środa, 15 marca 2017

Pachnące wieczory z Bispol ♥

Hej 
Moja ukochana środa ♥ Powiem Wam, że wyjątkowo wyczekuję tego weekendu ;) Mam nadzieję, że dopisze pogoda ♥ A ja będę mogła odpocząć po ciężkim tygodniu ! ;)
Na spotkaniu otrzymałyśmy cudownie pachnące  paczuszki od BISPOL  ♥ 
I jakoś świeczko maniaczka jako pierwsze w ogień poszły właśnie te produkty ! :)) 
I o nich chciałabym dziś opowiedzieć ;)

Na pierwszy OGIEŃ ( dosłownie! ) poszła świeczka Vanilla - którą możecie nabyć TUTAJ ;)



Świeczka jest w uroczym szklanym pojemniczku . Idealnie wpasuje się w każde wnętrze, doda nutę elegancji.  Świeca jest średniej wielkości, można ułożyć wraz z innymi świeczuszkami z nią ładną kompozycję. W moim królestwie w którym, króluje dąb sonoma, wpasowała się idealnie i dopełniała wystrój ;)   Czas palenia świecy to ok.24 godziny.



Vanilla to jeden z moich ukochanych zapachów ;) Kocham wszystko co słodkie ;) Gdy tylko otworzyłam paczuszkę ze świecą to buchło mi w twarz cudownym waniliowym zapachem ♥  
Byłam zachwycona ( mój luby niekoniecznie bo nie lubi aż takiej słodkości ! ) Więc postanowiłam w końcu ją odpalić ! :) I jak moje wrażenia po odpaleniu ? Cóż , cała słodycz uciekła , a podczas palenia po mieszkaniu roznosił się delikatny zapach wanilii, nie duszący, nie mdły, taki delikatny cudowny aromat ♥ Jest to zapach bardzo otulający, idealny na jeszcze chłodne wieczory ;)) U mnie ostatnio on królował bardzo często ♥ 

Kolejnym produktem są podgrzewacze Adrenaline, które możecie nabyć TUTAJ


Podgrzewacze służą mi jedynie do kominka, przyznam szczerze, że zawsze zaopatruję się w te bezzapachowe ;) Tym razem w moje łapki wpadły trzy opakowania podgrzewaczy zapachowych ;) 
Pierwsze z nich to Adrenaline - ciężki do określenia zapach - dla mnie jest to po prostu perfumowany podgrzewacz. Ciężko mi jest jednoznacznie określić czym pachną . Jest to przyjemny zapach, lecz przy odpaleniu bardzo słabo wyczuwalny :(

Owoce leśne, które możecie TUTAJ znaleźć . 



Kolorek podgrzewaczy jest odzwierciedleniem tego pięknego zapachu ! ;) Gdy tylko powąchałam je od razu się zakochałam ! ;) Cudowny zapach leśnych owoców ♥ Dla mnie to głownie słodkie jeżyny ♥ Malinka jest delikatnie wyczuwalna ! ;) Gdy odpaliłam te podgrzewacze jak bardzo się zdziwiłam intensywnością zapachu ♥ Cudownie rozbiegał się ten zapach po domu, wkradają się w każdy zakamarek ;) Powiem szczerze że powyciągałam świeczniki ( tak tak te ze zdjęcia ;D ) żeby ładnie się paliły i pachniały te podgrzewacze ♥ 

I ostatnia paczuszka to Pomarańcza!!! A ją znajdziecie TUTAJ



W pięknym pomarańczowym kolorku aż proszą się o odpalenie ♥ 
Zapach w pudełku był bardzo mocno intensywny, czuć pomarańczę było w całej szafce, w której trzymałam podgrzewacz♥ Po odpaleniu mogłam delektować się tym zapachem ! Piękna pomarańcza, nie czuć w tym zapachu chemii ( czego bardzo nie lubię w owocowych zapachach :( ) ♥ 
Jestem oczarowana ♥ 

Powiem szczerze, że jestem bardzo mile zaskoczona tym jak mocno aromatyczne są podgrzewacze ♥ Które ostatnie wieczory bardzo mocno mi umilały ;) A na stronie Bispol, wypatrzyłam już parę innych zapachów : czekolada musi wpaść w moje ręce ♥ Kokos i cynamon - mniam ! Kawa i jabłko z cynamonem ;D I wiele wiele innych ;)) 

Znacie produkty Bispol ? ;)
Macie swoje ulubione zapaszki ? ;)

Buziaczki ;*

61 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa ich zapachow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te podgrzewacze, choć przy paleniu tracą na mocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Pomarańcza i Owoce leśne nie straciły :D Była w ogromnym szoku że podgrzewacz może tak pachnieć :D

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy ich nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uległam nigdy modzie na woski i świece i nic takiego nie miałam, chociaż te podgrzewacze o zapachu jeżyn i pomarańczy wyglądają bardzo apetycznie i pewnie zakochałabym się w ich zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda modą, dla mnie nie ma nic przyjemniejszego wieczorem niż pozapalane pachnące świeczuszki ;) Bardzo mnie to odpręża ;) Woski też kocham ♥ Kocham jak mi dom pachnie ;)) :*

      Usuń
  5. Jeszcze ich nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też będę pisać o nich mi dogadzały w wannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wannie ;> O kurcze nie wiedziąłam że Bispol ma też wannowe umilacze ! :) Czekam Aneczko więc na wpis bo jestem bardzo ciekawa :*

