czwartek, 16 lutego 2017

Recepta na piękne spojrzenie.

Hej !! 

Bardzo się cieszę z tego czwartku. Mimo że jestem świeżo po urlopie, to bardzo czekam na ten weekend ! Bez specjalnego powodu, po prostu zatęskniłam za poranną kawą w łóżku, za błogim lenistwem w domku.Wyjątkowo u mnie dziś obudziło mnie słońce- tak tak słońce zawitało do Białegostoku ;D
Jakiś czas temu dostałam do testów od firmy Sensilis krem pod oczy. 
 Dzięki uprzejmości Pani Kazimiery z Sensilis dobrałyśmy odpowiedni kremik dla mnie ;) 
Powiedziałam Pani, na czym mi najbardziej zależy i czego od kremu wymagam - i tak oto w moje ręce wpadł :

  " Produkt pod oczy o działaniu odmładzającym, posiadającym właściwości ujędrniające, zawierającym aktywne składniki, które zatrzymują proces starzenia, dzięki ochronie komórkowego DNA. Zmarszczki i linie mimiczne ulegają wygładzeniu, powieki nabierają jędrności, zaś cienie i worki pod oczami znacznie się zmniejszają, wyraźnie odmładzając spojrzenie " 


Produkt zamknięty jest w eleganckim czarnym opakowaniu, o pojemności 15 ml. 
Tubka jest bardzo poręczna. Do tego zmieści się w każdą kosmetyczkę ! :) Nie zajmuje dużo miejsca. Plastik jest mięciutki, więc bez problemu wydobędziemy resztki kremiku.  
Aplikator jest typowy dla kremów pod oczy. Zgrabnie wyglądająca końcówka, ułatwia nam dozowanie kremu. Walory wizualne już pokrótce Wam przekazałam, teraz chciałabym przejść do kluczowych spraw czyli działania ! 



Mam 25 lat, więc póki co sięgam po kremy mocno nawilżające okolice oczy, ale również delikatnie ujędrniające oraz wstrzymujące proces starzenia. Dobrze wiemy że okolice oczu są miejscami bardzo wrażliwymi i delikatnymi, o które warto dbać już zawczasu - lepiej zapobiegać niż leczyć:) 
Tak więc moje oczekiwania znacie, jak wypadł krem na ich tle ?
Zacznę od najważniejszej dla mnie kwestii czyli nawilżania - jestem pod ogromnym wrażeniem poziomu nawilżania tego kremu. Wystarczyła wieczorna aplikacja bym czuła komfort nawilżenia - aczkolwiek używałam kremu również rano tak jak zaleca producent. I tu chciałabym nadmienić że krem bardzo dobrze współgrał z kosmetykami kolorowymi. Podkład idealnie współgrał z kremem , nie rolował się w okolicy oczu, ani nie błyszczał. 
Muszę nadmienić że krem bardzo ładnie rozświetla okolice oczu, co daje im piękny wygląd - a co za tym idzie piękne, zdrowe spojrzenie ;) 
Zmarszczki mam tylko mimiczne, ale i te zaczęły mi ostatnio troszkę przeszkadzać, więc nie ukrywam że przy stosowaniu kremu liczyłam że troszkę sobie z nimi poradzi - i poradził. Zmarszczki mimiczne zostały można by rzec wyprasowane :) Są dużo mniej widoczne, mogłabym rzec że momentami w ogóle ich nie ma !! ♥ 
Więc wygładzenie jest dla mnie jak najbardziej na plus ;)
Jeżeli weźmiemy na warsztat ujędrnienie to tu również jestem pozytywnie zachwycona, bo okolice oczu odżyły! Wyglądają rewelacyjnie !



