poniedziałek, 13 lutego 2017

Blond duet do zadań specjalnych :)

Hej ;) 

Poniedziałki po urlopie są wyjątkowo ciężkie, aczkolwiek nie w tym wypadku ;) Jestem dziś wyjątkowo nakręcona ;) Mam masę rzeczy do zrobienia ! Chociaż przyznam że ten poniedziałek nie jest dla mnie wyjątkowo łaskawy :( Ale jak życie nam coś oferuje, mimo iż wydaje nam się że nie jest to dobre, trzeba to przyjąć i przekierować tak by było jeszcze lepiej ! ;) Nieprawdaż ? :)
Właśnie nałożyłam na buźkę maskę Pandę ♥
I delektuję się kawusią ! :)
I w miedzy czasie piszę dla Was ten post ! :)
A o czym on będzie ? O duecie ( ach jak ja kocham te duety :D )

John Frieda - Sheer Blonde 


Każda blondynka wie jak ciężko jest utrzymać piękny kolor, jak ciężko jest dbać o to by włosy wyglądały zdrowo i pięknie.Ale z tym duetem nie jest to trudne ;)
Szampon oraz odżywka jest zamknięta w tubce stojącej na głowie.Zamknięcie na klik. Jest z miękkiego plastiku, co ułatwia nam wydobycie resztek kosmetyku.


Konsystencja szamponu jest żelowa ( przyznam szczerze że to na początku mnie bardzo zdziwiło) . Aczkolwiek bardzo przyjemnie się rozprowadza szampon na włosach ♥ Szampon pachnie bardzo ładnie, delikatnie i subtelnie. Aczkolwiek ciężko jest mi porównać ten zapach do czegokolwiek . Szampon bardzo dobrze się pieni. Idealnie oczyszcza włosy. Do tego bardzo ładnie podbija kolorek blond ♥ Włosy są błyszczące i złociste. Jestem zachwycona efektem jaki daje szampon ( oczywiście w duecie z odżywką) . 


Odżywka ma konsystencję typowo kremową. Pachnie tak samo ładnie u subtelnie jak szampon. 
Odżywkę trzymam na włosach od 3 do 5 minut. Wystarczy to by otrzymać zamierzony efekt. 
Włosy po umyciu szamponem i odżywieniu odżywką są bardzo gładkie , lejące - uwielbiam efekt gdy włosy mi "uciekają" przez palce ;) . Włosy są cudownie nawilżone. Daje efekt podbicia koloru blond ( nie mówię tutaj o efekcie jaki daje fioletowy szampon, bo żółci to ten szampon nie wypłucze ;) on po prostu kolor pięknie podbija :)) ).  Włosy wyglądają zdrowo i pięknie ♥ 
Wydajność obu produktów jest dobra ;) 

Podsumowując duet ten jest jednym z moich ulubieńców ;) 
Z przyjemnością do niego wracam ;) A moje włosy wręcz go kochają ;)

Bardzo lubię szampony , odżywki i maski John Friedy ;) 
A Wy znacie te produkty ?
Może macie wśród nich swoich ulubieńców ? ;)

Kochani pamiętajcie, że dziś jest ostatni dzień rozdania z Balea ;)
Ale ja już dla Was szykuję nowego !! :) 

Buziaczki ;* 

48 komentarzy:

  1. Znajoma kiedyś bardzo chwaliła odżywkę z tej firmy kiedy zapytałam ją czy prostowała włosy :) efekt był rewelacyjny jak przy użyciu prostownicy. Ja jeszcze nic nie używałam z tej firmy ale na pewno za jakiś czas sobie coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam produktów z tj firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydał by mi się taki duecik, do moich blond kosmyków <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktów z tej firmy ale ostatnio testuje sporo nowości więc tą też chętnie kiedyś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam szampon i odżywkę w tych żółtych opakowaniach . Ich działanie było bardzo fajne ale delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miałam blond to nie raz używałam kosmetyków tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może do moich blond włosów dobrze by zrobiło to duo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie, bo mam ciemne włosy, ale gdybym była blondynką chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym miała blond włosy chętnie sięgnęłabym po taki duet :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki nie dla mnie już niestety :/ Włosów już na blond nie farbuję, a naturalne ściemniały prawie do jasnego brązu meh :(