      Usuń
  7. Z Bispola miałam jedną świeczkę ze względu na ładne opakowanie. Niestety folia ze szkła lekko się skurczyła i już do niczego się nie nadaje. A jeśli chodzi o jakość świeczki - zdecydowanie lepsze są z Glade by Brise :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam świece i podgrzewacze i u mnie w domu jest tego od groma! ostatnio dostałam na urodziny kolejne 4 świece Bolsius :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i bardzo często je kupuję. Uwielbiam wanilię.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszystko, co pachnące, więc myślę, że moje odczucia względem tych cudeniek byłyby takie same jak Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to wszystkie pachnące świece, świeczunie, czy woski kocham :) Znam, znam Bispol, miałam kiedyś od nich pachnący zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam do czynieni jeszcze z tą firmą, ale z całego serca mogę Ci polecić bardzo tanie a dobre(pachnące przez cały czas palenia) podgrzewacze z firmy Aril. Jest to Biedronkowa firma. Za opakowanie z 18 szt. zapłaciłam na promocji 3,99. Powiem szczerze, jestem oszołomiona ich zapachem (mam wiśnia-czekolada) pachnie to fenomenalnie. A dodatkowo wosk spala się do końca! Jeśli będziesz miała okazję, koniecznie wypróbuj te podgrzewacze, nawet do kominka! Są tego warte! :D
    Pozdrawiam Aleksandra ze Stokrotkowego Świata

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam mandarynkowe i zaskakująco mocno pachniały, jak na podgrzewacze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne kompozycje, miałam ich świecę o zapachu liczi

    OdpowiedzUsuń
  15. waniliowych apachow nie lubię, duszą mnie, ale owocowe to ja chętnie wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię je bo są tanie i dostępne na każdym kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię waniliowe świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam i nawet kupiłam mężowi pachnąca świecę na Walentynki 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta waniliowa świeczka jest obłędna. Ale i w pomarańczy się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o nich, ale wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie kupuję takich świeczek, ani też żadnych wosków; tzn kupiłam raz , zapaliłam i na chwilę zapach mi się podobał, ale po chwili zaczęła mnie głowa boleć i to by było na tyle ;

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świece tej marki :) Mam ich kilka w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z Bispol używam różanych świeczek <3 - Magia! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zwykłe świece kupuję rzadko, z Bispol jeszcze żadnej nie miałam. Najczęściej sięgam po YC, KC itp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego co pamiętam miałam świecę i właśnie podgrzewacze z Bispol i u mnie kompletnie się nie sprawdziły :( Tak samo jak woski YC - buu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam firmy Bispol, ale pomarańczowe zapachy uwielbiam i takie bym z chęcią przygarnęłą. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pięknie pachnące świeczki, chętnie zaopatrzę się w kilka z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pomarańczowe bym się skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam świecie zapachowe, ale o produktach tej firmy nigdy wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam zapachowe świece!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie zapachy!
    Zapraszam do siebie - jeszcze tylko kilka dni trwa urodzinowe rozdanie, w którym aż 5 osób wygrywa zestawy kosmetyków! Szczegóły na końcu ostatniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubię zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Będę musiała sobie zrobić taki klimatyczny wieczór przy świecach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a u mnie podgrzewacze (przynajmniej te owoce leśne) nie zrobiły szału... niestety prawie nie czuję ich radości :( dziś testuję pomarańczę :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam kilka zapachów Bispol, są ładne, ale niektóre bardzo słabo wyczuwalne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja uwielbiam świeczki...niestety jeszcze nie miałam okazji poznać tych zapachów.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam zawsze taki problem z zapachowymi świeczkami / wkładami, że dopóki się świecą jest piękny zapach. A jak je gaszę to w całym pokoju pachnie (śmierdzi ) nie wiem jak to opisać spalenizną ? Eh trudne sprawy pierwszego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie świeczki :D U mnie faworyt zdecydowanie wanilia, ale muszę kupić ten pomarańczowy! :D bo mnie zaciekawiłaś :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam świeczki z tej firmy i z doświadczenia wiem, że te w szklanych pojemnikach są lepsze niż podgrzewacze, zapach jest dużo intensywniejszy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. O matko ja uwielbiam świeczki, zapachy, woski itd... U mnie w domu to podstawa tym bardziej, że jestem w posiadaniu kota! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę przetestować tę firmę,bo wcześniejsze moje podgrzewacze to była jakaś porażka.Zazwyczaj pachniały bardzo słabe i teraz wolę kupować normalne,zapachowe świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też jestem fanką słodkich zapachów, które związane są z jedzeniem, więc najczęściej decyduję się na aromaty takie jak właśnie sama wanilia lub połączenie jej z innymi nutami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To prawda, podgrzewacze bardzo intensywnie pachną! A świeczuszka też cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam je i mile je wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię zapachy z tej firmy :]

    OdpowiedzUsuń
  46. Podgrzewaczy mam niezliczoną ilość! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam kiedyś jakąś świeczkę Bispol i niestety nie zachwyciła mnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię świeczki zapachowe i wanilia również jest moim ulubionym zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapachu wanilii nie lubię, ale owoce leśne i pomarańczę mogłabym przygarnąć :)
    "Koks i cynamon" - Paula nieładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Za wanilią jako tako nie przepadam, ale świece zapachowe zawsze muszą u mnie być :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.