czwartek, 20 kwietnia 2017

Pomadki Rimmel od Drogerii Estrella .

Hej ;) 

Czwartek to taki mały piątek ♥ Jutro parę godzin pracy i zapowiada się cudowny weekend ;) 
Chociaż przeglądają pogodę  to ona jakoś niespecjalnie chce się do tego przyczynić :( Miejmy nadzieję, że się jednak namyśli i słoneczko poświeci ☼ 
Dziś post inny niż zawsze ;D
Z tego co mi się wydaje, to kolorówka po raz pierwszy pojawia się na moim blogu ;) I będzie to post o pomadkach ;) Uwielbiam podkreślać usta kolorkami , w kwestii pomadek jestem bardzo wybredna, gdyż nie każdy kolor mi pasuje - niestety !! 



Pomadka zamknięta jest w ładnym czerwonym opakowaniu.  Co jest w opakowaniach pomadek dla mnie najważniejsze ? Zamknięcie ! Często pomadki latają mi po całej torbie, i w momencie w którym są luźne to zaraz się otwierają i ustrajają moją torbę  - czego bardzo nie lubię. Tutaj zamknięcie jest bardzo solidne ! Sama się nie otworzy ! A czasami ja muszę się posiłować żeby ją otworzyć ;)



No i kolorek - gdy zobaczyłam go wcale się nie ucieszyłam ! I bardzo sceptycznie byłam do niej nastawiona ;) Gdyż nudziaki to nie kolory dla mnie ( tak do tej pory myślałam ! )


Ten nudziak mnie bardzo zaskoczył, bo na ustach wyglądał na prawdę fajnie ! Byłam tak zaskoczona tym jak wygląda na ustach , że przez parę dni żadna inna pomadka nie gościła na moich ustach tylko ta ! ♥ Jestem zachwycona trwałością tej pomadki, podczas jedzenia i picia nie ścierała się w tempie błyskawicznym ! Gdy już zaczyna się powoli ścierać to robi się to równomiernie, a nie jak to czasami bywa że zostaje nam " konturówka " z pomadki :D Jestem oczarowana ♥
Pomadkę znajdziecie TUTAJ za 19,99 zł ;) 





Ta pomadka ma znacznie mniej stabilne opakowanie. Więc muszę uważać gdzie trzymam pomadkę, bo lubi sobie się otworzyć :( Poza tym jest urocze i eleganckie.



Kolor pomadki wpasowuje się w " moje kolorki " . Lubię wyraziste kolory, a ten wpisuje się w nie niewątpliwie.  Dla mnie to taka śliweczka, dojrzała ♥ W opakowaniu jest znacznie ciemniejsza niż na ustach ;)


Kolorek piękny ! Mnie oczarował od pierwszego użycia ;) Jeżeli chodzi o trwałość to jest mniej trwały od pomadki którą opisałam wyżej. Po paru godzinach potrzebna jest poprawka.  Po jedzeniu również. Ja generalnie to jestem zjadaczem pomadek, więc tutaj musiałam co jakiś czas ją poprawiać! Cóż kolor idealny dla mnie, ale te poprawianie troszkę mniej :( Kolor jest w sumie warty tego poprawiania, ale na dłuższą metę jest to uciążliwe :( 
Pomadkę możecie kupić TUTAJ za 12,99 zł

Podsumowując to przyznam szczerze, że przygoda z tymi pomadkami była dla mnie wielkim zaskoczeniem ! Nudziak, który według mnie był dla mnie ble , okazał się dla mnie rewelacyjny ♥ śliweczka cudowna lecz troszkę mniej trwała :( 
Aczkolwiek uważam że za taką cenę warto spróbować obu, a je oraz inne cudowne kosmetyki możecie znaleźć w Drogerii Estrella .

Znacie te pomadki ? 
Lubicie ?
Jakie kolory lubicie najbardziej ? W których czujecie się najlepiej ? ;)

Buziaki ;*

41 komentarzy:

  1. Właśnie myślałam o tej pomadce Rimmel!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten nudziak jest przecudowny, uwielbiam takie!
    A ta czerwień bardzo odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie strasznie mi się podobają!! Mi trafiły się zupełnie inne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj oczarowały mnie te kolorki, chciałabym jje mieć haha :D Ostatnio zauważyłam,że pomadki potrafią uzależniać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomadki. Pierwszy kolorek najbardziej mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor pierwszej pomadki bardziej by mi pasował, ale za to druga robi oszałamiające wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak wyglądają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pomadke z Rimmel jednak troszkę jaśniejszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie miałam chyba nigdy żadnego Rimmela na ustach...;p Śliweczka odważna, ale pewnie bardziej skusiłbym się na to nude;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te kolorki i masz przepiękny kolor na paznokciach :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię pomadki z Rimmel :) tych kolorków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nudziak boski. Mi trafiła się czerwona, ktòrej nie lubię 😣

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcienie mają ładne, choć chyba druga bardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą czerwoną wersje i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne, choć nie moje kolory, za to pazurki bardzo w moim klimacie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nudziak ma naprawdę ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pomadki od Rimmel ;) od lat to jedne z moich ulubionych ;) piękne kolory wybrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardziej spodobała mi się druga. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Rimmel - 120 to zdecydowanie mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam tych pomadek ale ten pierwszy kolor zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnej nie miałam, ale ten drugi kolorek super <3
    Mi ostatnio towarzyszy Oriflame Colourbox Soft Burgundy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie umiem siebie wyobrazić w żadnym kolorku ;p ale z drugiej strony sporadycznie maluję usta, więc i dużej kolekcji pomadek nie mam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten brąz to nie mój kolor, ale mam matową czerwień i lubimy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadek tej firmy jeszcze nie miałam - jedynie błyszczyki :) Cudne odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie ostatnio tylko deszcz za oknem. Było tak ładnie długi czas, a tu proszę. Aż się z domu nie chce wychodzić.

    Ja lubię wszystkie pomadki i wszystkie odcienie. Uwielbiam improwizować i testować

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna ta śliweczka :) ja sama lubuję się w brudnych różach od kilku miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety zupełnie nie moje kolorki... Ale drogerie Estrella bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. burgundowa pomadka wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie mi się podobają, pierwsza na co dzień, a druga na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba kolory świetne. Też nie lubię jak pomadka się otwiera i brudzi wszystko w torebce

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.