niedziela, 19 lutego 2017

Liebster blog award & Wyniki Rozdania z Balea

 Hej ;) 

Cudownie witać Was w leniwą niedzielę ! ;) 
Mam nadzieję że większość z Was mogła wypocząć przez weekend, albo na dziś planuje błogie lenistwo :))  Ja właśnie zasiadłam z kawusią by napisać Wam co nie co ;)
Marciik nominowała mnie w mojej ulubionej zabawie ! ;)Mianowicie zabawie o trudnej nazwie Liebster blog award ;D Dziękuję kochana i zabieram się za odpowiedzi ;) 
Więc jak przystało na niedzielę, wpis też będzie nieco leniwy ! ;) 
Ale na jego końcu czeka Was niespodzianka !
Bądźcie dzielne :*

1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi – co byś wybrała i dlaczego?
2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz?
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
4. Miałaś kiedyś ochotę usnąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze?
5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?
6.  Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych – co by to było?
7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?
8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet?
10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd, czy może tematyka? 🙂
- See more at: http://marciik.pl/urodzinowe-pytania-i-liebster-blog-award/#sthash.swz4yQDf.dpu
1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi – co byś wybrała i dlaczego?

Myślę że wybrałabym Melbourne  ( Australia) Mój facet miał przyjemność odwiedzenia tego cudownego miejsca na świecie i zaraził mnie swoją miłością ♥ Pozwolicie że i ja spróbuję Was zarazić miłością do tego miejsca ? ;) 

 źródło:galeria prywatna
 źródło:galeria prywatna

Ale to nie tylko piękne widoki jak wyżej, to również :Znalezione obrazy dla zapytania melbourne australia
źródło:google.

Znalezione obrazy dla zapytania melbourne australia 
źródło:google

 Można się zakochać, prawda ? :)

2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz?

Przyznam szczerze, że rzadko wracam do tych samych kosmetyków - z prostego powodu na rynku jest tyle perełek że człowiek chce wypróbować je wszystkie ! ;) Ale, ale, rzadko nie znaczy nigdy ! Więc jest to Krem Effaclar Duo ♥ I są to perfumy CK In2U ;) 
Te dwa kosmetyki kupuję gdy tylko stare sięgają dna ! ;D Co sprawia że je lubię ? Zapach perfumy ♥ I genialne działanie kremu ( to taki mój krem do zadań specjalnych ;D )
 
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

To jest najgorsze kochane jakie mogłaś mi zadać ! :D Jestem cytaciarą na maxa ;D 
Uwielbiam zapisywać różne sentencje gdzie tylko popadnie ! ;)
  A on się gniewał, a ona parskała śmiechem, który przeobrażony opadał na  niego deszczem pocałunków" ( M.Proust.)
To taki najbardziej na czasie - taki życiowy ;d codzienny mogłabym rzec ;D

4. Miałaś kiedyś ochotę usnąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze?

 Usunęłam już jednego bloga - prowadziłam go 4 lata ;)) Nie mam sentymentu do takich rzeczy ;) Nie podobała mi się jego nazwa, i potrzebowałam zmian i tak oto powstał suchockapaula ;))

5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?

Kiedyś to było 24 ( bo miałam taki nr domu, nr w dzienniku, nr ukochanej klasy ) A teraz ? chyba nie przywiązuję do tego wagi ;) Ale gdy gram w totka to zawsze wklepuję datę moich urodzin ;D 

6.  Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych – co by to było?

Pasta do zębów, żel pod prysznic i pomadka do ust !Taka jestem praktyczna ;D


7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?

