niedziela, 3 września 2017

Nawilżenie, odżywienie, ochrona !

Hej ;) 

Czas obecnie biegnie u mnie jak oszalały ! Mamy już wrzesień a mi gdzieś uciekł tydzień! Miesiąc, który przyniesie nam dużo, dużo zmian ;) Które już w Sierpniu się zaczęły ! A teraz wszystko się rozwija ;) Ale o tym opowiem Wam innym razem ;)
A dziś mam dla Was trzy produkty, które ostatnio zawzięcie testowałam ! ;) 
Kosmetyki pochodzą ze strony Topestetic , strona dotąd mi nieznana, a bardzo żałuję, bo jest tam wiele kosmetyków, i nie tylko, które chętnie bym wypróbowała ! Każda z nas znajdzie tam coś dla siebie ! ;) Niezależnie od wieku oraz typu cer ;) 



Tonik jest zamknięty w buteleczce z atomizerem. Uwielbiam takie rozwiązania, jest to dla mnie najlepsza forma tonizowania. Oduczyłam się tonizować buźkę za pomocą wacików, tonik jest dla buźki a nie dla wacika. A wiadomo, że stosując waciki dużo produktu zostaje na nim ;) A tak to buźka otrzymuje wszystko i to co najlepsze ! ;) A nauczyłam się tak stosować toniki gdy otrzymałam Płyn oczarowy ♥ . Etykieta jest bardzo uboga, ale ta prostota bardzo mi się podoba. A jak z działaniem ? 


Pierwsze co zauważyłam podczas stosowania toniku to świetlista cera . Buźka mi się pięknie rozjaśniła ! Uwielbiam go stosować rano ! Teraz rzadko kiedy nakładam na twarz makijaż, więc spsikanie się tym tonikiem mi wystarczy ! Buźka jest pięknie rozpromieniona ♥ Odświeżona  i wygląda bardzo zdrowo ! Do tego zaobserwowałam że jest lekko nawilżona ;) A do tego tonik bardzo ładnie pachnie ! Jest to  delikatny i bardzo subtelny zapach , lekko kwiatowy ♥ Jestem bardzo zadowolona z działania tego toniku ! ;) Umilał mi on poranną pielęgnację ;) 

Kolejny produkt to : Dottore - Płyn micelarny 


Płyny micelarne x czasu temu wyparły z mojej pielęgnacji mleczka ! I tak zostały i tak mnie w sobie rozkochały ♥  Z Dottore miałam przyjemność używać parę kosmetyków i żaden mnie nie rozczarował .  Tak więc z ogromną przyjemnością zaczęłam testowanie tego kosmetyku ;)) Opakowanie jest z bardzo twardego plastiku. Wydobywanie produktu ułatwia zamknięcie na klik ( takie jak widzicie na poniższym zdjęciu) . Wystarczy przechylić i możemy dozować sobie ilość wylanego produktu na wacik. Zapach ma średnio przyjemny - jest on lekko cierpkawy. Nie jest to zapach, którego nie jesteśmy w stanie znieść ;)


Płyn micelarny jest wydajny . Takie małe opakowanie ( 100 ml ) starczyło mi na prawdę na dłuższy czas ;) A jak jest z działaniem ? Płyn bardzo dobrze zmywa makijaż ! Nie rozmazuje go tylko pięknie zmywa ! Świetnie radzi sobie z tuszami ! Nie robi efektu pandy ;) Świetnie zmywa makijaż i oczyszcza buźkę ! Płyn micelarny lekko matuję skórę. Nie daje uczucia ściągnięcia i dyskomfortu ;) 
Jestem zadowolona z płynu mimo jego cierpkiego zapachu ;)

Ostatnim produktem o którym chciałabym Wam opowiedzieć to Cell Fusion C MediSpa Sunspray Spr 50 .


Pogoda już wprawdzie coraz bardziej jesienna, to przyznam szczerze że ostatni tydzień oscylował w takie upały że szok ! 30 stopni na termometrze cieszyło niezmiernie ! Ale niestety w ten 30 stopniowy upał trzeba było pracować ; ) Również na powietrzu, ale przemieszczać się , np. rowerem ;) Tak więc odetchnęłam z ulgą że mam go pod ręką. Nie stosowałam go na twarz - gdyż na buźkę nakładam tylko filtr z La Roche Posay ;) Sprawdzony i niezawodny. Wiem że moja twarz nie obrazi się na mnie i nie wysypie mi mnóstwa pryszczy więc nigdy nie ryzykuję ;) 


I mimo iż producent zaleca stosowanie kosmetyku na buźkę, to stosowałam go jedynie na ciało ;) A przyznam szczerze, że w te dni przydał się bardzo mocno ! Miałam go zawsze pod ręką ! I dzięki temu, podczas moich rowerowych podróży nie miałam spalonych placów czy ramion / rąk.  Skóra była ładnie nawilżona i promienna. Podoba mi się to że filtr bardzo szybko się wchłania i jest wodnistej konsystencji ! Bo nie marze i nie zostawia białych smug ! A przy okazji łatwo się rozsmarowuje ;) Jestem bardzo zadowolona z produktu ;) Jeszcze mi go zostało i nie wiem czy przyda mi się ( chociaż pogoda lubi płatać figle ;D ) . To  na pewno sięgnę po niego w kolejne wakacje lub na jakieś wyjazdy za granicę w cieplejsze miejsca ;)) 

Kasieńko podkradłam od Ciebie zdjęcie ! ♥ Nie mogłam się powstrzymać ! :) 


Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków które otrzymaliśmy na spotkaniu ;) 


Kochani życzę Wam cudownej niedzieli ! ;) 
I lecę odpoczywać ;* 

Buźka ;*

24 komentarze:

  1. Super, że jesteś zadowolona. To najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic nie miałem z Yasumi musze nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się działanie produktów, które opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio czytałam kilka recenzji o tych produktach, ale nie miałam okazji ich stosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam toniki z atomizerem. Jeśli nie mają, to przelewam. Tego jeszcze nie miałam 😜

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik bardzo mnie zainteresował :) Chętnie kupię i sprawdzę jak u mnie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że wyższe produkty się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ogromną ochotę wypróbować tonik z Yasumi, wydaje mi się, że byłby idealnym wyborem dla mojej suchej skóry!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja opinia o toniku brzmi bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twój opis toniku. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same przyjemne produkty, żadnego jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Yasumi kuszą mnie od jakiegoś czasu, tonik chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. TOnik wydaje się świetny, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kosmetyków niestety nie kojarzę zupełnie, ale dobrze kochana, że spisały się u Ciebie i Twoja buzia polubiła się z nimi ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam zupełnie tych marek, ale tonik z Yasumi mnie bardzo zaciekawił. Duży plus za spray :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, ale prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kuszące są te produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.