piątek, 3 marca 2017

Soczysta brzoskwinia ♥

Hej ! ;)

Piątek, piąteczek, piątunio ♥ Ten tydzień był niezwykle zwariowany dla mnie ! Wiecznie w biegu ! Wiecznie w pół gwizdka ! Ale lubię takie tygodnie ! W których biegam jak szalona ! ;) A do tego przez większość tygodnia pogoda na prawdę dopisywała ;) Rozpieszczała nas słońcem i wiosenną pogodą :) ☼ Kocham ten czas, gdy wszystko budzi się do życia ;) Początek wiosny to idealny czas na oczyszczanie ! ;) Otoczenia, domu, siebie ♥ Kocham ten czas ;) I z niecierpliwością czekam na ten czas w którym schowam wszystkie zimowe rzeczy ! Zrobię czystkę w garderobie i innych rzeczach ;) Cudowny czas ;D 
A ostatnie wieczory umilał mi pewien zapach ! ;) Który jeszcze bardziej pchał mnie ku wiośnie ♥



Wosk klasycznie - w kształcie tarty ! W pięknym brzoskwiniowym kolorku ;) Na naklejce widzimy piękne, soczyste brzoskwinki ♥ Jak tylko kupiłam ten wosk od razu zachciało mi się moich kochanych brzoskwiń



Gdy pierwszy raz powąchałam ten wosk na sucho - czułam że będzie to miłość ♥ 
Czy jest ? 
Gdy tylko odpaliłam wosk, poczułam się jakbym leżała na łące, koło której jest sad brzoskwiniowy ! 
Najpierw doszedł do mnie słodki zapach, bardzo otulający ! Później stopniowo czułam aromaty brzoskwiń ! Które rozchodziły się idealnie po całym mieszkaniu. Każdy jego zakamarek pachniał cudownie ! ;) ♥ Wieczory z tym zapachem są idealne !



Jest to mocno aromatyczny zapach - i przyznam szczerze że kawałek, który ułamałam był za duży ;) Na prawdę wystarczy odrobinę by rozkoszować się pięknym zapachem słonecznych brzoskwiń ♥ 
Zapach jest bardzo trwały, długo, długo po zgaszeniu czuć go w powietrzu !
Pokuszę się o stwierdzenie że jest on wyczuwalny jeszcze rano ♥ 
Dla mnie cudowny zapach ! Jest wielka miłość !
Pragnę taką świecę ♥ 
Możecie znaleźć ten wosk na goodies.pl --> TUTAJ <--

A Wy co teraz palicie ? 
Między jakimi zapachami jest u Was miłość ? :)

42 komentarze:

  1. Nie przepadam za zapachem brzoskwiń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i uważam podobnie, zakochana w nim po uczy ;) moc faktycznie dobra, wystarczy go odrobina i tak pachnie kilka razy odpalany w kominku.
    Ale jest taki soczysty..i uwielbiam brzoskwinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham woski i wciąż szukam nowych zapachów, a teraz ten będzie kolejny do listy zakupów bo uwielbiam brzoskwinie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zapach :) ostatnio jak widzialas zdenkowałam dużą świecę,mam jeszcze w zapasie średnią. Lubię bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świece i woski ! ;) zapewne ten zapach jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja teraz palę Garden by the Sea - Wosk przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo rzadko palę owocowe zapachy, sama nie wiem czemu :O :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś idealnego dla mnie jeszcze ma taki piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypaliłam już cały wosk i muszę stwierdzić, że baaardzo słodka jest ta brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączyłam do grona wielbicielek wosków zapachowych :) Tego jeszcze nie miałam, ale z pewnością kiedyś się u mnie pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten zapach jednak jeszcze nie paliłam, u mnie teraz pali się zapach wiciokrzewu w którym jestem zakochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten wosk, ale jeszcze nie paliłam -na sucho pachnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach brzoskwini to to co lubię. Aż poczułam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chętnie powąchałabym już prawdziwą brzoskwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze pokazujesz takie fajne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie kupowałam takich wosków ale jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego wosku jeszcze, ale jak tylko będe na stoisku to na pewno go powącham! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat wczoraj przyszła do mnie przesyłka z woskami i też sobie taki zamówiłam, pachnie cudownie! <33
    Zapraszam ;** http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czekam aż będę mogła wskoczyć w trampki :D
    Zapach raczej nie dla mnie. Jakoś zraziłam się do zapachu brzoskwini po jednym kremie do rąk...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię owocowe zapachy 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę się wybrać po jakiś wiosenny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm sama nie wiem czy jest to zapach dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeej! :) Chyba również skuszę się na zamówienie :) Uwielbiam zapach owoców, a brzoskwiń to już w ogóle! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojjjj napewno pachnie wspaniale ! Kocham brzoskwiniowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, chciałabym go mieć u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś dla mnie, uwielbiam takie zapachy.;)

    Ps. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawsze odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego zapachu, ale na pewno jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam jeszcze do czynienia z tym woskiem, ale mam nadzieję, że kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba się nie przekonam do wosków... wolę świeczki i to tylko te, które zrobię sama. ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. ale mi narobiłaś ochoty na zapalenie w kominku! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. To musi być ładny zapach, szkoda, że nie możemy go obwąchać online :) My lubimy najbardziej właśnie te do schrupania (jedzeniowe), bośmy myszy łakomczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam woski Yankee Candle <3 Ten zapach musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.