niedziela, 19 marca 2017

Wiosna w natarciu czyli .. uporządkuj SIĘ !

Hej ;) 

Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku ! ;) Wtedy wszystko budzi się do życia ( w tym ja ! po zimie :D ), kwitnie i świat zaczyna robić się piękny ♥ 
Ale aby w pełni móc cieszyć się tym pięknem, zawsze w okresie przed wiosennym oczyszczam nie tylko siebie, ale przede wszystkim moje otoczenie ;)
Dla mnie jest to niezwykle ważne ;) 
Ostatnio przypadkiem trafiłam na cudowne "wyzwanie" ;) I bardzo chciałabym się nim z Wami podzielić ;) 


Mamy tutaj trzydzieści dni wyzwania , na każdy dzień inna rzecz do zrobienia ;) 
Przyznam Wam się szczerze, że nie robię dni po kolei ;) Wybieram sobie losowo co danego dnia zostanie przeze mnie zrobione ;) 
Uwielbiam, odhaczać datami pozycje, które zrobiłam ;)
Powiem Wam szczerze, że ta lista zmobilizowała mnie bardzo mocno do oczyszczenia otoczenia ;) 
Dwa worki ciuchów ( tak, tak tych " które na pewno jeszcze kiedyś będę  nosiła " ) zostały wyniesione do kontenera na odzież ;) 
A jeszcze jedno takie sortowanie przede mną, mam nadzieję że również znajdzie się coś do kontenera;) 
Jestem takim chomikiem ! :D Z jednej strony lubię na bieżąco coś sprzedawać, co jest zbędne - a jednocześnie lubię chomikować ;D Ale uczę się ! Powolutku się uczę !! :) 
A jak jest  u Was ? Jesteście chomikami ? Czy raczej wszystkim zarządzacie rozsądnie ?
Czy też macie problem z wyrzucaniem rzeczy ? Chociażby nie używanych od wielu lat ;) 

Kocham Wiosnę w moim domu ♥ Kocham świeże kwiaty, które kupuję ( albo dostaję od mojego ukochanego ♥ ) nagminnie ♥ 

Dobrze, cudownie jest oczyścić swoje otoczenie, bo i umysł się oczyszcza ;) Ale przecież nasze otoczenie to nie tylko nasze mieszkanie, szafy się w nim znajdujące czy zalegające rzeczy w piwnicy. To przede wszystkim nasza głowa - to ją należy przed wiosną porządnie przeczyścić ; ))
Cóż ja zaczynam od odcinania się od otaczającego mnie fałszu - odcinam się od takich znajomości, które czuję, że nie mają dla mnie pozytywnego wpływu. Jasne, czasami nie można się całkowicie od tego odciąć, w takich wypadkach można po prostu ograniczyć te kontakty ;) Bo po co zanieczyszczać sobie główkę , zmartwieniami czy intrygami ? ;) 
Wiosna to idealny czas również na takie oczyszczanie ;) 
Wiecie jak cudownie jest otaczać się ludźmi, którzy są życzliwi i sprawiają że w Twoim życiu dzieją się same cudowne rzeczy ? ♥ Na pewno wiecie ! :) Cudownie mieć wokół siebie przyjaciół ;)



Kochani, a Wy jak oczyszczacie Swoje otoczenia ? ;) 
Czy Wiosna nie jest dla Was, momentem oczyszczania ? ;)
Opowiadajcie szybko ;*

Buźka ;*

37 komentarzy:

  1. Fajne wyzwanie, też muszę o tym pomyśleć. Może w końcu uda mi się zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli pozwolisz to zapiszę sobie to zdjęcie ;p Przyda się na pewno :) Może nie każdy dzień, ale na pewno któreś z nich :)
    U mnie porządki na wiosnę dopiero będą, takie naprawdę duże, ale damy radę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę jutro robiła porządki w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie wzięłam się za oczyszczanie swojego organizmu, ale porządek w otoczeniu też by mi się przydał <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Regularnie sprzątam swoje otoczenie, więc mi taka lista niepotrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem chomikiem haha! Czasem mam tylko takie dni, które nadchodzą nagle i pozbywam się wszystkiego co zbędne ... a potem znów chomikuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Część z tych rzeczy zrobiłam niedawno np. powyrzucać przeterminowe leki i jak się okazało było ich całkiem sporo. Chętnie wydrukuje sobie ten plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wyzwanie :D Muszę też się za porządki zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wyzwanie. :-) Trzeba to przemyśleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej jestem osobą, która robi to na bieżąco, choć są rzeczy/ubrania, które trzymam z różnych powodów, choć nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja powoli się porządkuję właśnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. swego rodzaju porządki robię już od jakiegoś czasu, uwielbiam to uczucie spełnienia "po" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam wiosnę i mam zamiar w związku tym zrobić pewne porządki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. sama sobie zrobię takie wyzwanie :P mam sporo do zrobienia ale zawsze coś i wszystko odstawiam na bok ( pierwsze co to muszę zrobić przegląd lżejszy ciuszków :P ) okna pasuje umyć tylko w sumie zostaje mi tu niedziela bo w tygodniu nie mam kiedy bo wracam ok 19... i jeszcze wiele innych rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, zawsze to jakiś sposób na zrobienie wiosennych porządków. Ja całe szczęście mam je już za sobą, ale chętnie zachowam sobie tą listę z zadaniami na następny rok :)
    Pozdrawiam
    Aleksandra ze Stokrotkowego Świata

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ubraniami rozstaję się bez problemu, natomiast kosmetyki chomikuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny post! Śliczne zdjęcie :))
    Zapraszam!! <3
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chomikowania oduczylam się na studiach. Zawsze gdy zmienialam mieszkanie plulam sobie w brodę ze tyle mam klamotow. Teraz mam już własne mieszkanie ale porządki robię regularnie i wyrzucam co zbędne. Ale wyzwanie bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak, wiosna jest idealna do zmian i zrobienia porządku wokół!;) Też jakiś czas temu robiłam porządki w szafie i poszło trochę ciuszków;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z nową pracą ledwo co sę organizuję a co dopiero w życiu haha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesująca sprawa :) może się porwę!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne podejście do tematu:) podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się to wyzwanie i chyba się podejmę, ale na pewno nie uda mi się zrealizować wszystkich punktów, np. 5 ikon na pulpicie u mnie nie przejdzie :P Część za to mam realizowaną na bieżąco. Ale wydrukuję i zrobię wybrane punkty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się to wyzwanie, postaram się do niego dołączyć :) Jestem strasznym chomikiem i ciężko jest mi rozstawać się z niepotrzebnymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł :) Bardzo dobrze jest sobie uporządkować pewne sprawy :) Na zawsze czuję ulgę po takich porządkach

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyzwanie, na pewno wykonam :D zawsze to jakaś motywacja na znienawidzone generalne wiosenne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnio wzięłam się za sprzątanie w szafach :D i również pozbyłam się "kilku" ubrań (dobra, było tego trochę :D) i powiem Ci szczerze, że lżej mi się na duchu zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oj i ja sie muszę tym zająć ale jakoś ostatnio przemęczona jestem przez to przesilenie

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyzwanie. Niektóre pozycje robię regularnie (przegląd szafy, przypraw w kuchni..)

    OdpowiedzUsuń
  30. hhahah a własnie mam zamiar zabrać się za porządki i proszę takie wyzwanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Też jestem mega chomikiem i bardzo trudno mi się z czymkolwiek rozstać. Zawsze sobie myślę, a może się jeszcze przyda.. na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem chomikiem, ale z wiekiem coraz mniejszym :) I często robię przeglądy szafy i wywalam, oddaje czy sprzedaje :) Powodzenia w Twoim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja staram się ostatnio przynajmniej jedną (niepotrzebną rzecz) raz w tygodniu wyrzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  34. i wyszło że jestem chomikiem... :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne to wyzwanie, oczyszczanie 👍🏻

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.