poniedziałek, 6 marca 2017

Spotkanie Podlaskich Blogerek z Okazji Dnia Kobiet ♥

Hej ;) 

Klikajcie na Seana , głośniki na full ♥ Do tego kawusia i zapraszam do czytania ;) I oglądania ;) Troszkę tego będzie ! Ale mam nadzieję że Was nie zanudzę ! :*



Pewnej pięknej słonecznej soboty, a mianowicie 4 marca odbyło się Spotkanie Podlaskich Blogerek z okazji Dnia Kobiet ;) 
Przyznajcie, że jest to piękne święto i trzeba je celebrować ! Ale nie tylko z naszymi ukochanymi ! Przecież można z koleżankami po fachu ;)) 
Tak się składa, że spotkanie miałam przyjemność organizować z Martyną :* 
Jest to moje drugie spotkanie, które miałam przyjemność organizować ;) I w sumie jest to moje rocznicowe spotkanie ;) Gdyż równo 2 lata temu organizowałam spotkanie z Ewą, również z okazji Dnia Kobiet ;) 

Spotkanie odbyło się w Restauracji Głodny Wilk
Restauracja znajduje się na ulicy Sienkiewicza 58 .
Jest to niezwykle klimatyczne miejsce, i gdy tylko przekroczyłam próg od razu się w nim zakochałam ;) 
Ciepłe wnętrze lokalu biło od wejścia !

 





I to dosłownie ! Bo od razu moim oczom ukazał się kominek ♥ Uwielbiam skrzeczenie kominków ! 




Lokal jest subtelnie podzielony na parę pomieszczeń ; ) Na górze jest spora sala z kącikiem dla dzieci ! ;) Więc i mamusie mogą wskoczyć na pyszną kawkę z maluchem ! ;) Na dole zaś są dwie sale, jedna z nich jest bardziej intymna i właśnie tam odbyło się nasze spotkanko ;) 

Byłyśmy leciutko schowane, co dawało nam poczucie intymności i swobody ;) 
Żadne ciekawskie buźki nie spoglądały na nas z zaciekawieniem ;) 
A my mogłyśmy oddać się rozmowom ! ;) 

W spotkaniu uczestniczyło 10 blogerek ;) 

1.    Magda - swiat-blanki.blogspot.com
2.    Magdalena - w-sekrecie.pl
3.    Olga - kosmetykipanidomu.pl
4.    Magda - mm-world-of-women.blogspot.com
5.   Anna -  szantelka.com.pl/
6.    Bogna - bognyprogram.blogspot.com
7.    Martyna - http://maartysia.blogspot.com
8.    Kasia - double-identity.blogspot.com
9. Patrycja - gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

I ja ;) 

Każdemu naszemu spotkaniu towarzyszy szczytny cel ;) Tym razem
Wspierałyśmy „ Asstowarzyszenie obrońców zwierząt „ ;)
 Pamiętajmy, że pomoc zwierzakom ważna jest nie tylko zimą ! ;) Każda chwila jest idealna by je dokarmić ;) 
Okazało się że Podlaskie Blogerki mają ogromne serca ! 
I udało nam się nazbierać prawie 100 kg karmy ! 
Ale to nie wszystko ! 
Sklep Zoo-Cel dołączył się do naszej akcji *-*  I prócz karmy podarował pupilom obroże  i inne smakołyki ; ) 















Panowie ze Stowarzyszenia to straszni siłacze i bardzo sprawnie uporali się z noszeniem tych jakże ciężkich worków !! :) Serdecznie dziękujemy ;)


Większość z Nas zna się już od wielu pięknych lat, ale  staramy się by na spotkaniach pojawiały się nowe twarze ;) 
Ale dla formalności oraz cudownej pamiątki ( ja mam z każdego spotkania ! A na oficjalnych spotkaniach byłam już chyba z 8 razy ? ( dobrze liczę ? ) pojawiły się na stołach przypinki od PinkiPrzypinki ♥ ♥

