poniedziałek, 27 marca 2017

Rumianek do demakijażu ? Jestem na TAK !

Hej ! ;) 

Po praktycznie całej nieprzespanej nocy myślałam że znienawidzę ten Poniedziałek ! Ale on przywitał mnie taką dawką słońca i pięknej pogody że Go pokochałam, a pęk zmęczenia schowałam pod poduszką ! :) Myślałam że ten dzień nie będzie mógł istnieć bez kawy, a wystarczyło wycisnąć parę pomarańczy i spojrzeć w słońce ♥ Zakochałam się w tym poniedziałku, mimo wszystkich przeciwności ;) I przy okazji tego Poniedziałku, chciałabym napisać Wam o moim niedawnym odkryciu ! :) 
Jakiś czas temu miałam przyjemność nawiązać współpracę z Polny Warkocz, jest to firma o której bardzo dużo czytałam, i bardzo szybko napaliłam się na ich produkty. W ramach współpracy otrzymałam dwa produkty - Rumiankową Esencję Micelarną oraz Mazidło Konopne. Dziś natomiast chciałabym poświęcić post dla Rumiankowej Esencji Micelarnej .


Zacznę od walorów wizualnych. Esencja zamknięta jest szklanej, masywnej buteleczce z ciemnego szkła.  Dlaczego mówię że masywnego ? Mam dziurawe ręce i butelka miała już dwa bliskie zderzenia z podłogą ( terakota ) i nie ma żadnego uszczerbku ( na szczęście terakota też nie ;d ). Buteleczka ma 100 ml.
Etykieta jest bardzo mocno nawiązująca do samego producenta,  gdybym spotkała ją na jakiejś półce od razu pomyślałabym że to pewnie naturalny kosmetyk. Jest delikatna i urocza a rumianki na etykiecie podpowiadają nam co może znajdować się w środku ! A wiecie jak pięknie prezentuje się w brązowej łazience ? ;)


Buteleczka ma zamknięcie na klik. Co bardzo ułatwia nam użytkowanie. Otworek jest według mnie idealny, bo jest ani za mały ani za duży - w sam raz. Dozujemy produkt wedle naszego uznania, nie wycieka nam go wiele, więc nic się nie marnuje. Bardzo byłam ciekawa jaką barwę ma produkt - przyznam się, że spodziewałam się delikatnie żółtawej barwy - a zaskoczyła mnie przeźroczysta :)) Kolejną ciekawostką jest zapach - którego byłam bardzo ciekawa - zapachu jednak brak ;) Nie jest to dla mnie minusem - a powiedziałabym że bardziej plusem, gdyż nie lubię używać  produktów na twarz które maja jakiś zapach - wolę te bezwonne ;)  Płyn ma konsystencję typową dla tego typu produktów czyli po prostu wodnistą.


 Ważną dla wielu z nas kwestią jest skład, a w składzie rumiankowej esencji rumiankowej znajdziemy : wodę, hydrolat z rumianku rzymskiego, gliceryna roślinna ( składnik pochodzenia roślinnego ) , pantenol, kwas dehydrooctowy oraz alkohol benzylowy ( dwa ostatnie związki to układ konserwujący rekomendowany przez Eco-cert do stosowania w kosmetykach organicznych ) 
 Powiem szczerze, że krótki skład i jakość składu sprawia że jeszcze przyjemniej używa się kosmetyku. 
Przejdźmy do samego działania Esencji Rumiankowej, stosowałam ją dwojako. Głównie służyła mi jako płyn micelarny do demakijażu - z którym radziła sobie wyśmienicie. Nie rozmazywała makijażu, tylko zwinnie się go pozbywała nie pozostawiając ani kawałeczka kosmetyków na buźce. Zdarzało mi się że po  demakijażu oczu mam je podrażnione i bardzo czerwone, tutaj nic takiego nie miało miejsca ! Po demakijażu cała twarz była idealnie oczyszczona i nie było żadnych podrażnień. Używałam go również rano jako tonik, i tu jestem nim oczarowana bardzo ;) Wszystkie podrażnienia przy systematycznym używaniu bardzo szybko znikały. Cera nabrała blasku oraz zdrowego wyglądu. Nie była przesuszona - wręcz przeciwnie miałam wrażenie że lekko ją nawilżała. Buźka była odświeżona oraz przygotowana do przyjęcia makijażu ;)


Jestem bardzo zaskoczona wydajnością produktu,  używam go od lutego a jeszcze połowa produktu mi została ! ♥ I bardzo się z tego cieszę bo jeszcze trochę będę mogła się nim cieszyć .
Ważnym aspektem jest że produkt jest :
  • Naturalny w 100 %
  • Nie jest testowany na zwierzętach ♥ 
  • Jest ekologiczny - przy jego wytwarzaniu producenci dbają o środowisko
  • Jest z POLSKI ♥
Gdzie szukać tego cuda ? Zajrzyjcie TUTAJ może akurat znajduje się w waszym ulubionym sklepie internetowym ♥  Oczywiście można je dostać również stacjonarnie ! Gdzie ? Np. w Lublinie, Olkuszu , Bydgoszczy, Kołobrzegu , Warszawie .

