niedziela, 12 marca 2017

Upominki ze spotkania Podlaskich Blogerek z Okazji Dnia Kobiet ♥

Heeej ; )

Kiedyś niedziela była dla mnie najgorszym dniem w tygodniu - bo po niej był poniedziałek, a po poniedziałku szkoła ! Później były niedziele na uczelni - których też nie lubiłam ! A teraz ? Kocham niedziele ! To taki leniwy dzień, który ciągnie się w nieskończoność ale bardzo lubię te niedziele z ogromem czasu dla mnie, dla mnie i mojego faceta ♥ 
Zwykle wstaję dużo, dużo wcześniej niż on, więc mam chwilę czasu dla siebie. Na spokojne wypicie kawusi ♥ I dopieszczenie postu dla Was ! :* 
Dziś przychodzę dla Was z postem upominkowym ze Spotkania Podlaskich Blogerek z Okazji Dnia Kobiet o których miałyście okazji poczytać TUTAJ ;)  
A dziś chcę Wam pokazać co kryło się w tych wszystkich torebeczkach ♥ 

Chciałabym nadmienić, że w Relacji wystąpił mały błąd ( moje niedopatrzenie :( ) I została Podlinkowana i przedstawiona zupełnie inna Firma :( W naszym spotkaniu uczestniczyła Firma Freedom Makeup Polska i  te cudowne podarunki właśnie od nich pochodzą ;) Proszę wybaczyć za moje niedopatrzenie :)

CD - FB
Na stronie prócz uroczych gotowych szablonów możemy stworzyć własny wzór naszej przypinki ! Ale to nie wszystko prócz tego znajdziemy tam Magnesy Pamiątkowe, Magnesy Reklamowe, a nawet Czyściki do telefonów !
Joico - FB 

Wszystkim sponsorom serdecznie dziękuję za umilenie nam spotkania cudownymi upominkami ♥


Kochani, zostawiam Was z tym postem ;) 
A ja lecę celebrować leniwą Niedziele :* 
Ślę całusy i ściskam ;*

67 komentarzy:

  1. Duuuuuużo świetnyych rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne nowości:) Oby Ci służyły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo tych podarków, miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Tego jest mega, mega, mega dużo! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, sporo tego! Nie będziesz się nudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka produktów znam a kilka mam i też czekają na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą maskę oh my sexy hair :D
    Miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka z tych kosmetyków, też ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same przyjemności, udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile kosmetyków! Większość z nich nie miałam, ale wiele z nich przykuwa moją uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapas na kilka miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne <3 sama na takie spotkanie bym chętnie poszła

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie brak kosmetyków do testowania nie możesz narzekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedziela to dzień kiedy wreszcie mogę odpocząć. W sobotę zawsze są jakieś obowiązki domowe staram się wszystko załatwić aby niedzielę spędzić spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę ogromną ilość ciekawych upominków. Chętnie połowę bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie o czym poczytać jak już przetestujesz.
    Wspaniałe niespodzianki na tym spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile dobroci *.* Mi niedziele zawsze mijają zbyt szybko :/

    OdpowiedzUsuń
  18. taka to pożyje, będzie co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudowności :) Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnóstwo dobroci. ;) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo fajnych kosmetyków :) Cudownego testowania bez bubli życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile wspaniałości! Lakiery Indigo bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrom wspaniałości :) Udanego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ach, będzie o czym pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre upominki masz te same co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jejku, ile rzeczy :D miłego testowania! :)
    ja też lubię niedzielę i poranek wygląda podobnie u nas :D zawsze wstaję dużo wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Na bogato :)
    Najbardziej mój wzrok przyciągnęły lakierasy Indigo. Uwielbiam ich hybrydy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zacne nowości kochana. Miłego testowania <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile dobroci :O Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niektóre upominki mam i ja, właśnie ze spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe rzeczy, będzie co używać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fiu fiu ale wspaniałości kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo tego, niektóre rzeczy zapowiadają się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super upominki! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. same cuda! maska do wlosów Oh!my sexy hair! jest cudowna, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo tego i jest kilka ciekawych rzeczy :) O miodowej mydlarni nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę tu sporo ciekawych produktów, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyjemnego testowania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow dużo tego! przepraszam, ale jak zobaczyłam tą reklamówkę z Abacosun, to kobieta na tej reklamówce przypomina mi Beyonce XD haha

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne upominki, same przydatne produkty

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne prezenty! Przyjemnego testowania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ tego sporo! Wow! Super produkty Kochana, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Żartujesz! To wszystko ze spotkania?! WOW :-D Dla mnie to konieczność wstawienia nowej szafy na kosmetyki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurczę, ile tego jest!! Jednym słowem zazdroszczę:)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Same cudowności :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  46. Miłego testowania :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.