Na każdej przypince było wielkie urocze serce ♥♥ Imię i nazwa bloga ! :) 
Na stronie prócz uroczych gotowych szablonów możemy stworzyć własny wzór naszej przypinki ! Ale to nie wszystko prócz tego znajdziemy tam Magnesy Pamiątkowe, Magnesy Reklamowe, a nawet Czyściki do telefonów



Nasze spotkanie rozpoczęło się od kawusi, którą poczęstował nas Głodny Wilk na swój koszt ;) 




Pyszne Latte z mini 
cias
te
czkiem
 









Rozmowom nie było końca ;) A między tymi rozmowami a kawusią zamówiłyśmy sobie coś dla brzuszka ;) 
 Ja wybrałam sobie Chicken Burgera ! ;) 


 
 Zanim się obejrzałyśmy, talerze z jedzonkiem już stały przed nami ! ;) 
 A chwilę później talerze były już puste ! A brzuszki pełne ♥ ;) 
Chwilę po zjedzeniu, pojawiła się pierwsza niespodzianka ! 
A tą niespodzianką była Gosia ;) Która miała nas zapoznać z firmą Joico ;) Przyznaję się bez bicia, że firma była dla mnie bardzo mało znana. Czytałam parę razy o niej na blogach koleżanek po fachu, ale osobiście nie miałam przyjemności jej poznać. Tak więc bardzo czekałam na prezentację Gosi, bo byłam niezwykle ciekawa ;) I nie sądziłam że Joico w swojej ofercie jest tak rozbudowane ! Ale po kolei ! ;) 


  
Gosia gdy tylko weszła rozjaśniła całe pomieszczenie ! Znacie ten typ ludzi, którzy wchodzą gdzieś i od razu słońce świeci jaśniej ? ;) To Gosia jest takim kolorowym typem człowieka ;) Uśmiechnięta, barwna i niezwykle kompetentna osoba ;)
Opowiada o swojej pracy i pasji z takim przejęciem, z taką radością że aż chce jej się słuchać !
Na samym początku swojej prezentacji opowiadała nam o JOICO K-PAK HAIR REPAIR SYSTEM - PROFESJONALNY ZABIEG REKONSTRUKCJI WŁOSÓW.  Zabieg ten przeznaczony jest dla każdego typu włosów ! Więc każda z nas może się nim rozpieścić ;) Jest to zabieg wykonywany w czterech krokach :
1. Pierwszy krok polega na oczyszczeniu !
2. Drugi krok to wygładzenie !
3. Trzeci krok to rekonstrukcja - odbudowuje oraz naprawia strukturę naszych włosów.
4. Krok czwarty - ostatni to doskonałe nawilżenie włosów !
Wszystkie byłyśmy zachwycone opowieścią i efektami jakie uzyskuje się podczas tego zabiegu, a Gosia zrobiła nam taką niespodziankę , że zaprosiła każdą z nas do swojego salonu Day Spa Małgorzata Bartosiewicz  , na właśnie ten zabieg ! ;)



Dziękujemy Gosiu :*
Po opowieściach o zabiegu przyszedł czas na wszystkie nowostki i nie tylko ! ;)



Osobiście zachwyciły mnie te kolorowe i pięknie pachnące cuda ♥
Jestem blondynką więc balance blue skradł moje serce !
Ale truskaweczka pokusiła mnie ze względu na .... możliwość uzyskania truskawkowego odcienia ! ;) Mniam !
Zbliża się piękny wiosenny czas ! Czasz szaleństwa , nie uważacie ? ;)
A co wy na to by ożywić swoją fryzurę odrobiną koloru ?



Ja stawiam na zielony !