Cena Rumiankowej Esencji to +/- 12 zł / 100 ml ! 
Przyznam szczerze że cena jest śmiesznie mała jak za takie działanie i produkt jaki otrzymujemy !! ♥ 
Wiosna mi bardzo sprzyja ! ;) 
Zakochuję się co chwila !! :) 
Tym razem w Esencji ! :)

Znacie ? Lubicie ? Opowiadajcie ! :) 
W testowaniu jest również Mazidło Konopne - bądźcie czujni bo o nim niedługo też będzie parę słów ! :) 
Całuję Was i ściskam na cudowny Poniedziałek i cały tydzień :*

Buziaki

55 komentarzy:

  1. musze kiedyś koneicznie go wyprobować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niego wielką ochotę! Po Twoim opisie jeszcze większą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten produkt! Buteleczko wygląda naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często sobie robię z rumianku tonik :) Uwielbiam jego właściwości <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcieć tą wersję warkocza 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam aby rumianek miał takie zastosowanie! chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ".... Nie była przesuszona - wręcz przeciwnie miałam wrażenie że lekko ją nawilżała. .... " <------

      Usuń
  8. Super, że nie testują produktów na zwierzętach, a w dodatku są z Polski. Bardzo podoba mi się ich podejście więc na pewno niebawem coś wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem na rumianek uczulona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planach wypróbować krem od nich i właśnie tą esencję :) od dłuższego czasu mnie korcą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam rumianku do demakijażu, ale zainteresował mnie temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też dzisiejszy poniedziałek pozytywnie zaskoczył słońcem :) O kosmetykach Polny warkocz czytałam juz kilka razy na innych blogach. Fajnie, że są to naturalne i polskie kosmetyki. Myślę, że jak najbardziej warte wypróbowania! Po rumianku też bym się pewnie spodziewała charakterystycznego zapachu i żółtego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że się tak spisuje, fajnie że to produkt z takim fajnym składem. Takie produkty zawsze są u mnie na 1 miejscu i chętnie je testuję. Zapamiętam go sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mam opory przed kosmetykami z rumiankiem. Moja siostra i jej córka są uczulone i boję się, że mnie też coś dopadnie xd
    Mam brązowy pasek płytek w łazience haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę znam z blogów, chętnie kiedyś kupię, skoro polecasz;) I fakt, cena jest śmiesznie niska;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaskoczyła mnie cena, naprawdę niska jak za ekologiczny i ciekawy produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam ale cóż myslę, że warto po Twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze fajna sprawa z tą esencją i jeszcze ta cena :) No grzechu warta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jak naturalne dobro płynące z natury. Bardzo fajna stylizacja. Super, że do tego działa i świetnie sobie radzi z demakijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O marce słyszę po raz pierwszy, ale z przyjemnością to rumiankowe cudo zobaczyłabym w mojej łazience. Przy mojej suchej skórze nawilżenie to podstawa, a skład tego płynu bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  21. no zaskoczyłaś mnie:)Wiedziałam że rumianek jest dobry na wiele rzeczy ale o tym że może
    przydać się przy demakijażu-nie wiedziałam.Koniecznie musze przetestować!:)
    p.s. Też lubie poniedziałek-ale tylko wtedy gdy mam wolne :D : p
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze okazji używać, ale wypróbuje być może się polubimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze powiedziawszy pierwsze słyszę i o samej firmie, i o takim rumiankowym kosmetyku :) ciekawy produkt. Masz rację- krótki skład zachęca. A brak podrażnień po demakijażu- super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. produkt ma bardzo fajny skład.. z tej firmy kusi mnie już kilka produktów, a teraz o jeden więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie testowałam produktu , ale brzmi świetnie ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej ale super produkt. Niby nie przepadam za rumiankiem, ale z Twojego opisu wynika, że kosmetyk jest warty uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rumianek jest taki zdrowy, muszę wypróbować ten płyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że widzę go po raz pierwszy. Za taką cenę chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda bardzo ładnie tak jak dawne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie myślałam o demakijażu rumiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kosmetyk, i ma ciekawą etykietkę, muszę go wyczaić i na pewno się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny jest ten kosmetyk, również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawił mnie ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków tej marki - może kiedyś skuszę się na ich zakup,ale najpierw muszę wykorzystać wszystkie swoje zapasy :p

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Śweeeetny, jak zobaczę, kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj tak rumianek dobry na wszystko :) chętnie go poznam

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubimy rumianek - łagodzi podrażnienia i stany zapalne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super! Koniecznie muszę się za tym rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam naturalne rozwiązania do demakijażu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. Rożne opinie o nich czytam, muszę czegoś w końcu spróbować 😜

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli produkt w 100% naturalny, to już zachęca!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. No o wreszcie ktoś na prawdę zachęcił mnie do przetestowania naturalnego kosmetyku! Tego szukałam. Naturalne, polskie i tanie :)
    Www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba mnie do niego przekonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam tej esencji, ale zachęciła mnie jej natura i z chęcią bym ją kupiła. Zobaczę czy sklepy internetowe z których zamawiam kosmetyki mają ten produkt w ofercie, jeśli nie to poszukam w Kołobrzegu przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.