętnie bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dziś kokosowo, ale chyba w kolejnym zamówieniu będzie mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za zapachem mięty akurat nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. również uwielbiam miętę (pod każdą postacią) i na pewno polubiłabym się z tym przyjemniaczkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że na lato zapach bylby w sam raz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na sucho mnie nie zauroczył, ale może go kupię i dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze po Twoich postach mam ochotę rozpalić swoje woski, których już mam ledwo co.
    Coś mi się wydaje, że będę musiała zrobić spore zapasy jak będę w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach mięty! Ale chyba wolę zwykły olejek eteryczny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię mięty akurat ; nawet w paście do zębów nie znoszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że bardzo jestem ciekawa jak może pachnieć miętą w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię miętę ale nie w woskach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię zapach mięty... ciekawe czy spodobałby mi się w wosku... :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mialam jeszcze zielonego wosku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję, że ten zapach by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam za entuzjazm wobec mięty :D Mi kojarzy się wyłącznie z herbatkami na ból brzucha.. kiepska sprawka :D Ale za to komary podobno mięta odstrasza skutecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam jeszcze wosku, co najwyżej świeczki zapachowe które wprost uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakoś mnie nie przekonuje ta mięta :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.