Taak jak się spodziewałam mój Luby był przerażony tym kolorem ;D I pierwsze jego pytanie które padło gdy mnie zobaczył " Czy to się zmyje od razu ? " ;D hihi
Jest to cudowny spray, który ożywi nam fryzurkę, a już po jednym myciu znika - przyznam, że odrobinę się obawiałam, że może zostać jakiś "ślad" ale nic z tych rzeczy ! Po umyciu nie ma po nim śladu : )
Ale to nie był koniec niespodzianek przygotowanych przez Gosię i firmę JOICO Polska ;)
Każda z nas dostała cudowną torebeczkę z jeszcze cudowniejszą zawartością ;)



Jak widzicie uśmiechnięte buźki ! ;) Nasze i Gosi ! Uśmiechom nie było końca ;)
Po wyczerpującej prezentacji przyszedł czas na kawałeczek słodkości, na którą również zaprosiłyśmy Gosię , w ramach za poświęcony swój czas oraz przekazanie nam wielu ciekawych informacji ! ;)
Serniczek jest kolejnym prezentem dla nas od Restauracji Głodny Wilk ;)



Ja żarłok już pokazuję Wam nadgryziony sernik ! Ale powiem Wam coś w tajemnicy ! Nie cierpię serników ! ;( To jest jedyne ciasto którego nie lubię.... a To ? To jest jakaś poezja ! ♥
Po prostu każdy kęs tego cuda to niebo ! Zdradzę Wam w kolejnej tajemnicy że to najlepsze ciasto jakie jadłam !!!! I jeszcze Wam powiem, że czuję że na zbliżające się Święta zamówię w Głodnym Wilku całą blachę ♥ Bo można ! Już wypytałam !! :D

Po pysznym kawałku ciasta  niestety nastała ta smutna chwila,  w której Gosia już od nas uciekała ; (
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za tą cudowną wizytę ;)
Zarówno cudownej Gosi, jak i dla Pani Aleksandry z JOICO za upominki ;)

Ale to nie koniec naszego spotkania ! ;) Absolutnie !!!
Z racji tego że wiemy że dziewczyny mają dobre serca ! I wiedziałyśmy że nie zawiodą pod względem akcji charytatywnej  ! Postanowiłyśmy im za to podziękować  ;) Udało nam się pozyskać sponsorów, którzy chętnie przekazali naszym cudownym dziewczynom upominki ;)



Gdy tylko dziewczyny weszły na spotkanie , na stołach czekały na nie małe niespodzianki iście w klimacie Dnia Kobiet od Freedom Makeup Polska
A jak już jesteśmy przy MakeUp Revolution, nie mogłabym nie pokazać chodzącej reklamy tej firmy ! 

Bogna zachwycona paletką, pięknie ją zaprezentowała ! ♥ Radość widać w jej oczach ! :)







Drogeria Estrella - FB









Selfie Project - FB 



Eveline - FB










Nails Company





7th heaven  - FB - Instagram



Verona 
 Vianek
Indigo
Sensilis- FB
Abacosun - FB











Lavera - FB








Essence



Catrice






Bispol - FB




SheFoot




Cd kosmetyki - FB 





 












 Ducray













A Derma













Biofemina FB









Resibo



POSE - FB

 














Po krótce pokazałam Wam paczuszki, które każda z Nas otrzymała ;)
 Wszystkim sponsorom serdecznie dziękuję za podarowanie Nam tych cudownych paczuszek ;) 



Ale to też jeszcze nie jest koniec ! :)
Bo jak obchodzić Dzień Kobiet to koniecznie z Tortem !



A Torcik został zrobiony przez Cukiernia słodka dama ♥ 



Ania z Magdą chyba najbardziej cieszyły się na pojawienie tego malutkiego różowego słodkiego cuda ♥ ;D
No dobra ja cieszyłam się najbardziej ! Bo jestem słodziakożercą :D mniami :D

Kochani i to by było na tyle ;)) 
Mam nadzieję że dotrwałyście do samego końca ;) 
Jeżeli są tu jakieś Podlasianki to piszcie koniecznie ! ;)) Fajnie by było gdyby na kolejnym spotkaniu pojawiły się nowe osoby ♥ 
Ściskam Was i całuję !! :) 


106 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne spotkanie !! :) dziękuje kochane ze mogłam w nim uczestniczyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za przybycie ;) I cudownie że grono Podlaskich blogerek się powiększa ♥

      Usuń
  2. Moje pierwsze i najwspanialsze spotkanie. Dziewczyny, jesteście the best :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podobało ;* Pierwsze i na pewno nie ostatnie ;*

