wtorek, 14 marca 2017

Szybkie rozdanie z POSE ♥

Hej ;)

Wpadłam do Was dziś, tylko na jedną chwilkę ! :)
Jeszcze nie skończyło się rozdanie z Balea, a ja już mam dla Was kolejne ;))
Tym razem do wygrania ciekawy kremik ;)))
Chyba każdej z nas przyda się taka poprawa skóry na wiosnę ;)
Byśmy olśniewały ;)
Nie będę Was zanudzać, zbędną paplaniną ;) Zapraszam do zabawy ;)




Zasady są bardzo proste :) 
Obowiązkowym punktem jest polubienie strony sponsora na FB - TUTAJ ( 1 los )
  Możecie również zwiększyć waszą szanse na wygraną i  : 

1. Obserwacja bloga suchockapaula - 2 losy
2. Obserwacaja Instagram ---> TUTAJ <---  - 3 losy
3. Dodać banner z odnośnikiem do tego wpisu - 4 losy 
DODATKOWO
4. Osoby które obserwowały mnie przed rozdaniem otrzymują ode mnie jeden dodatkowy los ;) 
Gorąca prośba : byście podawały swoje adresy e-mail - jest on tylko dla mnie bym mogła zweryfikować zwycięzce - brak adresu mail oznacza dyskwalifikacje .
To Wy decydujecie który punkt zrobicie ! ;) Możecie oczywiście wszystkie trzy punkty - wtedy otrzymacie 10 !!! losów ;) Plus los dla osób które mnie obecnie obserwują ;) 



Zapraszam do wypełniania formularzu ♥






Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga suchockapaula
2. Sponsorem nagród jest firma POSE
3. Konkurs trwa od 14.03.2017 do 28.03.2017 do godz. 23:59. Po tej godzinie zgłoszenia nie będą uwzględniane..
4. Nagrodą jest zestaw kosmetyków POSE ,otrzymanych do rozdania dla Was na spotkaniu Białostockich blogerek z Okazji Dnia Kobiet.
5. Konkurs wygrywa 1 osoba.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia rozdania.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz .
8. Jeżeli w przeciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy dane adresowe nie będą wysłane na mój adres e-mail, zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.
9. Nagroda zostaje wysłana w przeciągu 4 dni roboczych od otrzymania danych do wysłania.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
11. Rozdanie nie odbędzie się gdy nie przystąpi do udziału minimum 25 osób.
12. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
13. Do konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Powodzenia kochani ! ;* 

36 komentarzy:

  1. Udział wzięty ! Fajna nagroda ;) Ciekawa jestem tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny produkt :) powodzenia w konkursie! dodaje do obs, i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Udział wzięty, ale właśnie zauważyłam, że Cię wcześniej nie obserwowałam (a myślałam, że tak i tak też wpisałam), więc ten jeden los mi odejmij ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ; *
      A za szczerość nie odejmę !! A co mi tam ! :D Ja tu rządzę ! :* Buziaczki :*

      Usuń
  5. Mam tyle kremów w zapasie, że dam jednak szansę innym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie spróbuje, a nuż się uda! :)
    Aleksandra ze Stokrotkowego Świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bawię się i ja :)
    Popraw tylko pkt. 4 w regulaminie bo dubluje się "Balea" a nie Pose :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie wysłane :) Super byłoby ten kremik wypróbować :) Zatem trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.