Konsystencja kremu jest typowa dla tego typu kosmetyków. 
Ma barwę lekko mleczną. Zapach jest cudowny ♥ Dla mnie to ogórki połączone z arbuzem ♥ 
Zapach zachwycił mnie od pierwszego użycia !  Jest to subtelny świeży zapach !
Potrzebujemy na prawdę kropelkę aby zapewnić naszym oczkom dostateczne nawilżenie, odżywienie, wygładzenie i ujędrnienie. 
Wydajność produktu jest niezwykle duża ! W prawdzie nie widzimy ile produktu nam zostało, ale w takich przypadkach biorę to na " ciężkość" produktu ;) 
Więc jeszcze troszkę się nim pocieszę ♥ 
Ale już teraz chciałam się z Wami podzielić tym cudownym kremem ! 
Może któraś z Was szuka ideału pod oczy ! ;) 
To już będzie wiedziała po co sięgać !! :) 

Ja jestem oczarowana tym produktem !
Moje oczy też są z niego zadowolone, a ja w końcu nie muszę martwić się o stan moich oczu i zmarszczek ;) Bo wiem że ten etap odciągnęłam dzięki kremikowi ! ;)

Znacie produkty Sensilis ?
Może macie wśród nich swojego ulubieńca ? 
Koniecznie dajcie znać ! 

Buziaki ;*

75 komentarzy:

  1. nie znam tej marki ale ten krem pod oczy wydaje się interesujący.Szczególnie zapach sprawił
    że chyba się na niego skusze;)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tą markę, ale tego cudeńka jeszcze nie znam :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam niczego tej marki :) Znaleźć dobry krem pod oczy to niemal niewykonalne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo długo szukałam, na wiele bubli natrafiłam :(

      Usuń
  4. Uwielbiam takie świeże zapachy i lekkie konsystencje w kremach, arbuz i ogórek - cudne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale recenzja brzmi bardzo zachęcająco :) Niestety cena już nie za bardzo, a oprócz nawilżenia walczę jeszcze o usunięcie zielono-fioletowych przebarwień, więc nie wiem czy poradziłby sobie z tym ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć czy by sobie poradził bo ja nie borykam się z tym problemem :( Ale jeżeli zdecydowałabyś się na zakup to na pewno Pani Kazimiera pomogłaby Ci dobrać coś odpowiedniego dla Ciebie ;)

      Usuń
  6. Ja już bardzo długo szukam swojego ideału Wiec może właśnie ten krem się nim okaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze, chętnie mu się przyjrzę 😜

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie poszukuję jakiegoś kremu pod oczy. Z chęcią poszukam tego, opinia jest bardzo zachęcająca :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kremik posiada przepiękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry krem pod oczy to podstawa! Super, że ten maluch tak dobrze się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego kremu,ale opakowanie prezentuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremu. Nie miałam do czynienia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś po niego sięgnę ;) Póki co nie stosuję kremów pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś krem do twarzy z tej marki i miło wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogórek z arbuzem brzmi ciekawie;) Obecnie używam Iwostin i mam kolejny kremik w zapasach, więc zbyt szybko nie skuszę się na coś nowego;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemny produkt, ja aktualnie używam kremu pod oczy z Fitomedu, jak go skończę - może się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Sensilis mam czarny peeling do twarzy i go uwielbiam. Krem pod oczy wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki, ale krem wydaje się być fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ciągle szukam dobrego kremu pod oczy dla mnie, więc chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam dobrego kremu i chyba dzięki Tobie znalazłam coś czym mogłabym się zainteresować:) super recenzja:):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy krem. Ja na razie katuje dwa kremy. Jeden to Ziaja z bławatkiem a drugi Alterra z winogronem. A kolejny do testów czeka żel z Flos Leku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy krem, też chętnie bym przetestowała gdyż warto dbać o okolice oczu 8-)

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post, love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. A już mi się spodobał, zerkam na cenę i mniej mi się podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. ogórkowo arbuzowy zapach myślę że mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pozytywna recenzja, lubię tak dobrze działające kremy pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się nie udało jeszcze trafić na dobry krem pod oczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. JA coś muszę w końcu przetestować tej marki

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam nic z tej marki i jej nie znam, ale z wielką chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo zachęcająca recenzja, nie pozostaje mi nic jak spróbować ten kremik :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam produktu ,ale go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale Twoja recenzja bardzo zachęciła mnie do zakupu produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Opakowanie jest piękne ;) produkt wygląda na bardzo ekskluzywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę luknąć czy mają coś w ofercie dla starych bab haha :p

