środa, 26 kwietnia 2017

L-biotica Biovax Złote algi & Kawior.

Hej ;)

Wiecie, że kocham Środy ! Tą wyjątkowo ! Nie ma nic cudowniejszego dla kobiety jak oddanie się w ręce drugiej kobiety, która zna się na rzeczy ! Tak tak, dziś po południe spędzam u Kosmetyczki ♥ Nie ma to jak się troszkę porozpieszczać! :) Też lubicie takie po południa ? ;) 
Ja pędzę do pracy a Was zostawiam z włosowym duetem, i to jakim ! 

L'biotica Biovax - Intensywnie regenerujący szampon & maseczka do włosów . Złote algi & kawior. 



" Ekstrakt z Kawioru – bogactwo składników odżywczych zamkniętych w czarnych perełkach kawioru sprawia, że składnik ten wszechstronnie działa na włosy. Dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni je przed utratą koloru i zachowuje ich młodość. Aminokwasy i lipidy kontrolują poziom nawilżenia włosów i wygładzają ich powierzchnię, dodając im szlachetnego połysku.

Złote Algi – obfitujące w białka, witaminy i minerały algi morskie stanowią przebogate źródło składników nawilżających i wzmacniających włosy. Złote algi z rodzaju Laminaria wykazują silną aktywność przeciwko promieniowaniu UV, chroniąc włosy przed fotostarzeniem."





Szampon zamknięty jest w eleganckiej czarnej tubce ze złotymi napisami. Wizualnie skradł moje serce, lubię takie piękne i eleganckie opakowania kosmetyków . Opakowanie jest zamykane na klik ! Mogłabym się jedynie przyczepić do nieco małej dziurki - co wydłuża czas wydobycia szamponu z opakowania ! Szampon bardzo dobrze się pieni. Włosy po umyciu są idealnie oczyszczone, radzi sobie świetnie również z olejami . Wydaje mi się, że przedłuża świeżość włosów, zwykle myję włosy co dwa dni, po używaniu szamponu mogę pozwolić sobie na mycie co 3 dni !
Szampon kosztuje ok.18 zł /  200 ml - TUTAJ

  L'biotica Biovax  - Intensywnie regenerująca Maseczka do włosów.



Szamponu używam razem z maską ( zawsze w duecie ! ) Więc wszelkie uzyskane efekty są efektem obu kosmetyków ;) Opakowanie maski jest bardzo zgrabne i eleganckie. Maskę trzymam około 5 a czasami gdy mam więcej czasu to do 20 minut. Maska jest bardzo gęsta, więc za tym idzie wydajność maseczki - która jest genialna ;)


Maska genialne nawilża włosy ! Są po jej użyciu miękkie w dotyku, lejące przez palce - co wręcz uwielbiam ♥ Kondycja moich włosów znacznie się poprawiła podczas używania tego duetu. Stały się sprężyste, zdrowe, pełne blasku. Wydaje mi się, że mój blond kolorek został delikatnie podbity i cudownie wyglądają  ! ;) Szczególnie w blasku słoneczka ;) Końcówki włosów dostały potężną dawkę nawilżenia i nawet one wyglądają zdrowo i cudownie, a nie wykręcają się na wszystkie strony - jak to czasami mają w zwyczaju ;D 
Maseczka kosztuje ok. 17,99 zł / 125 ml  TUTAJ

Jestem oczarowana tym duetem ;) Moje włosy pokochały te kosmetyki i myślę że jest to początek długiej pięknej przygody z tą marką ; )
A Wy znacie Biovax ? L'biotica ? 
Która seria przypadła Wam do gustu najbardziej ;>
Ja mam chrapkę na Białe Trufle i Orchideę ♥ 

Cudownej Środy kochani ;*
Buziaki

43 komentarze:

