piątek, 10 lutego 2017

Smakowita truskawa w leniwy piątek .

Hej  ;) 

Mój krótki urlop powoli dobiega końca :( A ja powoli przygotowuję dla Was małą niespodziankę ;) Parę dni temu stuknęło 200 obserwatorów, serdecznie Wam za to dziękuję ;) I mam nadzieję że kolejna niespodzianka również Wam przypadnie do gustu ! Ale nie zapominajcie o trwającym rozdaniu z Balea ;) 
Uwielbiam wieczory owiane zapachami ;)  Otulające zapachy sprzyjają mojemu dobremu samopoczuciu :) Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o bardzo delikatnym zapachu, mianowicie o


Zapach jest zamknięty w małej tarcie ( klasycznie dla wosków Yankee Candle ) . Na naklejce widzimy smakowitą bitą śmietanę obłożoną truskawkami ;) Mamy jeszcze zimowy sezon, więc w sklepach jeszcze raczej truskaweczki się nie pojawiają, gdzie nie gdzie można znaleźć pudełeczka z wielkimi chemicznymi truskawkami ( ble ! ) . Ja już nie mogę doczekać się sezonu truskawkowego ♥


Wosk jest bialutki więc praktycznie go nie widać. Ale jest tam, oj jest ! :) Po odpaleniu przez chwilkę kompletnie nic nie czujemy, lecz po chwili delikatny zapach dociera do naszego noska. W pierwszej chwili czujemy aromat śmietanki a później dociera do nas truskawka. Zapach jest bardzo subtelny, delikatny i cudownie otulający. Jest przyjemny, cudownie rozchodzi się po mieszkaniu i wkrada się jego zakamarki.


Dzięki swojej delikatności nie jest duszący, nie przyprawia o ból głowy. Dłuższy czas po zgaszeniu utrzymuje się w mieszkaniu. Jestem zakochana w tym zapachu ;) Zawsze myślałam że lubię mocne zapachy, ale jak widzicie delikatne też są przeze mnie lubiane ;)) 
Powiem szczerze że pokusiłabym się o świecę o tym zapachu ♥ ♥ ♥

Ten wosk możecie kupić na goodies.pl TUTAJ 

A Wy znacie ten zapach ? 
Czy Wam również przypadł do gustu ? 

A Wasz Piątek czym pachnie ;> 

33 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten zapach. Słodki i bardzo apetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ten zapach poprawiłby mi humor, bo jestem w totalnym dołku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie :) choć myślałam że kolor wosku będzie taki mleczno różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten wosk i uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jeszcze używałam YC to nawet go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sobie wyobraziłam ten zapach:D Pewnie jest cudowny:D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego wosku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale zapach truskawek kocham! I też wyczekuję sezonu na truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zjadłabym teraz świeże truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego wosku :) ale skoro go polecasz to chętnie się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniami! Brzmi super, uwielbiam zapach truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go i uwielbiaaam!! Sprobuj jeszcze cherries in snow czy jakos tak, pachnie jak chupa chups :P i dodaje pozytywnej energi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmietanka i truskawka... o mamusiu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach truskawek więc wosk w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zaprzestałam palenia wosków, właściwie nie wiem dlaczego. Dobrze że mi przypomniałaś o tym. Dziś wieczorem na pewno coś odpalę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wieczorny relaks z woskami YC;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam je :)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale musi cudownie pachnieć! Mój piątek pachniał woskiem Kringle Secret ale jest tak intensywny, że musiałam go zgasić po 10 minutach :(
    Obserwuję i zapraszam http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  20. Wąchałam świecę na żywo, ale chyba była stara i strasznie śmierdziała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go mam! Ale jeszcze nie odpalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam i uwielbiam ten wosk.... dawno go nie paliłam.... ale dziś u mnie na tapecie truskawka z Osheri

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie by mi sie podobał ten zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapachy Yankee Candle, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tego zapachu, jak kupowałam ostatnio woski nawet go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. zapragnęłam mieć ten zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za jedzeniowymi zapachami, ale tym nie skusiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.