Ciężko mi jest odpowiedzieć na to pytanie, bo czytam sporo książek i mam swoje ulubione ale jednej nie umiem przedstawić ;) Kocham książki Lackberg ♥ Zakochałam się ostatnio w Mrozie, Fritzek też mnie w sobie rozkochał. Tak ckliwie to lubię też Sparksa ( chociaż jego to już dawno nie czytałam) . Więc ciężko powiedzieć! :) Ale co sprawia że chętnie czytam te książki ? 
Jeżeli fabuła na początku jest taka że mam dreszcze to wiem że to będzie dobra książka ! ;) 

8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Każde wspomnienie z dzieciństwa jest piękne  - beztroskie lata zawsze miło się wspomina ;) 
Dziwnym trafem cudownie wspominam czas z ludźmi, których już nie ma. Pięknie wspominam wakacje z ukochanym dziadkiem, który zabierał mnie zawsze ze sobą wszędzie. Cudownie wspominam czas z moją najwspanialszą babcią, każdą chwilę, każdy uśmiech. Chyba to stara zasada że doceniamy wszystko jak to stracimy. 

9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet?

Traktuję go jako hobby ;) Moje małe oderwanie od rzeczywistości ;)

10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?

Zdecydowanie wiosnę :) Budzi się wtedy wszystko do życia, wszystko jest piękne, świeże, pachnące ;) 

11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd, czy może tematyka? 

Jest wiele blogów, które uwielbiam ! ;) Które czytam za lekkie pióro, za piękne zdjęcia, za osoby które to tworzą ;) Pozwoliłam sobie stworzyć króciutką listę blogów, które warte są odwiedzenia ! ;)

1.Inesbeauty - Aga jest cudowną duszyczką, która swoim podejściem sprawia że nie da się jej nie kochać ! Do tego ma lekkie pióro, piękne zdjęcia i ... co rusz kusi nowinkami ! ♥
2. Beautyness - Marta jest tak samo jak Aga niezłą kusicielką ;) Pokazuje perełki, o których pisze z cudowną pasją ♥ 
3.Naturalnazakupoholiczka - nie mogłoby w tym zestawieniu zabraknąć Ani ♥ Która przy każdym wpisie czegoś mnie uczy! Zawsze dowiaduję się czegoś nowego, czymś mnie zaskoczy ! ♥
4. Mystrawberryfields - gdy pierwszy raz x lat temu odwiedziłam Anię, zachwyciła mnie dbałością o każdy detal. Przyciągnęła mnie pięknymi i dopracowanymi zdjęciami a zatrzymała lekkością w pisaniu! 
5.Supersizexl - nie mogłoby w tym zestawieniu zabraknąć Gracji, którą kocham za jej styl ! Za odwagę ! Za to że pokazuje kobietom że nie warto wkładać czarne worki jeżeli ma się pięć kilo na plusie czy pięćdziesiąt ! 

Znacie te cudowne dziewczyny ? Jeżeli nie, to wpadnijcie do nich  - gwarantuję że zostaniecie tam na dłużej ;) Ja wpadłam i zostałam, baa i cudownie się tam czuję ! ;) 

Ps. Kochani, wszystkie blogi są cudowne, gdybym mogła zrobiłabym tu dużo, dużo większą listę ;) Ale postanowiłam ograniczyć się do 5 ! ;) 
I spodobał mi się ten pomysł ! Pomyślę o jakichś specjalnych wpisach z pokazywaniem Wam co czytam, chętne ? ;)

Ale to nie wszystko ! ;) 
Z lekką obsuwą ( przyznam się bez bicia, myślałam że dałam sobie 7 dni a nie 3 na ogłoszenie wyników !) i dlatego dopiero teraz się one pojawią ! ;) 
Ale zanim się pojawią chcę Wam pokazać pewne piękne zestawienie, które mi Formularz Google zrobił :

 Jest mi z tego miejsca niezmiernie miło że zawitało do mnie aż tyle nowych osób ♥ 
Ale jeszcze milej jest mi, że osoby które już tu są, chętnie biorą udział w moich rozdaniach ♥ 
Serdecznie wszystkim dziękuję za udział, gdybym mogła to obdarowałabym Was wszystkich :* 
Ale nie mogę ! :( 

Maszyna wylosowała magiczny numerek : 

 A pod numerem 54 kryje się :


Natalia serdecznie Ci gratuluję ! ;) 
Czeka ma Adres na mail : paulusia_s@op.pl 
( Proszę o maila z adresu który został podany w rozdaniu - w innym wypadku również zostanie wylosowany nowy zwycięzca ) 
Czekam 3 dni ;) Gdyby zwycięzca się do 3 dni nie zgłosił będzie ponowne losowanie.

