piątek, 29 września 2017

Cukierkowo ! Lukrowo ! Słodko ale nie mdło ! :D

Hej ;)

Jesień zawsze obfitowała u mnie w mnóstwo otulających rzeczy ♥ To czas w którym wyciągam koce, ciepłe skarpetki, swetry , czapki i ŚWIECE ! Świece towarzyszą mi przez cały rok, ale to okres jesienno- zimowy jest najintensywniejszy w paleniu ;) Nie ma nic cudowniejszego niż wieczór w dobrym towarzystwie i przy zapachu pięknej świecy ! Która otula ♥ 



Świeca Snowflake cookie jest świecą wybraną praktycznie w ciemno ! :D Widziałam jak kiedyś Kasia zachwycała się nią , później parę innych dziewczyn ! Ja nigdy nie miałam okazji powąchać !  Ale etykieta na świecy skusiła mnie dostatecznie i wpadła świeca do koszyka ! ;) Jak to bywa na www.goodies.pl paczuszka dotarła ekspresowo i dobrze zapakowana  ( zawsze się obawiam czy dojdzie coś w całości ;D  ) .


Świeca jest w pięknym  pudrowo różowym kolorze ♥ Ja to sroka jestem to już takie rzeczy mnie zachwycają ! ;) Producent mówi że wyczuwalne zapachy to cynamon, ciastka oraz waniliowa polewa. No ale jak to się ma do rzeczywistości ? Gdy tylko przyszła paczuszka od razu w biegu otwierałam żeby sprawdzić czy nie był to strzał w kolano ! Już na sucho zachwyciła mnie ta świeca ! Taka moja, taka otulająca , słodka ! Mniam mniam !
A gdy zapaliłam ? FINEZJA !! Zdecydowanie wanilia wyszła na pierwszy ogień ! Później idealnie skomponowała się z cynamonem i ciachami ! I powstała piękna mieszanka ! Która umila mi często wieczory ! ♥ Każda miłośniczka słodkości będzie nią zachwycona ! ;)


Świeca wkrada się w każdy zakamarek mieszkania i zostaje tam na bardzo długo ! ;) 
O ile palimy świecę z umiarem to nie przyprawia nas o ból głowy - ja raz zachwycona zapachem paliłam ją CAŁY DZIEŃ ! I później głowa dała o sobie trochę znać ;) Ale wydaje mi się, że przy każdej świecy podczas palenia całodziennego mogła by rozboleć głowa ;)
Jest to świeca przy której idealnie się chilluje ♥ Można się na prawdę odprężyć ! Książka, gorąca herbata i świeca ♥ Idealnie ! ;)

Ta świeca , oraz inne pachnidła znajdziecie na www.goodies.pl a świecę TUTAJ .  

Znacie ten zapach ;> Lubicie ? 
Dajcie znać czym się rozpieszczacie wieczorami ;)

24 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu, ale już wiem, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świece uwielbiam i mam ich troszkę, ale ten zapach to zupełnie nie moje klimaty choć wygląda słodko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam jeszcze tych świec, ta wygląda bardzo ładnie. Uwielbiam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten zapach, szczególnie w chłodne, zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach przypadł by mi do gustu :). Ja rzadko palę świeczki, mimo że czasem jakaś zagości u mnie w domu to zwyczajnie o nich nie pamiętam. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zapachami wanilii, ale ten mógłby się mi spodobać, bo słodkie zapachy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym się bała że zaraz polecę do sklepu po ciastka przy takich zapachach :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się do świec nie mogę przekonać jakoś :D Ale t raczej dobrze, za drogie są xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do końca lubię się z zapachem wanilii. Zwłaszcza jeśli wysuwa się na pierwszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię świece z tej firmy, tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrazenie, ze dla mnie by była troche za słodka :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świece firmy którą wiele osób mi polecało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kocham kocham 😍 muszę uzupełnić zapas na zimę 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę woski, już mam zapas na całą jesień;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis,uwielbiam świece tej firmy ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeca dla mnie idealnie pasuje na sezon jesienno zimowy jak również tuż przed świętami,uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale to musi być cudowne ;) uwielbiam takie słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten zapach jest w sam raz na zimwe wiwczory :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.