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale cudo z niego, muszę się za nim rozglądnąć. Mój krem nie robi nic więcej oprócz nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega mnie zaciekawilas. Moje oczy są dość wybredne i problematyczne. Mam nadzieję że kiedyś uda mi się go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja wlasnie testuje tlusciocha zobaczymy jak bedzie dalej:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Szukam już od dłuższego czasu kremu pod oczy, który by spełnił moje wymagania;) Po przeczytaniu recenzji chyba się skusze na ten i go tez przetestuje. Już wiem, ze będę zachwycona zapachem, bo arbuz....mmmm, lato....super! Poza tym fajnie, ze nawilża i wygładza nawet znikome ślady zmarszczek (my kobitki zwracamy an takie rzeczy uwagę) Chcemy być młode i piękne jak najdłużej, więc przyda się takie cudeńko w kosmetyczce:)
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam, ale rozejrzę się, bo ciągle szukam ideału dla moich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Brzmi jak krem stworzony dla mnie. Muszę go dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tej marki, ale myślę, że byłby odpowiedni dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Coś dla mnie :)
    Obserwuję i zapraszam :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten kremik to coś dla mnie :) Mam bardzo suchą skórę w okolicach oczu i cały czas szukam ideału, który porządnie nawilża. Muszę koniecznie wypróbować ten krem.
    Dziękuję za odwiedziny, również obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marki nie znam, a na dobry krem pod oczy trudno trafić.
    PS Jeżeli chcesz by zgłoszenie w moim konkursie było brane pod uwagę to spełnij drugi obowiązkowy punkt:). Konkurs jest przedłużony o czym poinformuję dziś na blogu, dlatego masz szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale super, że do Ciebie trafiłam :) właśnie kończy mi się krem pod oczy i szukam godnego następcy :D niewykluczone, że spróbuję akurat tego :) zapisuję nazwę :D
    buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam i lubię kosmetyki Sensilis :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tej marki. Bardzo chętnie dodam ten kremik do swojej kosmetyczki. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę, że produkt godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kremik wydaje się być dość ciekawy, szczególnie ten zapach. Musiałabym jednak sprawdzić jego dokładny skład, by wiedzieć, czy ten produkt odpowiadałby moim potrzebom, bo obecnie również staram się używać kremów nawilżająco-ujędrniających pod oczy :) Podoba mi się również eleganckie opakowanie :D

    Fajny ten Twój blog, zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam tego maleństwa. Fajnie, że miałaś kogoś, kto ci doradził i że ten produkt okazał się tym, co potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba warto wypróbować na własnej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze nie mam swojego ulubieńca jeśli chodzi o krem pod oczy, więc z pewnością przyjrzę się tej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wciąż szukam dobrego kremu pod oczy, który nie podrażnia. Twoja recenzja zachęca do zakupu :) Świetny post :) pozdrawiam ;) aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Skoro tak polecasz to chyba będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Skoro tak ładnie pachnie to chce go mieć ;) akurat kończy mi się mój krem pod oczy więc ten będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Czyli jednym słowem kremik-cud! :) Szukam takiego kremu-cudu dla moich oczu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zupełnie nie znam tej marki :) Z doborem kremu pod oczy straszny problem, bo często mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Piersze słyszę o tej marce,też ciągle szukam kremu dla mnie i może znalazłam :)

    Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  59. Znam markę, ale jeszcze nie próbowałam tych kosmetyków. Krem pod oczy stał się niedawno moim ulubieńce. Mam w swojej kosmetyczce jeden ulubiony i na razie się go trzymam

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie znam tej marki. Moim ulubionym jest krem z kiehl's ale to już takie konkretne odzywcze masełko . Ale niestety 30 zbliża się wielkimi krokami 😉

    OdpowiedzUsuń
  61. Choć wiem, że powinnam, rzadko używam kremów pod oczy, za to regularnie aplikuję serum hialuronowe na te okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie miałam jeszcze okazji testować tego produktu. Bardzo mnie ciekawi jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie znam, ale z wielką chęcią bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.