Dziękuję wszystkim za udział w Rozdaniu ! ;) Nie smućcie się że tym razem się Wam nie udało ! :) 
Bo ja już szykuję dla Was kolejne rozdanie ( Różowe rozdanie z BALEA !! ♥ ) 
Bądźcie czujni bo pojawi się w Nowym tygodniu ! ;)

Buziaki na cudowną niedzielę :*
1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi – co byś wybrała i dlaczego?
2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz?
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
4. Miałaś kiedyś ochotę usnąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze?
5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?
6.  Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych – co by to było?
7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?
8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet?
10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd, czy może tematyka? 🙂
- See more at: http://marciik.pl/urodzinowe-pytania-i-liebster-blog-award/#sthash.swz4yQDf.dpuf
1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi – co byś wybrała i dlaczego?
2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz?
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
4. Miałaś kiedyś ochotę usnąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze?
5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?
6.  Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych – co by to było?
7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?
8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet?
10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd, czy może tematyka? 🙂
- See more at: http://marciik.pl/urodzinowe-pytania-i-liebster-blog-award/#sthash.swz4yQDf.dpuf
1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi – co byś wybrała i dlaczego?
2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz?
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
4. Miałaś kiedyś ochotę usnąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze?
5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?
6.  Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych – co by to było?
7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?
8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet?
10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd, czy może tematyka? 🙂
- See more at: http://marciik.pl/urodzinowe-pytania-i-liebster-blog-award/#sthash.swz4yQDf.dpuf

72 komentarze:

  1. Też uwielbiam wiosnę i już nie mogę się doczekać kiedy w końcu zawita. Wiem, że mamy jeszcze luty ale ja już chcę słońca i trochę zieleni :D
    A zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się, zaraziłaś mnie tą miłością. Zdjęcia wyglądają pięknie, aż miło popatrzeć w taką szarą niedzielę :) Na blogi dziewczyn muszę koniecznie wpaść! A zwycięzcy konkursy bardzo gratuluję :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Sparksa lubię (dzisiaj nawet umieściłam jedną z jego książek w poście z kulturalnymi ulubieńcami minionego roku :D), chociaż większość książek pisze trochę na jedno kopyto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś zobaczyć Australię na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższych latach odwiedzić Australię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, chciałabym zobaczyć Australię! :)
    Gratulacje wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki rzeczywiście cudowne :D Chciałabym odwiedzić kiedyś Australię :D
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym zobaczyć Australię (bo mieszkać to może niekoniecznie) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Australia cudo! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej i zapraszam na rozdanie u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na nie :) Australia jest przepięknym kontynentem, chociaż mi kojarzy się głównie z kangurami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o w takim mieście mieszkać - mega! widoki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ja blogów w życiu skasowałam :D mam nadzieję, że ten obecny adres będzie w sieci bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoki :) Rzeczywiście można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak będziesz się przeprowadzać do Melbourne wez Nas ze sobą )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to wpadnę tylko na kawkę, ale też chcę :P

      Usuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni :) ja też kiedyś miałam bloga i dalej jest natomiast przestałam go prowadzić od jakiegoś 2005roku jak dobrze pamiętam. Zostawiłam go na pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki dla Natali ;) Widoczki piękne, książki C.Lackberg i N.Sparksa przeczytałam wszystkie, a jeżeli chodzi o ulubioną porę roku, to zdecydowanie uwielbiam LATO ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, Australia wydaje się magiczna, chociaż moim największym marzeniem jest Nowa Zelandia.