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę go koniecznie wypróbować na moich włosach. Ciekawa jestem jak zająłby się moimi blond włosami ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieliśmy inny zestaw kosmetyków tej marki - prostujące włosy - byliśmy zachwyceni właściwościami nawilżającymi i odżywiającymi tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Blond nie jestem, ale miałam wersję czarno-fioletową i fajnie maska mi się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam firmę tylko wirtualnie, ale chyba widziałam gdzieś szampony i odżywki, także spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię produkty tej marki, ale do blond nie stosowałam jeszcze :) Też lubię takie " lejące " czy też sypkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tych produktach, ale nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mojej mamie niestety te duo przesuszyło włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniale, ze jest coś dobrego dla blondynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie zainteresowały te kosmetyki :) Jestem blondynką, mój kolor jest naturalnie dość chłodny i zastanawiam się jak ten duet sprawdziłby się u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam produktów ;) ale na zdjęciu na pasku bocznym masz piękne włosy:o

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie że się u Ciebie spisały te kosmetyki :) Ja miałam kiedyś mgiełkę rozjaśniającą z tej marki niestety bez żadnych efektów

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż żałuję, że nie jestem blondynką :D Kiedyś chciałam się przefarbować, ostatecznie zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam tych produktów, ale zawsze mnie ciekawiło jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam produktów tej firmy, włosy mam ciemne i ich nawet nie farbuje :) ale kupiłam szampon do ciemnych włosów bo chciałam je przyciemnić bez farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak jeszcze byłam blondynką to używałam kosmetyków tej marki do blondu i faktycznie kolor był zawsze taki jak trzeba, a włosy zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę te produkty :) Super ze u Ciebie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, też miałam zestaw kosmetyków John Frieda do włosów blond i super te kosmetyki działały. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś miałam produkty tej firmy, ale do włosów czerwonych i brązowych :) to było jednak dawno, a wersja była z zagranicy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam nigdy nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedyś używałam spray'u rozjaśniającego z Friedy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakiś czas temu namiętnie używałam kosmetyków tej marki. Najbardziej lubię linię do blond włosów:)oraz tą do włosów puszących się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam ten duet do włosów blond z JF tylko że w innym opakowaniu (może je zmienili) i była mega zadowolona zarówno z szamponu jak i odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja musze fioletowych uzywac bo stale mi zolkną

    OdpowiedzUsuń
  35. Blondynką jestem z natury, ale niepraktykującą :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś miałam John Frieda Luxurious Volume 7 Day i też byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o tej marce, dopóki ostatnio siostra mi nie powiedziała, że widziała fioletowy szampon tej marki, którego jednak w końcu nie kupiłam. Ale i tak do tej pory nic nie miałam, na razie mnie nie kusi, bo mam trochę za dużo wszelakich kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to ;D mnie też kusi mnóstwo ;D ale moje zapasy są tak pokaźne że póki co nie pozwalam sobie na wybryki ;D

      Usuń
  38. miałam duecik zwiększający objętość z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  39. ja patrzyłam kiedyś na skład tych produktów i niesttey nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tą szczęściarą której SLSy nie przeszkadzają ;D I w sumie nie jestem taką składo-maniaczką ;) Więc lubię bez opamiętania te kosmetyki ♥ ;D

      Usuń
  40. Miałam kiedyś szampon albo odżywkę tej firmy, nie zachwycił mnie jakoś. Może jeszcze coś kupie, jak będzie jakaś fajna promocja.

    OdpowiedzUsuń
  41. Patrzyłam kiedyś na zestaw dla rudzielców i nie wiem czemu w końcu nie kupiłam :/ Musze kiedyś to zrobić w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś produkty tej firmy prawie trafiły do mojego koszyka.. Ale może kiedyś trafią na dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami tej marki - może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki. Rzadko używam kosmetyków podbjających kolor.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.