sobota, 8 kwietnia 2017

Rozdanie z kosmetykami Joico

Hej ;) 

Przy pięknej Sobocie postanowiłam Was na szybko rozpieścić ! :) 
Tak jak obiecałam pojawia się nowe rozdanie ! :) 
Tym razem z kosmetykami JOICO Polska  ! :)
Powiem szczerze, że poznałam je dopiero na spotkaniu Blogerek z Okazji Dnia Kobiet, wcześniej tylko o nich czytałam ;) 
Tak się złożyło, że jeden zestaw dostałam aby zrobić Rozdanie ;) 
Lubię dzielić się tym co jest dobre, a to bez wątpienia jest bardzo dobre ! :) 
Sama posiadam ten zestaw ( niedługo pojawi się na pewno recenzja ! ) i z jeszcze ogromniejszą radością robię te rozdanie ! ♥


Zasady są jak zwykle proste i banalne ! ;) 
Tym razem jest obowiązkowy punkt ! ;) 

1. Polajkować FB Joico Polska - TUTAJ   ( 1 los )
Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną : 
2. Zostać obserwatorem mojego bloga ( + 2 losy ) 
3. Zaobserwować moje IG - TUTAJ ( + 3 losy ) 
4. Dodać banner z odnośnikiem do rozdania  ( +  4 losy ) 
Standardowo chciałabym obdarować moich czytelników dodatkowym losem :
5. Osoby, które obserwowały mój blog przed rozdaniem ( + 1 los ) 

Razem możecie zdobyć 10 punktów ; ) A jeżeli osoby obserwujące obecnie mój blog 11 punktów ;) 
Proszę o podanie w formularzu swojego adresu e-mail - jest on tylko dla mnie, nie wykorzystuję go do niczego ;) Po prostu jest mi potrzebny do weryfikacji zwycięzcy ! ;) ( przy ostatnim rozdaniu z Balea , zgłosiły się do mnie trzy Olgi ...... zażenowała mnie ta sytuacja bardzo :( ) . 

Kochani zapraszam do zabawy ! :*




Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga suchockapaula
2. Sponsorem nagród jest firma Joico Polska
3. Konkurs trwa od 08.04.2017 do 08.05.2017 do godz. 23:59. Po tej godzinie zgłoszenia nie będą uwzględniane..
4. Nagrodą jest zestaw kosmetyków Joico Polska ,otrzymanych do rozdania dla Was na spotkaniu Białostockich blogerek z Okazji Dnia Kobiet.
5. Konkurs wygrywa 1 osoba.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia rozdania.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz .
8. Jeżeli w przeciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy dane adresowe nie będą wysłane na mój adres e-mail, zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.
9. Nagroda zostaje wysłana w przeciągu 4 dni roboczych od otrzymania danych do wysłania.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
11. Rozdanie nie odbędzie się gdy nie przystąpi do udziału minimum 35 osób.
12. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
13. Do konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
Życzę wszystkim powodzenia :*

Ściskam i całuję na cudowny weekend ;*

27 komentarzy:

  1. Wzięłam udział ;) PS Masz mały błąd w regulaminie ;) 2 razy jest 8.04 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział bo ich produkty chciałam już dawno przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, dlatego chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz z rozpieszczaniem czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ♥ Gdybym mogła każdego z osobna bym obdarowała czymś fajnym ! :D

      Usuń
  5. Na razie mam za duże zapasy, więc daję szansę innym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagrody :) Z chęcią biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :D (mam nadzieję, że już wcześniej nie wysłałam zgłoszenia... pamięć już nie ta :P)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.