    pannaWsieci

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam wiosnę. Pierwsze promyki słońca, roztapiający się śnieg, pierwsze pąki na drzewach- magia, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Australia piękna ale tam nawet węża z kibelka wychodzą ;D
    Lakberg też lubię z Twoich blogów znam tylko 3 ;)
    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te zdjęcia :) Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. 24 to mój aktualny numer mieszkania :D I kiedyś też miałam taki nr w dzienniku :D Sparksa też lubię ;) Ja wiosnę lubię za to, że kończy zimę :D Ale bezkonkurencyjnie wygrywa u mnie lato :D
    No i gratuluję zwyciężczyni rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam zeszyt, w którym zapisuję cytaty z książek/filmów.
    Zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam perfumy CK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też bardzo lubię cytaty :)
    Gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie napisałaś o tych blogach, chętnie do nich zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne miejsce. Gratuluję zwycięzcy. :)

    Obserwuję i jednocześnie zapraszam do mnie. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wiosna nastraja mnie bardzo pozytywnie i już nie mogę sie jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje dla Zwyciężczyni :)

    ps. bardzo spodobał mi się Twój post :) mogliśmy Cie bardziej poznać dzięki tym pytaniom i odpowiedziom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Australia przepiękna, marzę by tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia śliczne, widoki piękne. Też marzy mi się Australia.
    Gratuluję !

    Ps. Odpowiedziałam u siebie na Twój komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na wiosnę z utęsknienie, bo i u mnie to ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie czytałam książek tych autorów , z ciekawości przeczytam jedną z nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim marzeniem jest odwiedzić Australię, ale na chwilę obecną to jest nierealne niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Więc i ja dołączam się do przeprowadzki do Melbourne;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też bardzo lubię wiosnę :-)
    Australia jest piękna. :-)
    Cudne fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki temu wpisowi można się dowiedzieć o Tobie kilku ciekawych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak, można się zakochać :) Wspomnienia z dzieciństwa z dziadkami są najpiękniejsze.
    Gratuluję osobie, która wygrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulację.
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Och, Australia też mnie mocno kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię tę serię postów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też zawsze wybieram datę urodzin gdy gram w Totka. Liczę, że skrywa się tam jakaś magia w tych cyferkach :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Post świetny jak każdy poprzedni, fajnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh wiosna też na nią czekam z niecierpliwością <3 Gratulacje dla zwyciężczyni, fajnie cię bliżej poznać kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam LBA, można się mnóstwo dowiedzieć! :) a do koleżanek na blogi zajrzę :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje zwyciężczyni! Super pytania i świetne odpowiedzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. zdjęcia z Australii przecudowne. Dosłownie, aż chciałoby się tam być.
    Również lubię Mroza :D gdy tylko wyda coś nowego, biegnę do księgarni i z miejsca kupuję :D
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Australia jest przepiękna ;) Mój chłopak ma kolegę w Australii więc możliwe że za rok go odwiedzimy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. zglosila sie zwyciezczyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie ;) Zapraszam do rozmowy pod swoim imieniem nazwiskiem ;) Nie rozmawiam z Anonimami ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  50. Oooooo, jakie piękne miejsce na ziemi wybrałaś - zapierające dech widoki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. No tak, Australia ma swój wyjątkowy urok <3 wcale się nie dziwię, że się zakochałas.
    Co do kosmetyków, sama nie potrafiłabym chyba używać tylko jednej marki - lubię testować :) a co do bloga - ja bym nie kasowała. Zostawiłabym go na boku, ale fajnie by było wrócić i zobaczyć, co tam się pisało przed laty

    OdpowiedzUsuń
  52. Też lubię wiosnę, ale lato uwielbiam :]

    OdpowiedzUsuń
  53. Wonderful post! I was really interested in!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedyś brałam w tym udział. Fajna zabawa i można dodać coś innego :D
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.