wtorek, 11 kwietnia 2017

Coastal Living nie tylko o poranku ;)

Hej ;) 

Dziś przygotowałam dla Was post zapachowy ♥ Powoli kończy się mój ukochany okres, w którym paliłam non stop ♥ Gdy zbliża się Wiosna i Lato to zwykle nie spędzam wieczorów w domku więc i palenia jest coraz mniej ;) Ale ten zapach spisuje się idealnie nawet w letnie wieczory ! ;)





Wosk jest w kształcie tarty, jak wszystkie woski Yankee Candle, zamknięty w foli. Z piękną i niezwykle kuszącą naklejką. W pierwszej kolejności chwycił mnie za serce swoim kolorem - uwielbiam takie kolorki




Producent mówi że zapach wosku to słodko-słona mieszkanka zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą. A co ja czuję ? W pierwszej chwili uderza we mnie zapach poranku na plaży ! Tak tak, czuję lekką morską bryzę, o jeszcze chłodnym ale przyjemnym poranku. Później gdy Kasia napisała mi że ona czuje tam cukierki Ice to faktycznie są one tam wyczuwalne ! :D  Dla mnie jest to wosk ciężki do opisania i sprecyzowania zapachu - poranek na plaży, faktycznie wyczuwalne cukierki Ice . Za każdym razem tak na prawdę czuję coś innego ;) I za każdym razem zakochuję się na nowo w tym wosku !




Wosk jest bardzo aromatyczny, ale nie jest to przytłaczające ani przyprawiające o ból głowy. Zapach rozbiega się po mieszkaniu i rozpieszcza domowników zapachem. Po wywietrzeniu mieszkania zapach czuć dalej w zakątkach pokoi. Jestem niezwykle zauroczona tym zapachem i jest wielka miłość ♥
Wosk znajdziecie na goodies.pl  TUTAJ 

Znacie ten zapach ? 
Czy przypadł Wam do gustu ;> 
A czym pachnie Wasz Wtorek ;>

Ściskam i całuję ;* 

45 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, sama rzadko kiedy używam wosków, częściej są to olejki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorobiłam się kominka, ale ciągle odpalić go nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, ale lubię takie ,,pachniacze", więc chętnie sprawdzę, czy dla mnie zapach jest odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i również go opisałam na blogu. U mnie w kominku króluje teraz sunset breeze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się już sam odcień tego wosku, będę musiała go wypróbować. Jestem ciekawa czy też poczuję w nim poranek na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę kupić<3 uwielbiam takie cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  7. tego zapaszku jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie:). Zapachy, woski, świeczki - mam odwyk. Przedawkowałam i teraz omijam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno go kupiłam i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa zapachu :) Pewnie jak wykończę obecne woski to się na ten skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam teraz przerwę od wosków, coś mi przeszkadzają zapachy..

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor faktycznie ma piękny <3 wosku YC co prawdę nie mam, ale chyba dzisiaj zapalę w kominku :D przyda się odrobina relaksu w ten szary dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem okropnie do tyłu z woskami YC :D Zaciekawiłaś mnie tym Coastal Living, dopisuję go do listy "do wypróbowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ma tak śliczny że dla samego wyglądu mogłabym go wypróbować :) bluzeczka w takim kolorku byłaby fajna :D czasami sama mam problem z opisaniem zapachu bo za każdym razem czuję coś innego :D ale kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale powąchałabym z przyjemnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda, więc pewnie też pachnie pięknie ;) Ciekawa jestem tego zapachu.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach jest dla mnie bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O to może być ciekawe. Uwielbiam zapach cukierków lodowych, więc jeśli je przypomina to to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałoby mi się nadrobić woskowe zaległości, ale mam tyle wosków, że chyba na razie mogę tylko pomarzyć :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor super i zapach też powinien mi się spodobać! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor mi się podoba, ale zapachu nie miałam jeszcze :)
    przy najbliższym zamówieniu wybiorę go :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor ma super i zapach pewnie też by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor mi się podoba oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. własnie muszę uzupełnić woski o jakieś letnie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj jak ja nie lubię cukieracòw Ice 😑

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakiś czas temu miałam fazę na woski i inne zapaszki i co wieczór paliłam je w pokoju. Ostatnio coś zapomniałam o tym rytuale i muszę do niego wrócić :D Przydadzą mi się woski jak ten, coś bardziej wiosenno-letniego :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm brzmi kusząco, ja teraz jaram się aloesem :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Latem też mniej palę wosków, tego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba przyznać że kolorek jest obłędny ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam wszystko co ładnie pachnie <3 i "zasmrodziłabym" tym cały dom bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tego zapachu, ale ostatnio mam ciągle ochotę na słodkie wonie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie mnie kusi wosk i ten kolor! :))

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.