      Usuń
  3. Taak Gosia zdecydowanie skradła moje serce! I włosami i swoją osobowością :) przebojowa, ale nie bijąca tym po oczach! Mnóstwo subtelności! Cudnie było! Dziękuję raz jeszcze! :* do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie brawa za szczytny cel kochane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze naszym spotkaniom towarzyszy szczytny cel ;)) Jak nie zakrętki to wspierałyśmy placówkę Domu dziecka, jak nie schroniska to stowarzyszenia ;) To jest własnie fajne że prócz tego że spotykamy się poplotkować, to dzięki tym spotkaniom sprawiamy komuś uśmiech - albo ew. pełne brzuszki ! :D

      Usuń
  5. Musiało być świetnie! Żałuję, że nie mogłam uczestniczyć razem z Wami. Może następnym razem się uda, chyba, że wybierzemy się kiedyś same na kawę :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co czekać do następnego spotkania ! Kawka zawsze miło widziana ;) My z wieloma dziewczynami spotykamy się na co dzień ;) Nie czekamy na spotkania - bo po co, jeżeli można poplotkować przy kawusi ! ;) Buziak

      Usuń
    2. Oo potwierdzam ☕🍰 ploteczki przy kawusi Bezcenne 🐸

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To prawda ;) Każde spotkanie pozostawia coś nowego ;)

      Usuń
  7. Świetnie że mogłyście spotkać się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spotkanie - bardzo mi się podoba lokal 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lokal i moje serce skradł ;D Na pewno będę tam stałym gościem ;D

      Usuń
  9. Widać, że było cudnie i świetny cel. Brawo ;)
    Ja również byłam na spotkaniu blogerek w sobotę i bawiłam się świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastycznie ! :* Musisz kiedyś wpaść na nasze spotkanko :*

      Usuń
  10. świetne spotkanie, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć - trzeba nas odwiedzić ;)

      Usuń
  11. Super reakcja :) widać że dobrze się bawilas oby wszystko dobrze ci służyło i przyjemnych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne to Wasze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Natalka ty chyba jesteś gdzieś z okolic Olsztyna co ? ;) Może byś się kiedyś do nas wybrała ! :*

      Usuń
  14. Czytałam już relacje z tego spotkania i widać, że było naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tak doborowym towarzystwie zawsze jest super ;)

      Usuń
  15. Czyżbyś była organizatorką tego cudownego spotkania? Obecnie mieszkam w Warszawie, ale pochodzę z podlasia także chętnie bym się z Wami w przyszłości spotkała i poznała osobiście :) A Bognę znam i czekam na jej makijaż w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wraz z Martyną organizowałyśmy to spotkania ;) Zapraszamy ;) Zawsze jesteśmy otwarte na nowe buźki ;)

      Usuń
  16. 100 kg na 10 dziewczyn? Jestem pod wrażeniem 👌🏻💕

    OdpowiedzUsuń
  17. że niby Ty cieszyłaś się z tego tortu? Przypomnieć Ci jak Magda Cię zagadywała ja zjadałam macaronsa? :D haha
    Było przemiło, a jeszcze wiele przed nami :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, ze spotkanie udane :) lubię takie spotkania, można poznać wiele fajnych osób interesujących się tym samym. Niektóre znajomi zostają na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz kiedyś się wprosić do domu rodzinnego Justyny i obie musicie odwiedzić nas na spotkaniu w Białymstoku :*

      Usuń
  19. proszę jakiemiłe spotkanie i pomocne dla psiaków

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że świetne spotkanie miałyście i super, że pomogłyście psiakom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuką nie jest brać a dawać :) A my lubimy się dzielić i pomagać :*

      Usuń
  21. Widzę, że spotkanie zdecydowanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne spotkanie. Takie w mniejszych gronach pozwalają na poznanie każdej z uczestniczek i rozmowę :) A dodatkowo tort taki apetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak sympatycznie!;) I super, że dla piesków udało się uzbierać aż tyle karmy!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, udało nam się zebrać sporą ilość karmy ♥