  1. Ja mam teraz z tej czerwonej serii, która bosko pachnie:) a ten duet mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej serii nie znam, ale bardzo mnie zachęciła Twoja opinia :) Fajne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się. Obciachałam włosy w celu regenracji, także taka kuracja to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. obecnie testuję ich krem i maskę z opuncji figowej :-) ich oleokremy są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty tej firmy, miałam już maski i odżywki i oleokremy super się u mnie sprawdzają ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No brzmi świetnie :) ja to marzę o tej nowej serii z opuncją zdaje się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę jakąś poznać, sporo o nich dobrego czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź ty..... Się zamień ze mną :P też bym chciała mieć pieszczotliwe środy :P aby ktoś mi dogodził :) oddam się w dobre ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy by pomogły coś na moje codzienne mycie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu bardzo dużo produktów od nich miałam, ale jakoś już mnie nie ciągną ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ostatnio słychać o tej firmie i faktycznie zaczyna kusić, zarówno opakowaniem jak i ceną chyba się skuszę na przetestowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą firmę!


    zapraszam do mnie


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. To brzmi bardzo zachęcająco ;) Kiedyś możliwe że się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej wersji jeszcze nie miałam niestety :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tą maskę i niestety, ale u mnie się nie sprawdziła. Generalnie strasznie przyciąga wzrok - jej złota zawartość i eleganckie opakowanie to coś co my kobiety lubimy najbardziej :) ale niestety maska nie zrobiła nic specjalnego z moimi włosami i denerwował mnie czas jej aplikacji - 15 minut to dla mnie zdecydowanie za długo :p polubiłam za to ostatnio Kallos'a Keratynowego, fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię maseczki do włosów z BioVaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam możliwości próbować tych produktów Biovax, często można je teraz spotkać na blogach i zazwyczaj opinie są pozytywne, ale moje włosy ostatnio przysparzają mi problemów, więc szampon musi być leczniczy.. ewentualnie maskę/odżywkę mogę używać inną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty Biovax znam i lubię ale tej serii jeszcze nie miałam. Mam na nią wielką chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam nic do tej marki ale efektów WOW u mnie nie robi ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo pochlebnych opinii słyszałam o tych produktach, ale sama jeszcze ich nie używałam ;) może kiedyś się skuszę ;) zwłaszcza za taką cenę warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mnie kusi ta seria, zresztą tak samo jak w przypadku opuncji! Muszę się w końcu na nią skusić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marka jest bardzo popularna w blogosferze. Mam jedną odżywkę w zapasach. Mam nadzieję, że da u mnie satysfakcjonujące efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta maska moich włosów nie chciała nawilżać :/ Dobrze, że u Ciebie sprawdziła się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Średnio u mnie sprawdzają się ich produkty, ale może akurat ta seria byłaby dla nich fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie dni to i ja bardzo lubię i nie mogę się ich doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szampon miałam, ale niestety nie byłam z niego zadowolona. :( Maski nie próbowałam, ale miałam inną wersję (różową o ile dobrze pamiętam) i była bardzo przyjemna. Biovax generalnie wie, jak dbać o nasze włosy - uwielbiam ich Oleokremy! <3

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tej serii, ale maska w złotym opakowaniu się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele osób chwali tą serie ;) Więc będę musiała ją wypróbować.


    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale kusisz ;) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ma ciekawą konsystencję i kolor. ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Koniecznie muszę je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś miałam jakąś maskę z Biovax ale była bardzo średnia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię tę maskę. Akurat ten produkt Biovaxa dobrze się dopasował do moich włosów i cała seria świetnie się sprawdza u mnie. Cieszę się, że u Ciebie też jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ta linia to coś dla mnie , przypomina mi czarnego gliss kura

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam tego wariantu, ale obecnie testuję nowość z opuncją i mango :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś uwielbiałam Biovaxy, a ostatnio trochę je zaniedbałam... Chyba muszę wrócić do ich stosowania, bo mam ochotę na czarną i białą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Używałam tej maski dość nie dawno i muszę przyznać, że była bardzo fajna ;-) Chyba do niej wrócę!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.