      Usuń
  24. Spotkanie widać udane, ale jaki tort apetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W doborowym towarzystwie spotkania zawsze są udane ♥

      Usuń
  25. Ale miałyście fajnie i ten torcik piękny ;) mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojejej, kolorowy zawrót głowy :) Super są te spotkania, taka mega energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ♥ Ta energia jest na jeszcze parę dni wprzód :D hi

      Usuń
  27. O kochana, musiało być super:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Potwierdzam, sernik w Głodnym Wilku jest tak dobry, że zawsze zamieniam się w Głodną Wilczycę :D brawa za tak wielką ilość karmy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo Paulina dlaczego się na spotkanko nie zgłaszałaś skoro jesteś z Białęgostoku ?? :)

      Usuń
    2. Haha ja to taka trochę cichociemna jestem i pewnie zbyt nieśmiało się czuję w nowych grupach, temu się nie zgłaszam :D Ale może kiedyś, kto wie!

      Usuń
  29. Zazdroszczę Ci ;) ja nigdy jeszcze nie byłam na takim spotkaniu i nawet nie wiem czy w moim mieście takie organizują ;P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrosćić kochana, tylko skoro u Ciebie nie organizują w mieście to przyjechać do nas ! ;) Byłoby cudownie poznać Cię osobiście ; *

      Usuń
  30. Bardzo się cieszę, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Congratulations on your work, I love the photos!!kiss
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealny sposób na spędzenie Dnia Kobiet :) Życzę bardzo udanych testów i wyczekuję kolejnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że spotkanie bardzo się udało. Miłego testowania tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam taskie spotkania. Tymbardziej w szczytnym celu dla zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie spotkania to coś świetnego, przypuszczam że nigdy nie bedę miała okazji się na takim znaleść , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oooch, szkoda, że nie mieszkam gdzieś blisko Was. ;( Chętnie bym się z Wami spotkała.

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że spotkanie bardzo udane :-) Fajnie, że udało się pomóc pieskom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idea szczytna przy takich meetingach zawsze spoko:)

      Usuń
  38. Aż się nam na sercach robi cieplej i milej, gdy oglądamy skarby przywiezione na spotkanie blogerek dla dzieci albo zwierzaczków :) Fajne z Was dziewuszki.

    PS Jaaaaaki piękny, różowy torcik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze naszym spotkaniom towarzyszy cel charytatywny ;)) Takie z nas pomocne dziewuchy ;)

      Usuń
  39. Cudownie! Fajnie tak się spotkać i pogadać <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ PIĘKNY tort - widzę,że spotkanie się udało - musiało być na prawdę bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiało być ekstra! Aż zazdroszczę! Fajnie że umiecie wpleść w spotkania jakiś szczytny cel :) Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze naszym spotkaniom towarzyszą szczytne cele ;) Lubimy pomagać ;)

      Usuń
  42. Zazdroszczę oj zazdroszczę ;) Musiało być cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ♥ Ale nic nie stoi na przeszkodzie byś odwiedziła nas przy kolejnym spotkaniu ;)

      Usuń
    2. Kochana przy następnej okazji zapraszamy ! ♥

      Usuń
  43. Tylko pozazdrościć takiego spotkania :)
    Ja jestem blisko Podlasia :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny pomysł na spędzenie dnia kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  45. No nieee, teraz żałuję jeszcze bardziej, że nie mogłam przyjechać :( A ile super prezentów dostałyście!

    OdpowiedzUsuń
  46. WOWO! czadowe to wasze spotanie. A ja tak dawno na żadnym nie byłam :(((

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż mi się zachciało tam z Wami być :)
    Świetne i widać że udane spotkanie:) No i Wasz szczytny cel - że ja o tym nie pomyślałam podczas organizacji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana następnym razem zapraszamy ;* Byłoby cudownie Cię poznać ;)
      Oj tam następnym razem na pewno coś szczytnego wymyślisz ;*

      Usuń
  48. Uwielbiałam dostawać przypinki czy identyfikatory na takich spotkaniach, to wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.